عاصي:لا دا بقي سيبهولي خالص الباشا عايز يخطب ويتجوز وهو لسه مادخلش الكليه فاهم ان عشان كل حاجه بتجيلو لحد عنده يبقي خلاص لكن لاء والله ماهجوزها له الا لما يبقي راجل ويعرف كل حاجه في الشركه وايده تبقي بأيدنا في كل حاجهغمزه:عاصي عنيد زيك ولما يعرف ان زين هايكتب علي تيا هايتجنن اكتر علي الاقل نخطبهم لبعضعاصي:والله ما هاتلبس دبلته الا لما يبقي جدير بيها نامي بقي ورايا شغل كتير الصبح ********************استيقظت من نومها عندما تراقصت اشعة الشمس علي عيناها ظلت جالسه في فراشها تبتسم لهذا الهدوء حتي انتفضت عندما جوارتها اختاها في الفراشتيا:يخرب بيتك انتي ايه مش بتنامي يا بنتيليا:ايه لسانك ده الناس تقول صباح الخير Good morning مش يخرب بيتك انتي فاكره نفسك لسه في الجامليه ولا ايهتيا: ايه الروقان ده كلهGood morning, Miss. ليا ياسلام لو الواحد يفضل هنا ومش نروح الجماليه تانيليا:هههههههه فوقي يا حبيبتي كلها النهارده وعاصي باشا يصدر فرمان برجوع كل شيء الي قواعدهتيا:اه عارفه لو كنا متصلحين معاه ومش واخد مننا التليفونات كنا اتصلنا بدانا وجات هي وانطي دارين وقضو اليوم معاناليا:لاء بقولك ايه
続きを読む