Share

بارت الثاني

last update Tanggal publikasi: 2026-05-07 01:08:59

البارت 2

**كامليا حاضر يا ماما حاقوم البس

طلعت كامليا اوضتها  اخدت دوا شربتو ولبست ونزلت راحت الشركه

   في الشركه

قاعه الاجتماع 

 

**ادهم ايه رأيكم نفتح فرع في القاهره ؟

  **رحيم مش كثير عليك الشغل كلو ؟؟

**ادهم بعد اذنك طبعا عايز فارس واكرم  يمسكو معايا الشغل

**رحيم وانا معاك بس اكرم مش فاهم ازاي

**ادهم لو سمحت ليا عايز اعمل الفرع بفلوسي واكرم لازم يرجع

**رحيم ضحك فلوسي وفلوسك  واحد

بس انت ضامن ان الفرع حايشتغل كويس وكمان اكرم يرجع ؟؟

**ادهم اكيد انا دارس الملف كويس واكرم ربنا يسهل

**رحيم انت ناوي علي ايه ؟؟

**ادهم كل خير

**رحيم وصلت لي حاجه ؟؟

**ادهم لسه

فضلو في الاجتماع لما خلصو ادهم راح المكتب استقبلتو كامليا

راحت حضنتو

**كامليا حبيبي وحشتني

ادهم فضل واقف من غير مايبدلها الحضن

**ادهم وحشتك ليه كنت مسافر ؟؟

**كامليا انا اسفه حبيبي انشغلت عليك الفتره اخيره

**ادهم   ياه انشغلتي بقالك كم سنه

وبعدها عنو

راح قعد في المكتب

عايزه ايه ؟؟

**كامليا ممكن نتغدا مع بعض ؟

**ادهم ليه؟؟

**كامليا  يعني ايه ليه؟؟

**ادهم   ليه عايزانا نروح نتغدا مع بعض لخصي وقولي عايزه ايه وكام اصلي لسه مخلص اجتماع ومصدع

**كامليا بنرفزه في ايه يا ادهم انت ليه بتعاملني كده علي فكره انا مراتك و ام بنتك

**ادهم بجد ماكنتش عارف كويس انك فكرتيني

**كامليا ادهم كفايه استفزاز

**ادهم  وطي صوتك وانت بتكلميني

**كامليا انت ليه مش طايقني كده ؟؟

**ادهم من عمايلك السوده ممكن تقوليلي ايه اللي كان في حفله امبارح ؟؟

**كامليا عادي حفله زي اي حفله

**ادهم ماتنسيش انك متجوزه ادهم الشرقاوي وأنك ام

الحفلات دي مشبوهه وحظرتك  الف مره  

**كامليا انت بتقول ايه ؟؟ مشبوهه ازاي ؟؟

**ادهم بصوت مرتفع كامليا ماتستعبطيش عليا انت عارفه ان شلتك بيشربو وبياخدو مخدرات

**كامليا بس انا ماليش دعوه

** ادهم تنكري انك كنت شاربه امبارح ؟

انا ساكت ليكي مستني اخرك 

** كامليا اوف تعبت منك يا ادهم

**ادهم الشعور متبادل 

**كامليا ادهم انا بحبك وتعبت من معاملتك عاجبك حياتنا ؟؟

**ادهم لا واتكلمت معاكي كثير بس انت مش عايزه تتغيري كل اللي يهمك نفسك وبس

**كامليا اوعدك يا حبيبي اتغير بس انت كمان لازم تتغير

**ادهم ان شاء الله انا مشغول دلوقتي

**كامليا طيب ممكن نتعشا مع بعض

**ادهم كامليا خلي بالك من بنتك حاولي ترجعي البيت وماتطلعيش و

خليكي مع ملك وبليل نطلع نتعشا

**كامليا حاضر حبيبي

في القاهره

في محل لبس شيك بتشتغل فيه مليكه

**مروي مالك يا بنتي سرحانه كده ليه ؟؟

**مليكه  الحمل تقل عليا جامد مابقتش حمل مصاريف

**مروي سيبيها علي الله يا بنتي اخواتك كبرو لازم يعتمدو علي نفسهم شويه

حاتفضلي تصرفي عليهم لحد أمتي انت عندك طفلين محتاجين كل قرش

**مليكه اخويا ربنا يكرمو لما  كان شغال كان  بساعدني بس البت سها قطمت وسطي والله

**مروي انت دلعتيها زياده عن اللزوم البت كبرت تنزل تساعدك فيها ايه لو اشتغلت معاكي هنا في المحل لحد متلاقي شغل اللي هي عايزاه

**مليكه مارضاش انها تتبهدل

**مروي وانت تتبهدلي وياريت بيتمر فيها دا حتي شغل البيت مش بتساعدك فيه

**مليكه انا اتعودت علي المرمطي والتعب

**مروي انا اسفه حاقولك كلمتين محشورين في زوري

روحي لي اهل اولاد يساعدوكي

**مليكه بخضه ارجوكي قفلي علي الموضوع دا

**مروي يا حبيبتي انا عايزه مصلحتك اكيد ولادك حايكون ليهم ورث من ابوهم مش قولتي ان عيلتو غنيه

**مليكه ايوه ومش بعيد ياخدو ولادي مني

**مروي ياخدوهم ازاي ؟؟

**مليكه يابنتي دول ناس واصله ياخدو ولادي يربوهم وانا ماليش غيرهم بالله عليكي قفلي علي السيره دي

**مروي والله انت صعبانه عليا اوي اوي

**مليكه الحمدالله انا راضيه بنصيبي

يلاه حاطلع المخزن افرز السلعه لما تخلصي حصليني

طلعت مليكه المخزن وهي حزينه افتكرت كل اللي حصل ليها من 10 سنين

ودموعها نزلت

افتكرت لما ابوها اتوفي في قريه في اسوان   وهي عندها 16 سنه.

اخواتها صغيرين وازاي عمامها اكلو حقهم في الارض و الورت

وراحو عاشو عند خالها في المنصوره

وابن عمها كان عايز يتجوزها وهربو علي الاسكندريه اجرو اوضه فوق السطوح

وكانت امها نعمات تنزل تمسح السلالم وتشتغل في البيوت عشان تصرف عليهم

ودخلت الجامعه وكانت من المتفوقين وتنزل تساعد امها في الشغل لحد ما نعمات ابتدت تتعب

ومابقتش تقدر علي الشغل

وكانت بتقاوح

**مليكه ياما انت تعبانه لازم نروح نكشف

**نعمات ماتشغليش بالك بيا يا بنتي حابقا كويسه ان شاء الله ماتنسيش لازم ندفع ايجار

**مليكه انا حاكلم صاحب البيت يصبر علينا شويه

**نعمات كفايه يا بنتي صبر علينا كثير راجل مالوش ذنب

**مليكه طيب ياما حادور علي شغل عشان اساعدك

**نعمات وجامعتك يابنتي ؟

**مليكه متخافيش حازبط اموري اشتغل واروح الجامعه في امتحانات يلا ياما اطلعي ريحي وانا حاكمل الشغل بدالك

باك

**مروي مليكه مالك ؟؟ الولاد كويسين ؟؟

**مليكه امي وحشتني اوي اوي

**مروي ربنا يرحمها ادعيلها كثير

**مليكه بدعيلها والله اللي مزعلني انها ماتت بسببي و  زعلانه مني

**مروي ماتقوليش كده دا انت نسمه ماحدش يزعل منك

**مليكه اه يا مروي قلبي محروق اوي اوي اتعذبت كثير في حياتي

**مروي انت اللي غاويه شقا ماتتجوزي اوسطا حسن الراجل شريكي وبحبك وبحب ولادك

**مليكه ماينفعش اتجوزو

**مروي ليه يا بنتي ناقصك ايه دا انت قمر وبنت حلال ولسه صغيره ولادك محتاجين اب يحن عليهم واوسطا حسن حابهالك علي بلاطه انو عايزك في الحلال

**مليكه بس انا مش بفكر في الجواز

**مروي ليه بس ؟؟

**مليكه مش عايزه اجيب جوز ام لي ولادي وانا هدفي اربي ولادي كويس

**مروي انت غريبه اوي

**مليكه غريبه ليه؟؟

**مروي مش عارفه حاسه انو وراكي سر كبير مش عايزه تقوليه

**مليكه لا سر ولا حاجه مش انا اول ولا اخر وحده جوزها يموت وتربي عيالها

خلينا نخلص انا تعبانه انا صاحيه من 5 الصبح

في شقه مليكه

**عبد الرحمن كنتي فين؟؟

**سهي كنت مع صحابي

**عبد الرحمن يادي صحابك اللي طلعتلنا بيهم

يابنتي خلي عندك شويه احمر وساعدي اختك الغلبانه

**سهي اساعدها ازاي ؟

**عبد الرحمن مصاريفك كثرت انا سامعك الصبح  انت بتطلبي منها 200 جنيه عشان تنزلي تقابلي  صحابك مش قولتي انو كان عندك انترفيو شغل؟

**سهي راحت عليا نومه

**عبد الرحمن خفي علي مليكه شويه كفايه اللي هي فيه وكفايه اللي عملتو عشانا

**سهي بعصبية هي الاسطوانه دي مش حاتخلص حاتفضل تزلنا بيها انها باعت نفسها عشان خاطرنا وخاطر امنا اللي ماتت بسببها

**عبد الرحمن عيب الكلام دا

**سهي مش هي دي الحقيقه امك ماتت بسبب الفضيحه اللي عملتها اختك خلتنا نهرب من الاسكندريه في نصاص الليالي بعد ما دفنا امنا

عبد الرحمن اتعصب وضرب سهي بي القلم في وشها

**عبد الرحمن اخر مره تتكلمي علي اختك بي الأسلوب دا فضيحه ايه ؟ اختك اشرف من الشرف اللي حصلها مالهاش يد فيه وامنا قدرها تموت واختك اتحملت كثير كفايه انها ماكملتش دراستها ونزلت تشتغل و  صرفت علينا لحد ما خلصنا الدراسه بتاعتنا اختك دي ضحت بي راحتها عشان انت تعيشي وتدرسي  وتلبسي هدومك دي اختك بتدفعها بي التقسيط من مرتبها عشان انت تتفشخري بيهم قدام صحابك مستحمله دلعك وتمردك وقله ادبك معاها دا حتي الاوضه طمعتي فيها لوحدك بدل ماتسبيها لي خالد وخلود احسن حاجه ليكي انت دا شغل البيت مابتحطيش فيه ايدك

عايزه ايه ثاني ؟؟

Lanjutkan membaca buku ini secara gratis
Pindai kode untuk mengunduh Aplikasi

Bab terbaru

  • بعت نفسي    حلقه خاصه

    بعت نفسي.... *حلقه خاصه*مريم كانت قافله عليها الحمام، وقاعده بتعيط بعد ما عملت تيست الحمل، وطلع نيجاتيف. فارس حس إنها اتأخرت، وراح يخبط على الباب. **فارس : مريم، إنت كويسه؟ مريم مسحت دموعها وردت عليه..** مريم : آه، الحمد لله. فارس كان عارف إنها بتعمل التست، لأنه شافه في شنطتها لما وقعت على الأرض. رجع كل حاجه مكانها وسكت، رغم إنه كان متعصب جدا، لأنه طلب منها تبطل تعمله، علشان نفسيتها بتبقى وحشه جدا. فتحت مريم الباب وحاولت ماتبينش حاجه. راحت على طول على السرير علشان تنام. ** فارس : مش هتنزلي تتعشي؟؟** مريم : لأ، ماليش نفس. فارس بعصبيه.. ** فارس : ما طبعا بعد ماعملت التيست وطلع زي كل شهر، هتنكدي على نفسك و تنكدي عليا. وانا قلتلك سيبيها على الله، بس مافيش سمعان الكلام. بقت حياتك هي الحمل وتست الحمل. قلتلك انزلي اشتغلي، يا مع مليكه، يا معايا، إشغلي نفسك بأي حاجه.**مريم : أنا مش بتاعت شغل، وانت لما اتجوزتني كنت عارف إني ست بيت. وبعدين أشتغل ليه وربنا موسعها عليك؟ ربنا يزيدك.**فارس : الشغل مش فلوس يا فالحه أقول إيه؟ مش هتتغيري، لسه مش عايزه تفهمي إن حياتك اتغيرت. ** مريم : إتغ

  • بعت نفسي    النهايه

    بعد سنة مليكة كانت عند الدكتورة وفاء**الدكتورة وفاء مشاء الله عليكي شايفة ضحكتك في حاجة جديدة ؟؟**مليكه الحمد لله نجحت بي امتياز، ودخلت مزاد المصنع اللي كنت شغالة فيه زمان ورسي عليا الحمدلله ومبسوطة جدا وكمان المطعم بقا مشهور اوي الحمدلله**الدكتورة وفاء فعلا الفترة أخيرة مابقيتيش تيجي بس كنت مقدرة ضروف امتحاناتك**مليكه الحمدلله **الدكتورة أنت عارفة إنك بقيتي كويسه بقيتي متصالحة مع نفسك اتغيرتي بقيتي نشيطة أم لي 3 أطفال بتدرسي، ونجحتي بي امتياز المحل الملابس ليه اسم كبيرو المطعم ماشي كويس ومشاء الله اخدت المصنع وكمان بطلتي الدوا **مليكه فعلا عارفة مين ساعدني في كل دا أدهم كان بذاكر ليا طول الوقت، ويساعدني في أي حاجة على طول جنبي ماحدش عارف بطلاقنا غير أهلنا بس الناس لا؛ لأننا ديما مع بعض حتى في المصيف روحنا مع بعض وأولاد عارفة يا دكتورة كمية الاحترام اللي بشوفها في عنيه وغيرتو عليا، ولا مرة قرب مني أو حاول يعمل حركة مش لطيفة كنت بستغرب ازاي هو كده لدرجة شكيت إنو عندو علاقة مع ست أو يعني بيروح يرفهه عن نفسه طلع العكس مافيش في حياتو غيري أنا بس و اولاد **الدكتورة وفاء

  • بعت نفسي    البارت 120

    البارت 120. الاخير وصلوا الجامعة **أدهم مش حاوصيكي يا مليكة **مليكه خلاص فهمت الدرس ماحدش حا يعرف أننا مطلقين **أدهم شاطره، واستنيني حاجي أخدك ونطلع تتغدا بره مع أولاد**مليكه ضحكت آه أنت عايز تأكد لي الناس إني متجوزه ومخلفة كمان **أدهم بي ضحك مخلفة 3 بكده نقفل علينا الابواب كلها مع السلامة مشي ومليكه فضلت تحمد ربنا على النعمة التي هي فيها من ساعة ما طلقها أدهم وهي حاسة بي ارتياح، فضيع كا أن حبل المشنقة فك من عليهافي السجن بعد ما كامليا اعترفت بكل حاجة عصمت كانت حاتتجنن حرفيا من غباء بنتها راحت الحمام اول ما طلعت لاقت ستات ووسطهم غاده **غادة كارتك أتحرق والبوص استغني عن خدماتك بعد ما بنتك سلمتك بحبل المشنقة بس احنا مش حانستنا المحكمة حانفذ دلوقتي يلا يا ستاتمسكوا عصمت قبل ما تنطق بي أي حرف ضربوها واخدو سلك حطوه على عنقها لحد ما روحها، فارقت جسدها والسلك ذبح رقبتها بقت كلها دم كامليا كانت رايحة الحمام هو دا المكان اللي بتقابل أمها اول ما دخلت شافت الستات وأمها دم فضلت تصرخ غاده كان عندها مطوه طعنتها كذا طعنه في بطنها **غادة دا انتقامي مني ليكي إنك اخدت حبيبي أدهم ودي علشا

  • بعت نفسي    البارت 119

    البارت 119قعدت هي وأولاد**مليكه صباح الخيرالكل رد عليهافطرو في هدوءأدهم صحي عمل دوش ونزل * خالد بابي حبيبي، وراح يجري عندو شالو، وبص على معذبتو شافها قاعدة مش عايزة تبص عليهأدهم قعد فطرمليكه طلعت مع أولاد السويت علشان تجهز نفسها لسفر طلع أدهم وراها وكانت معاه مريم علشان تاخد أولاد ويعرف ويتكلم معاها *ادهم حبايبي روحو مع طنط مريم عايز ماما في موضوع*مليكه مافيش داعي أنا خلصت شنط*أدهم احنا مش حنسافر دلوقتي في حاجات لازم اعملها إن شاء الله بليل نسافرمريم اخدت أولاد.تحت نضرات مليكه مكانتش عايزة تبين حاجة على الرغم أن كلهم فهموا أن في حاجة حصلت بينهم *مليكه أرجوك يا أدهم مافيش داعي نتكلم شوف أنت شغلك أنا حاروح عند أولادأدهم مسكها من ذراعها علشان كانت حاطلع من السويت*أدهم مليكه اللي حصل بينا لازم نتكلم فيه مش لازم يعدي كده لو سمحت اقعدي خلينا نشوف حل*مليكه وهي مجروحة أرجوك يا أدهمهو حاول يقربها منه **مليكه أرجوك من غير ما تلمسني *أدهم خلاص وصلنا المرحلة دي؟ * مليكه كده أحسن لينا *أدهم مين قالك إنو أحسن؟؟**مليكه أنا**أدهم القرار دا لازم أنا وأنت ناخدو مش انت وحد

  • بعت نفسي    البارت 118

    البارت 118خلص أدهم مع الصحافة وافتتحوا البوفيه الحفل كان فيه شخصيات مهمة عرب وأجانب شركاء أدهم في المصنع الكل كان مبسوط لأن اسم عيله الشرقاوي كبر في السوق سها راحت عند فارس **سها ازيك؟**فارس الحمدالله أنت عامله ايه ؟**سها تمام الحمد للهأم فارس شافت سها وهي بتكلم فارس، وراحت عندهم **كوثر إزيك يا سها **سها الحمدالله ازاي حضرتك **كوثر كويسه الحمدالله فارس تعالى عايزاك راح معاها **كوثر ما تنفعكش يا بني**فارس قصدك ايه؟؟ **كوثر بص يا حبيبي أنا عايزة مصلحتك وعارف إنك عايز تستقر بس من خبرتي البت سها ماتنفعكش البت بتبص الفوق مش زي أختها مليكه بص هناك البنت اللي لابسه فستان وردي ملامحها هادئة وباين عليها بنت ناس كفاية أهلها ناس طيبة **فارس دي متجوزه يا ماما**كوثر يا خسارة يا بني أنا عايزة وحده زي مليكه وسارة بنت تعرف تقدر الحياة الزوجية وتعمل معاها أسرة سها بنت مدلعة ماتفرقش على اللي كنت متجوزها **فارس شكرا يا أمي والله نفسي ألاقي بنت أحبها وتحبني العمر بيجري ونفسي افرح بي أولادي كفاية سنين عمري اللي ضاعت مع نرمين**كوثر ربنا يعوضك خيرأدهم راح عند مليكه باس رأسها قدام الكل،

  • بعت نفسي    البارت 117

    البارت 117اول ما حضنها حست بشعور مختلف إحساس بي الدفيء سمعت دقات قلبه اللي نبضها زاد كانت مرتاحة أوي لدرجة أنها نامت على طول هو حس بي انتظام أنفاسها وعرف أنها نامت أما هو بقاوم نفسوا ويصبرها انو مايتهورش ويعمل أي تصرف يضايقها ابتدأ يستغفر علشان يتحكم في نفسوا ويتحكم في رغبته فيها اللي زادت اول ما حطت رأسها على صدروا فضل وقت كثير لحد منام الصبح هي صحيت وفضلت تبص ليه و تتكلم مع نفسها إيه اللي حايحصل هي حست إن قربها منو هلاك ليه بس استغربت ازاي معملش حاجه وهو مكانش يقدر يستحمل هو بجد أتغير بجد خايف عليها حست بيه بيصحي، وغمضت عينيها بسرعة هو فتح عينيه ومش مصدق أنها في حضنو ياترا حاتحن عليه ؟حتسامحو ؟؟سمع صوت أولاد بعد مليكه منو مليكه كانت حاتضحك ومسكت نفسها طلعت خلود **خلود صباح الخير **أدهم صباح الورد علي أحلى ورده خلود راحت تجري حضنتو صحيت مليكه ** مليكه صباح الخير**أدهم صباح الخير حبيبتي **خلود مممم هو أنت ليه ماقولتيش حبيبتي ؟**أدهم الحقيني يا مليكه ولادك حايجلطوني **مليكه بعد الشر عليك ادهم ضحك، وكان مبسوط جدا بعد ساعة الكل نزل يفطر أدهم كان نازل نشيط وفرح

  • بعت نفسي    البارت الرابع

    البارت 4 امنا الله يرحمها نزلت تشتغل وانا كنت بساعدها اجرنا اوضه فوق السطوح الامور كانت ماشيه يعني دخلتكم المدرسه وروحت الجامعه كان نفسي اكمل تعليمي امنا ابتدت تتعب شويه وكنت بتحايل عليها تروح تكشف بس هي مكانتش بتردا عشان الفلوس احنا يادوب كنا بناكل طقه وحده في اليوم ومع مصاريفكم مكناش

  • بعت نفسي    البارت 114

    البارت 114أدهم رفض يتكلم مع فارس وأكرم علي اللي عملوا مع كامليا هو كان مرتب كل حاجة من ساعة ما الشغالة بلغتو بي اللي سمعته من كامليا لما كانت بتكلم أمها وعرف انها شالت الرحم حاول يمسك نفسه عليها، ومايتهورش ويركز يرجع مليكه، وعمل خطة علشان توقع عصمت وخالها بعد ما عرف الصفقة المشبوهة اللي كانت بتحض

  • بعت نفسي    بارت الثالت

    البارت 3الوقت دا مليكه كانت طالعه السلم وفتحت الباب **مليكه مالكم صوتكم عالي اوي **سها تعالي شوفي اخوكي بي مد ايدو عليا **مليكه ليه يا عبد الرحمن ؟**عبد الرحمن ماتشغليش بالك انت ادخلي ريحي واتعشي **مليكه ارتاح ازاي ؟ مين أمتي بتمد ايدك عليها حصل ايه ؟اوعي يا بت تكوني عامله مصيبه ؟؟**سها وهي

  • بعت نفسي    البارت الاول

    البارت الأولفي قصر الشرقاوي…كان الهدوء يسيطر على السفرة الكبيرة رغم فخامة المكان.الخدم يتحركون بهدوء، ورحيم الشرقاوي جالس على رأس السفرة يتابع حفيده أدهم بنظرات مليانة تعب وتفكير.أدهم نزل بخطوات هادية، ملامحه جامدة كعادته، لكن اللي يعرفه كويس يقدر يشوف الإرهاق اللي مستخبيه جواه._ادهم صباح الخي

Bab Lainnya
Jelajahi dan baca novel bagus secara gratis
Akses gratis ke berbagai novel bagus di aplikasi GoodNovel. Unduh buku yang kamu suka dan baca di mana saja & kapan saja.
Baca buku gratis di Aplikasi
Pindai kode untuk membaca di Aplikasi
DMCA.com Protection Status