Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
Forbidden Love Stories
Forbidden Love Stories
**NOVEL ONLY FOR 18+ AGE** If you are not into Adult and Mature Romance/Hot Erotica then please don't open this book. Here you will get to read Amazing Short Stories and New Series Every Month and Week. There are some such secret moments in everyone's life that if someone comes to know, it can embarrass them, or else can excite them. Secretly you wish to relive these guilty and sweet memories again and again. So let me share some similar secret and exciting moments and such short stories with you guys that make your heartthrob and curl your toes in excitement. Let get lost in the world of Forbidden Love Stories. Check My 2nd Book: Lustful Hearts Check My 3rd Book: She's Taken Away
9.7587.8K viewsOngoing
Read
Add to library
The Agreement
The Agreement
.... ✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧𝕴𝖋 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓𝖋𝖑𝖎𝖈𝖙 𝖕𝖆𝖎𝖓 𝖔𝖓 𝖒𝖊, 𝕴 𝖜𝖎𝖑𝖑 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖘𝖚𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖌𝖔 𝖙𝖍𝖗𝖔𝖚𝖌𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖒𝖊... ✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧17 year old Valentina Smith a girl full of life. She had it all a normal girl could ask for. Good parents, good grades, friends that had her back, and a loving big brother.But one mistake of her brother leads to her walking down the aisle as the bride of the heartless Italian mafia Capo Alessandro Romano.Alessandro has been void of feelings for the past 2 decades while Valentina expresses herself. What happens when these two collide?Join the journey of Valentina as she is thrust into a new life of mafia, blood shed and illegal activities. In between all the chaos she tries to win over her heartless husband.She learns that no one could be trusted around her, maybe not even the man she has gotten used to call her husband. Will she be able to keep up the fight as she faces betrayal, pain and family secrets?Can she give up after all she is bind to him by '𝗧𝗵𝗲 𝗔𝗴𝗿𝗲𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁'.
9.8545.8K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9406.9K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9397.3K viewsCompleted
Read
Add to library
Desah Di Kamar Sebelah
Desah Di Kamar Sebelah
Kunjungan dari sang adik ipar berujung petaka. Risti, seorang istri dari pria bernama Bayu, harus menerima perlakuan tak baik dari adik iparnya, Lia. Lia memang tinggal terpisah dengan mereka, tetapi hari itu dia datang untuk berlibur ke rumah sang kakak. Lia memberikan jamu kepada Risti hingga wanita itu jatuh terlelap. Dalam lelapnya, Risti tiba-tiba terjaga dan mendengar sebuah desahan yang berasal dari kamar Lia. Desahan itu bukan sembarang desah. Risti bahkan mendengar nama suaminya disebut di sela desahan panas itu. Apa yang sebenarnya terjadi di kamar sebelah? Apakah ... Risti hanya halu semata?
9.8328.0K viewsOngoing
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8322.7K viewsCompleted
Read
Add to library
Payment To the Alpha
Payment To the Alpha
What happens when a young girl, unbeknown to the world of creatures, meets the all mighty alpha? Avery Simmons is an 18 year old girl. She believes she has life all figured out. Love, school, work and family. James Knig is 23, powerful and ready to claim what is his. What will happen when Averys identity comes to life? what will happen when she finds out who she really is and that she has been sold to the most powerful alpha in the United States, before she was even born?Blurb:”Im not marrying you” I said as I slowly opened my eyes. My voice was trebling. ”Yes you are.” Was his only response before removing his hands and freeing me from the little cage I was put in. I let out a heavy sigh and then looked back up at him. Tears still streaming down my face. ” Whether it be by choice or by force Avery, you will marry me.” Follow James and Avery on their journey through hate, love, deceit, possevines, and power.Cover designed by MiblArt™
9.2312.7K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7267.8K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6243.0K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9234.3K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 155
DMCA.com Protection Status