ホーム / الرومانسية / العاصي / チャプター 81 - チャプター 90

العاصي のすべてのチャプター: チャプター 81 - チャプター 90

136 チャプター

الواحد والثمانون

غمزه بخجل:اه ياحبيبي هاجبلك اخ او اخت عشان تبقي تيجي تلعب معاهمزين:هيههههههه هيبقي عندي اخوات كتيل داحنا هانعمل فليق كوله ومس هالعب مع العيال اللي في السالع تانيروقيه:ههههههه طب هاروح اجبلك بقي ام علي اللي مامي عاملها ليك مخصوصدارين:مبروك ياغمزه علي البيبيغمزه:متشكره يا حبيبتي عقبالك لما تبقي عروسه حلوه وتجبلنا بيبي حلو زيك كدهاسراء:دي هاتجيبه بينور اصلا هههههههغزل:ماقولتليش يا دارين انتي في كلية ايهدارين:انا في سنه اولي تجاره English اخذهم الحديث بينما ترجل عاصي واحمد الي الاسفل ولكنه قبل ان ينزل توجه لها بالحديثاحمد:دارين انا نازل تحت نص ساعه كده وهرن عليكي تنزلي انتي وزين مفهومدارين بحزن:حاضر يا احمد/////////////////////////////////وعند الشباب بالاسفل توجهو اليهم ودلف احمد داخل الوكالهليسلم علي والد عاصي الذي استيقظ ونزل اليها ثم خرج وجلس مع الشباباحمد :قولي بقي يا خالد وصلت لأيه مع العيال ديحمزه:دا اهبل ولا وصل لأي حاجهخالد:عيب ماتشكش في امكانيتي واحترم نفسك شويهبص يا سيدي انا لما طلعت العيال بتعهم من قضية الخطف كان قصدي اجندهم لحسابنا وبالفعل حصل يا سيادة الرائد
続きを読む

الثاني والثمانون

وقف معطيها ظهره ولم يلتفت اليها:ايوه عندك مانعدارين:لاء اتفضل انا اسفه اني عطلتك احمد:انا طالع مهمه وهبات بره ابقي اقفلي علي نفسك سلامدارين بخوف:احمد انت هاتسيبني ابات لوحدي في الفيلااحمد بغضب:نعم اعملك ايه يعني اخدك معايا الشغل ولا اقعد جنب ساعتكصعدت الي الاعلي وهي تبكي بقوه فجلس هو علي المقعد الذي خلفه بغضب لا يعرف ماذا يفعل بها فهل يكرر غلطته مره ثانيه ويتركها امسك بهاتفه ليتحدث مع عاصيعاصي:ايه يابني دي الساعة ١٢ في حاجه ولا ايهاحمد :معلش يا عاصي انا اسف اني بأزعجك بس انا طالع مأموريه دلوقتي وابويا سافر الصبح ومش عارف اودي البلوه اللي عندي دي فينعاصي:بلوة ايه اللي بتتكلم عنها دياحمد:دارين هانم يا سيدي خايفه تبات في الفيلا لوحدهاعاصي:انت بتهرج يلا عايز تسيبها تبات لوحدها اذاي يعني هاتها طبعا هنا مع غمزه او غزل احمد:متشكر اوي يا عاصي انا هاجبها واجي وبكره ان شاء الله اول مارجع هاجي اخدها هي وزينعاصي:ماشي يااحمد هستناك اول ماتوصل بس رنلي وهنزل افتحلك صعد اليها واقتحم الباب دون ان يدقه واجتذبها من يدها اوقفها امامهاحمد:يلا تعالي معايادارين بدموع:علي فين سيبني انا عايزه
続きを読む

الثالث والثمانون

جلست غمزه ودارين يبكون وزين يطبطب عليهم بيدهزين: ماتخفيس يا مامي غسل هاتبقى كويسهغمزه وهي تحتضنه: ان شاء الله يا حبيبي هاتبقى كويسه انا هاكلم عاصي وأقوله لازم يبقى معاهم دلوقتي، امسكت هاتفها واتصلت علي زوجهاعاصي بعد ان فتح هاتفه: صباح الخير يا قلبي تعرفي اني يومي وحش اوي النهارده عشان نزلت من غير ما اخد البوسه بتاعتيغمزه بدموع: عاصي غزل بتولدعاصي: ايه بتولد طب هما فين وحمزة فينغمزه: حمزة شالها وراحو المستشفى هما ومامي وعمو عبدالرحمن عاصي: ايه راحو كلهم وسابكوم لوحدكم، طب قفلو باب البيت عليكو ولا لاءغمزه: مش عارفه بس غزل تعابنة اوي وهما اخدوها و جريو بسرعه لازم تروح ليهم يا عاصيعاصي: غمزه معلش يا حبيبتي انزلي براحه اتأكدي ان باب البيت مقفول بالقفل، ولكنه لم يكمل حين استمع لصراخهم ومن يكسر الباب عليهم غمزه بخوف: الحقنا يا عاصي في حد بيكسر باب الشقه عليناعاصي: غمزه افتحي البلكونه واصرخي على الشباب بسرعه، الو غمزه الو الو ولكنه لم يستمع الا لصراخهم ومن يجزبهم لخارج الشقهاغلق الهاتف وركب سيارته وادارها سريعاً، وهو يتصل بخالدعاصي: انت فين يا حيوان مراتي بتخطف هي ودارين وزين
続きを読む

الرغبع والثمانون

عاصي بغضب وصراخ: ورحمة امي لقتله بأيدي مش هاستنى لما تقبضو عليهاحمد: ورحمة امي انا كمان لسيبك تقتله و تاخد تارك بأيدك، بس اهدى كده احنا خلاص وصلنا يا خالدخالد بهدوء: ايوة انا اديت اشاره للقوة عشان نوقف هنا لو قربنا اكتر هايصتدونا من فوق سطح المخزن والسور دهانا ماكنتش عامل حسابي ان عددهم كبير كده لازم نأمن المكان كويساحمد: دارين انا خلاص وصلت ماتخفيش وخلي بالك من زين وخبي السلسله تاني وانا خمس دقايق بالظبط وهتكوني في حضني انتِ وهو مفهوم يا حبيبتيدارين وهي تمسح دومعها بكفيها مثل الاطفال فرحة بما تسمعه: حاضر حاضر مش هاعيط اهواحمد: طب يلا خبي السلسله بقي عشان انا هاقفل واستخبو ورا اي حاجه انتو التلاته ومتخافوش لو سمعتو ضرب نار ثم اغلق معها واعطي سلاح لعاصي احمد: بتعرف تضرب نارخالد: لاء من الناحية دي ماتقلقش، الباشا كان قناص وهو في الجيشعاصي: هات وانزل وماترغيش كتير، هيرجعونا لأيام الشقاوه تاني ولاد ال..... ضحك خالد واحمد الذي البسه درع واقي مثلهماحمد: والله يا خالد خساره ان الحيوان ده مايبقاش في الداخليه خالد وهو يعطي اشارة للقوة للتقدم من خلف المبني: اصله رقيق مش بيحب العنفع
続きを読む

الخامس والثمانون

بدء عاصي يحكي لهم كل ما حدث من بعد ما خرجو بغزل حتي ذهبو بالفتايات الي المنزل ليغيرو ملابسهم البيتيه وتلبس غمزه حجابها الذي اضطر عاصي ان يشلح قميصه حتي يداري شعرها عن عيون الناس، ثم توجهو اليهمفضالي: يا ولاد ال.... انتهزو فرصة اننا اترعبنا علي البنت وخرجنا كلنا واتسحبو زي الكلابزين بعد ان صعد بجانب غزل: بس بابي عاثي وبابي احمد ضلبوهم وقتلوهم كلهماحمد: والله يا حضرة الظابط زين لولاك انت كنا ممكن نتأخر عليكم، بس انت ايه الشجاعه دي يا عم دا انا هدخلك الشرطه من النهاردة. دارين: زين دا حبيبي البطل اللي دافع عننا انا وغمزه ووقف قدام الناس الوحشه دي لوحده، لاء وكمان كان مخبي تليفونه عشان يكلم باباهعاصي: يسلملي حبيبي البطل اللي بيحمي البنات ويدافع عنهم دهزين: انا اول ما سوفتهم وهما بياخدو مامي جليت علي اوضتي واخدت تليفوني، ولما لقيت اللاجل جاي خبيته جوه هدومي وعملت نفسي باستخبي منه ام هو مسكني ومس ساف التليفونفضالي: ربنا يحميك يا حبيبي ونشوفك بطل قد الدنيااحمد: يا رب يلا بينا بقى يا استاذ زين عشان نروح ونسيبهم بقى يستريحو فضالي: ما لسه بدري يا ولاد خليكو معانااحمد: معلش عشان غزل ت
続きを読む

السادس و الثمانون

حمزة: تقعد معاكي ايه يا شيخه حرام عليكي، انتِ مش شايفة منظرها عامل ازاي، ما هي كمان حامل وتعابنه واختك حامل وتعبانه وانا قربت اتجنن من صوت الواد اللي مش راضي يبطل صريخ ده اسكت يا بني بقى حرام عليكغزل بدموع: خلاص هاته واخرج بره روح الاوضة التانيه ومش ليك دعوه بينا بقيحمزه بغضب:انتي هتعيطي انتي كمان ايه الجنان اللي انا فيه ده بطلي هبل وعياط وارحميني بقيدق باب شقتهم وذهب ليفتح وهو يحمل هذا الجرو المتمرد عليه ليجد والده ومن خلفه روقيه التي تصعد الدرج بوهن ليقف امامهفضالي:ايه في ايه ماله الواد بيصرخ كده ليهحمزه:انا عارف ياابا الواد بيصرخ وامه بتعيط وانا خلاص قربت اتجنن منهم هما الاتنينروقيه:معلش ياحمزه هاته يمكن جعان ولا عنده مغص حمزه وهو يعطيه لها:انا عارف بقي انا عملتله كل حاجه هو رزل مش راضي يسكت ابن سبعه زي عمه شكله طلعله في كل حاجه الواد دهدلف عاصي وعينه ممتلئه بالنوم ليهتف فيه:يزيدك فخر يا حيوان انو يطلع لعمههاتي يا ماما الواد ده تعالي يا سي عاصي يلي هاتجبلي الكلام من اولها اندهشو جميعا عندماحمله وبدء يملس علي ظهره بحركه دأريه ليهدء الطفل ويغفو سريعا بين يديهحمزه: ده نام
続きを読む

السابع والثمانون

ايقظت كل من في المنزل في الرابعه فجرا علي صوت صرختها وانفسها المتقطعهروقيه:اه ه ه ه الحقني يا عبد الرحمن انا بموتعبد الرحمن:متخافيش يا روقيه انا بتصل بعاصي اهو عشان ينزل يودينا المستشفي. افتحي الباب يا بت ياحسنهحسنه:حاضر ياعم الحج سلامتك يا ستي الف سلامهثم اتجهت الي باب الشقه لتفتحه وجدت عاصي وحمزه امامها وغزل تحمل صغيرها من خلفهم وغمزه ببطنها الكبيره جدا تقف بوهن كبير فهي الان في الشهر السادس وفرحت جدا عندما علمت انها تحمل له توأم بنتان حسنه:دا سي عاصي وحمزه ياعم الحجعبد الرحمن:الحقوني يا ولاد بسرعه روقيه بينها بتولد وتعابنه اويعاصي بنوم:هو حريم البيت ده ظابطين نفسهم علي الولاده بدري ليهحمزه:غاوين يقلو راحتنادلفت غمزه وغزل سريعا اليهاغمزه بخوف:مامي سلامتك يا حبيبتيغزل:ماتخفيش يا مامي انتي هاتبقي كويسهروقيه:اه اناتعبانه قوي ابقو خلو بالكو من اخوكو لما يجي الدنيا لو انا مرجعتش يا بنات. غمزه بدموع: بس يا مامي ماتقوليش كده انتي هتقومي بالسلامه انشاء اللهعبد الرحمن:انتو هتقفو تتفرجو عليها وهي تعابنه كده شيلها يا زفت انت وهو ويلا علي المستشفيحمزه بخوف:ايه نشيلها ازي بس و
続きを読む

الثامن والثمانون

رجعت روقيه الي بيتها بالصغير بسلام وفرح الجميع به وحضرو لكي يرحبو بحضوره وجلسو الرجال في غرفة المعيشهاحمد:مشاء الله دا زي القمر ياعاصي الف مبروك يا حج يتربي في عزك يا ربعبد الرحمن: الله يبارك فيك يا حبيبي ربنا يكمل لمراتك علي خير وتقوم بالسلامه وتجيب ليك اخ لزين ان شاء اللهاحمد:ربنا يخليك يا ربخالد:الله واكبر الواد ده شكله تركي خالص سميتوه ايه يا عاصيعاصي:سميته عدي ايه رأيكوحازم:اسم حلو اوي ربنا يخلهولكو وتفرحو بيهعاصي:عقبال ما نفرح بيك يا عريس بقي ////////////////وبعد مرور ثلاثة اشهركانت جالسه علي الا ريكه ببطنها الممتليء بشده و وزنها الذي زاد بطريقه ملحوظه مما زادها جمالا واشراقة وجهها تظهر للجميعوتضع علي قدمها اخيها غير الشقيق الصغير عدي الذي احبته جدا وتعلقت به جداروقيه:غمزه انتي هاتفضلي قاعده كده ولا ايهغمزه:يعني عايزاني اعمل ايه يا مامي غزل دخلت تنيم عاصي جوه ولسه مافيش حد منهم جيه وانا قاعده بعدي هاعمل ايه روقيه:انتي تعابنه ولا ايه حاسه بحاجهغمزه:يعني شوية الم بسيط كدهروقيه:طب معلش اومي ادخلي ارتاحي جوه شويه ولو حسيتي ان الالم بيزيد قوليليوقفت غمزه بعد ان اعطته
続きを読む

التاسع والثمانون

ازيكم عاملين ايه انا بوده او عبدالرحمن العاصي ابن بابا اللي في الصوره ده اختي تيا هي اللي بتقولي يا بوده بس زين اخويا حبيبي ديما بيزعق ليها ويقولها بطلي تدلعيه هو بقي راجل وعنده سبع سنين، واللي معايا في الصوره دي طمطم او فاطمه بنت عمو حمزه وخالتو غزل، شفتو حلوه وقلبوزه اذاي انا بحبها اوي وديما بتخانق انا واختي التانيه ليا عشان بتزعلها وتقعد تزعقلها بس ايه بقى طمطم ديماً بتعرف تاخد حقها لو انا مش موجود عاصي اخوها الكبير بيظبط ليا هههههههه ويقعد يزعقلها والله بتصعب عليا ساعات عشان معاها حق اصل طمطم فتانه شويه ديما تسمع اللي هي بتقوله وتروح تنقله كله لعاصي اما بقى القمر ده يبقي عدي، لا استنو عيب اسمه عمو عدي احسن بابي يزعل ديماً بيقولي احترم عمك ومتندهلوش بأسمه هو هيبقى دكتور اد الدنيا وانا اقوله ده لسه في سنه اولى يقولي اولى طب مش زيك لسه اولى ابتدائي اقوله طب ما هو عاصي اولى هندسه اقوله ايه يقولي قوله يا ابيه بس عاصي مش ردي وقاله استنو اما اقلده ليكو هو كان بيقوله كده: ابيه مين يا عم الحج ولااااااا، لو سمعتك بتقولي الكلمه دي هنفخك انا مبحبش الاحترام الزيا
続きを読む

التسعون

غمزه: ايه ده هو زين اتصل بيكي يا تيا، ماقلش ليكي هايجي امتى دا وحشني اوي -بيقول لسه قدامه يومين وبيقولك حرام عليكي كمية الموبايلات اللي عندك دي ومش بتشيلي واحد في ايدك هو قعد يتصل بيكي الصبح اد كده عشان يكلمك، وبعدين اتصل علي بابي بس قاله انه نزل ورايح علي الشركه -والله نسيته علي الكمود فوق روح يا بوده هاته قبل ما باباك يتصل وماردش عليه -لاء مش هاروح خليه يجي يعلقه في رقبتك بسلسله زي ما قالك ليا: بوددددده عيب كده كلم مامي كويس روقيه: يخرب بيت حنجرتك فزعتيني يا شعنونة يا مجنونه انتي ليا: انتي اتخضيتي يا روكا يا قمر انتي ولا ايه، طب ماتزعليش حقك عليا وبدأت تزغزغها وتدعابها بحركات مضحكه -هههههههههه اتلمي يا بنت عاصي حوشي بنتك عني يا غمزه الله هي راحت فين تيا: طلعت هي تجيب الموبايل قبل ما الوحش يتصل ويكالها في التليفون هههه غزل: طب يلا بقى اقعدو افطرو عشان نلم السفره دي ليا بعد ان جلسو جميعاً وأجلست فاطمه بجانبها، فهي برغم كل مشاكستهم معاً، الا انها تعتبرها صغيرتها تطعمها وتهتم بها وتحبها كثيراً -امسكي يلا يا طمطم كلي السندوتش ده كله -ده ايه ده انا عايسه لبن -طيب ما ان
続きを読む
前へ
1
...
7891011
...
14
コードをスキャンしてアプリで読む
DMCA.com Protection Status