حلوة جدا اتمني تكون نهاية سعيدة وبس تعليقي هي ليه كل شويه تبقي علي حافة الموت وترجع
2026-06-03 05:20:53
0
0
Paradise
هل ... هل أنت من الجزائر !!!!
أنا من شلف و أنت ياخو؟
2026-05-28 01:43:18
2
0
هوس التمساح
روايتك مذهلة واحسنت
2026-05-21 19:57:48
0
0
بدر بدر
جميل جدا جدا
2026-04-27 23:23:36
1
1
Nada I.
كإنه في اشي غريب بتحديث القصة؟؟؟ كنت متابعة الشباتر اول بأول وآخر اشي قرأته لما نازلي فاتت بغيبوبة ومات الجنين
اليوم شفت الشباتر الي نزلوا بحكوا عن غرق قيس وواحد اسمه إيليا ... في خربطة ب تحديث الرواية؟؟؟