فى مكتب ملاك فهد انتي بقى فهمينى اشمعنا الاسم ده اللى عاوزانا نراقبه 24ساعه ملاك... حاسه. ان ده عنده مفاتيح القضيه ياسمينا طيب ليه متكلمنيش قدام الفريق النانى ملاك... محبتش اتكلم قدامهم كل واحد يتعامل بطريقته محمود .. طيب مافى اسماء، تانيه كتييره اشمعنا فتحى بذات ملاك علشان ده اللى يكون البدايه من عنده محمود .. شوفتى، ايييه علشان تقولى كده ملاك .. لو لاحظت اللى مكتوب فى الورق انه اسمه موجود كتيير، بس للاسف مفيش دليل يقول انه مشترك واللى عرفته ان هو بيروح مكان. فى منطقة شعبيه يقعد ساعه اتنين ويمشى عاوزه برضوا اعرف ايييه اامكان ده وفيه ايييهفهد تمام طيب. واكرم القاضى لسه برضوا عايزة تعرفي كل حاجه عنهملاك هو انت لسه مجبتش معلومات عنه فهد لا طبعا جبت بس بسالكملاك طيب يافالح هات اللى. عرفته واتفضلوا عاوزه كل حاجه تخض فتجى ده من اول يوم مايبتدى لحد ماينام فى سريره وهو بيشرب كوبابة اللبنياسمينا طيب بذمتك اللى زى ده بيشرب لبن ده تلاقيه بيشربله سبجارتين ينسوه اللى ببعملهملاك ضجكت فعلا عندك حق يلا يابهوات انطلقواالكل خرج وجالها
Read more