공유

عاصفة من الماضي

작가: ليل
last update 게시일: 2026-06-11 21:01:23

روايه أحببت سيدي

الفصل الخامس

جمع القدر ايات و خالد مجدداً ليضرب بقرار كل واحد منهم بنسيان الآخر عرض الحائط ... شعرت ايات بالخوف الشديد لكنها حاولت اخفاء ذلك و إظهار بأنها قويه لا تخاف منه اما خالد فقد اتخذ قرار أنه سيمحي ايات من ذاكرته و سيفعل تحرك خالد باتجاه ايات بهدوء شديد ينظر أمامه ولا ينظر لها و عند وصل عند ايات تخطاها فوراً و ذهب باتجاه المصعد فاقت ايات من صدمتها فقد ظنت للحظات بأنه قادم إليها لقتلها لكنه تجاهلها تمام و هذا قد اغاظ ايات كثيرا و قررت الانتقام اتجهت فورا الي المصعد تلحق بخالد داخل المصعد ضغطت ايات علي زر النزول لاسفل ثم ضغط خالد علي زر الاعلي و بدأت المعركه

ايات :- انا دوست الأولي علشان انزل تحت يبقى انزل انا الاول و بعدين تقدر حضرتك تطلع

خالد بدون اي رد ضغط مجدداً علي زر الصعود الى الاعلي

ايات :- طيب حضرتك اطرش و مش سامعني هل انت اعمي كمان و اهو ادي الاسانسير هينزل يعني هينزل زي ما انا عاوزه و اشوف اخرتها معاك

خالد و ايضا دون أن يعطيها اي رد فعل قام بضغط زر الصعود مجددا

ايات :- انت متخلف ولا ......

خالد وهو ينظر لي ايات نظره أجبرتها علي الصمت :- انا خالد الصياد و الاسانسير دا في شركتي شركة خالد الصياد يعني انا اللي قرر هينزل ولا هيطلع و قرر مين اللي كلامه يمشي على مين فاهمه

ايات:- لا مش فاهمه يا خالد ... الصياد و انا هنزل الأول يعني هنزل الأول

خالد :- انتي بتتكلمي كدا ازي انتي فاكره نفسك مين علشان توقفي قصادي و تتكلمي و تتأمري

ايات :- انا ايات عبدالله مش محتاجه يكون عندي شركة ولا كل اللي انت بتتباهي بيه دا علشان اقف في وشك فاهم

خالد :- لا انتي ايات الخادمه بتاعتي بنت الخادمه بتاعتي و هتفضلي طول عمرك الخادمه و انا سيدك و مش تفكري انك قويه و اني مش اقدر اخرسك لا انا ساكت بس علشان خاطر فاطمه الخادمه بتاعتي

ايات:- اخرس انت انا مش خادمه عندك ولا عمري هكون خدامه ولا امي خدامه انا امي ست طيبه ربيتك بعد ما امك رميتك و مشيت هي ربيتك و الشركه و القصر و الحياه اللي انت فرحان بيه دي اخويا اللي طلعت عينه علشان يعملها واقف معاك ايد بايد مسؤل عن كل حاجه لولا اخويا و امي اللي بتقول عنها خدامها دي كان زمانك واحد مش ليك لازمه امه رميته بس تعرف هي مش غلطانه أنها رميتك مين يقدر يستحمل يعيش مع واحد ذيك اصلا

خالد :- .......

ايات :- دلوقتي سكت صح دلوقتي مبقتش خالد الصياد سيدي صح ههه رجعت لحقيقتك اللي الكل عارفينها و ساكتين و سيبينك عايش الدور بس كان لازم من زمان حد يسمعك حقيقتك الزباله و يفوقك يا خالد يا صياد ...اشبع بقي بشركتك و اسانسيرك

غادرت ايات فور بعد ألقاها بتلك كلمات علي خالد لم تعلم ايات بأنها أخطأت خطأ لا يمكن غفرانه سيقلب عليها حياتها و ستتحول الي اسوء الكوابيس .... عند خالد نزل فورا و ركب سيارته و غادر الشركة بالكامل متجه الي مكان تسكنها ذكريات اغلق عليه جميعها و القي المفتاح بعيد الا ان آيات اليوم أعادت له هذا المفتاح مجدداً وصل خالد الي فيلا مهجورة يبدو عليها آثار الزمن انها الفيلا التي كان يعيش فيها حكيم و زوجته و ابنه خالد دخل خالد الي فيلا و ظل يتحرك فيها حتي وصل إلي أحد الحجرات

( قبل عشرين سنة )

لقاء و هي ترمي نفسها بحضن محمد الحديدي :- محمد وحشتني اوي كنت فين بقالك اسبوع

محمد :- و انتي كمان وحشتني انا كنت مسافر بعمل اللي اتفقنا عليه

لقاء :- و عملت ايه

محمد :- كل حاجه تمام كلها يومين و كل أملاك حكيم هتبقي لينا و انتي تقدري ترفعي عليه قضية طلاق و بعدها نتجوز و نقفل الصفحه دي كلها من حياتنا

لقاء :- يارب يا قلبي انا قربت اطق خلاص مبقتش قادرة استحمل المشلول ده و ابنه خلاص تعبت

محمد :- حبيبي استحملي شوية كمان قربنا نكون مع بعض لآخر العمر

خالد:- ماما

لقاء بصدمه و خوف تبتعد عن محمد :- خالد انت مين قالك تنزل من اوضتك مش انا قولتلك تفضل في اوضتك و تنام

خالد :- ماما مش عارف انام خليني معاكي

لقاء :- اووف مش كفايا عليا انت و ابوك قرفيني طول النهار حتي بليل مش عاوز تسبني في حالي يلا غور علي اوضتك و اتخمد

ضربت لقاء خالد و ذقته وقع خالد علي الارض ويفضل يعيط بصوت عالي

محمد هو حاطط ايده علي بوق خالد :- بس اخرس هتصحي ابوك اسكت بس تعالي يا لقاء خليه يبطل عياط قبل ما حكيم يصحي و نتفضح و كل حاجه تبوظ

لقاء :- اووووف ... حبيبي ماما خلاص بلاش عياط علشان ماما تعبانه معلش مش تزعل مني بس انت عارف ان بابا تعبان و انا مسؤولة عن كل حاجه في البيت و الشغل معلش يا حبيبي روح نام و انا هخلص شغل مع انكل محمد و هاجي علشان ننام جمب بعض

خالد :- حاضر يا ماما

(في الوقت الحاضر )

خالد :- مش سبتني علشان انا محدش يقدر يعيش معايا هي سبتني علشان هي مش كان ينفع تعيش غير مع اللي شبها

اتحرك خالد و تطلع السلالم وصل قدام اوضة و فتح بابها ورجع لاصعب يوم في حياته

حكيم :- لقاء انا مش فاهم حاجه قوليلي أن كل بيحصل ده تمثيل

محمد :- كلامك مش معاها كلامك معايا انا

حكيم :- كلامي مع مين انت نسيت نفسك انت شغال عندي

محمد :- انا اشتغلت عندك علشان اقدر اوصل لحقي و وصلت ليه خلاص كل فلوسك و كل حاجه بتملكها بقت معايا و فاضل اهم حاجه و هي لقاء

حكيم :- انت اجننت اي الهبل اللي بتقوله دا في أي يا لقاء اي اللي بيحصل ده

لقاء :- انا هفهمك اللي بيحصل انا مش بحبك مش بطيقك و مش عاوزه اعيش انا عاوزه أطلق تطلقني ياما ارفع عليك قضية طلاق و كدا كدا هكسبها بالذات في حالتك دي و كمان بعد ما خسرت كل فلوسك

حكيم :- انا هبلغ عنكم و اوديكم في داهيه و هسجنكم

لقاء :- مفيش اي حاجه تقدر تثبتها علينا انت بعت لمحمد كل حاجه بيع و شراء يعني كل حاجه قانوني و كمان انا واحده مش عاوزه تعيش مع واحد مشلول و عاوزه تتطلق هتحبسني بتهمة اي

محمد :- من الاخر لقاء هتطلقها و انا وهي هنتجوز فاهم يلا يا لقاء نمشي من هنا

خالد :- ماما انتي رايحه فين

لقاء :- رايحه بعيد عنك انت و ابوك علشان ارتاح منك و منه رايحه اعيش مع الشخص اللي بحبه و ابقا ام لولاده انما انت ابن حكيم جيت الدنيا غصب عني انا لو عليا كنت قتلتك من قبل ما اولدك و مش كنت سبتك تعيش لحظه واحده علي وش الدنيا يا ابن حكيم انا ماشيه و انت خليك مع ابوك يارب تموتوا انتم الاتنين

( في الوقت الحالي )

جلس خالد علي الارض و دخل في نوابة من البكاء و الصراخ و تحطيم كل ما تراه عيونه ... اما عند ايات فقد غادرت الشركه باكيه هي الأخري تجري في الشوارع لا تعلم الي اين تأخذها قدامها و الي اين ستصل

ايات :- انا مش كنت عاوزه اقول كدا بس هو اللي جبرني اقول كدا كان بيحاول يذلني و يجرحني بيفكرني أنه السيد و انا بنت الخادمه هو السبب في كل اللي حصل هو اللي عمل كل دا مش تعيطي يا ايات ارجعي علي البيت ارجعي للسجن اللي حبسك فيه و سيبك منه يعمل اللي يعمله

رجعت ايات علي القصر و كانت طول الطريق بتعيط و بيتردد في ودنها كلام خالد ايات عمرها ماكانت قليلة الذوق مع حد ولا عمرها جرحت حد بالكلام بس بردو ايات كرامتها اقوي و اهم من اي حد في الدنيا ... نرجع لشركة الصياد لما خرجت ايات من المكتب و سابت سالي و احمد

احمد :- قوليلي يا سالي اشتغلتي فين قبل كدا

سالي بخجل و صوت منخفض :- في محل ملابس و كمان في مطعم و

احمد :- سالي انا مش سامع منك كلمه المفروض انك جايه تشتغلي في شركة لا و كمان مكتب استقبال يعني لازم تكوني جريئة و شجاعة و بتتكلمي بصوت مسموع و بكل ثقه لانك هتتعاملي مع كل اللي رايح و اللي جاي في الشركه و رجال الأعمال الكبار و .... بتعيطي ليه

سالي :- علشان ... علشان انا مش هعرف اشتغل الشغل دا انا بخاف اتكلم مع اي حد و بتكثف اوي الظاهر كدا مليش مكان هنا انا عن اذنك هقوم امشي

احمد :- انتي بتعيطي ليه بردو مش فهمت و بعدين انا قولت لي ايات اني هشغلك هنا يعني هشغلك اقعدي و اسكتي شوية لأحد ما اشوف

سالي :- حضرتك مش تتعب نفسك انا لسه بدرس و معنديش المؤهلات اللي تخليني اشتغل في مكان زي دا

احمد :- بس مش تعيطي انا خلاص عرفت هشغلك فين

سالي :- بجد فين

احمد :- هنا اهو في مكتبي المساعدة بتاعتي اتجوزت و مشيت و من ساعتها لارا المسؤولة عن مكتبي و مكتب خالد انتي بقا هتشتغلي مساعده بتاعتي تمام

سالي :- و انا هعمل ايه في الشغل دا

احمد :- انا هبقا اعرفك تعملي ايه من بكرا تقدري تيجي الشغل

سالي :- يعني انا اشتغلت خلاص

احمد :- ايوه اشتغلتي مبروك

سالي :- الله يبارك فيك شكرا لحضرتك

احمد :- هي ايات راحت فين تعالي اما أشوفها راحت علي فين علشان تروحوا

خرج احمد من مكتبه وراه سالي لقوا لارا خارجه من مكتب خالد

احمد :- لارا مش شوفتي الانسه ايات اختي

لارا :- ايوه انا شوفتها من الشباك كانت خارجه من الشركه و مشيت

سالي :- مشيت ازي

احمد :- اهدي انا هتصل عليها ........... تلفيونها مقفول لارا انتي مش شوفتها قبل كدا و لا كلمتيها

لارا :- انا كنت في مكتب خالد بيه لانه طلبني و قالي أنه خارج وراه مشوار مهم وأنه بيبلغك أنه مش هيروح المصنع و هيقبلك في البيت و بعدين مشي انا فضلت في المكتب و لما خرجت وقفت عند الشباك شوفتها وهي خارجه و كانت بتكلم السواق و بعدين مشيت و سابته

سالي :- انا قلقت عليها هي ليه تعمل كدا وليه تليفونها مقفول

احمد :- انا مش عارف لارا انا همشي و مش عارف هرجع تاني ولا لا لو فيه حاجه اجليها

لارا :- تحت امرك يا احمد بيه

نزل احمد من الشركة و معاه سالي علشان يدورا علي ايات

احمد :- عم عوض مش تعرف ايات راحت فين

عوض السائق :- الست ايات قالتلي انها حاسه بدوخه و هتروح بالتاكسي علشان انا اروح الانسه سالي على البيت

احمد :- و انت ازي تسبها يا عم عوض و هي تعبانه

عوض :- والله يا احمد بيه عيني طلعت بس اللي في دماغه في دماغه

احمد :- خلاص يا عم عوض يلا علشان نروح سالي و نرجع علي البيت

سالي :- لا انا عاوزه اطمن علي ايات

احمد :- طالما روحت البيت اول ما اوصل هخليها تفتح تليفونها و تكلمك مش تقلقي يلا اركبي

سالي :- لا خلاص أنا هروح لوحدي هاخد تاكسي

احمد :- انسه سالي حضرتك المساعده بتاعتي و المفروض انك تنفذي اؤمر مديرك اركبي

ركبت سالي العربية فورا و احمد كمان و اتحركت اتصل احمد علي فاطمه اطمن ان آيات رجعت البيت و هي عند حكيم في اوضته ... نرجع لخالد اللي بيحاول يخرج من سجن الماضي اللي ايات دخلته فيه و بالأصح هو موجود في السجن دا من سنين بس كل اللي ايات عملته أنها فكرته أنه لسه سجين و يمكن دي تكون خطوه كويسه علشان خالد يبدأ يتحرر القدر اللي كان مصر أنه يجمع خالد و ايات بكل الطرق الممكنة قرر ان آيات تكون السبب في خروج طوفان خالد الصياد و للاسف اول حد هيروح في الطوفان هي ايات ....

خالد :- الو عصام

عصام :- أمر حضرتك خالد بيه

خالد :- اعرف كل حاجه عن أيات عبدالله اخت احمد بيه كل نفس بتتنفسه و كل خطوه بتعمل اي جوا القصر و لما بتخرج و بتروح فين و مع مين كل حاجه فاهم

عصام :- فاهم يا خالد بيه

خالد و عيونه بتلمع بسواد مخيف :- انتي اللي رميتي نفسك في بحر خالد الصياد و دا بحر مش فيه غير عواصف و ليل مش ليه نهار انا هعرفك مقامك هرجعك لاصلك تاني هخليكي تركعي تحت رجلي زي الخادمه بالظبط اصبري عليا ..........

في قصر الصياد وصلت ايات و طلعت فورا علي اوضة حكيم من غير ما تتكلم مع حد خالص

ايات :- اي اللي شقلب الاوضه كدا و ازي مفيش حد طلع راتبها

حكيم بصوت حزين :- انا منعت اي حد يدخلي

ايات :- يعني اى مش خدت ادويتك

حكيم :- و ايه لازمتها الأدوية و انا بقالي سنين باخد اوديه و هي هي نتيجة عاجز علي كرسي بستناكي علشان تيجي تدايني الدواء تساعديني اغير هدومي و ...

ايات:- مش تقول علي نفسك كدا انت مش عاجز انت تعبان و هيجي يوم و تخف و هتبقي احسن واحد في الدنيا

حكيم:- بتعيطي ليه اكيد مش علشان الكلمتين دول انا حاسس بيكي من اول ما دخلتي

ايات:- و انت مالك انا عارفه أن في حاجه كبيرة حصلت تخليك تعمل كل دا مش هتحكي ليا

حكيم :- تعالي ساعديني نقعد في البلكونه في الهواء و نادي خدامه تيجي تنضف قبل ما خالد يجي

ايات:- لا انا هنضفها مش انا موجوده انا كدا كدا خادمه زي زي اي واحده منهم

حكيم :- مين قال إنك خادمه انتي هنا بنتي فاهمه انتي عمرك ما كنتي خدامه و لا هتكوني خدامه نادي حد ينضف و تعالي علشان شكل قعدتنا هطول

ايات :- حاضر

شالت ايات كرسي حكيم من علي الارض و نضفته و ساعدت حكيم أنه يتنقل علي الكرسي و بعدين نادت علي حد ينضف الاوضه طلعوا البلكونه

حكيم :- مالك يا ايات و اي الكلام اللي قولتيه جوا دا يا بنتي

ايات :- دي الحقيقه اللي بنحاول كلنا نخبيها جوانا المهم اي اللي عملته في الاوضه دي و الصورة المتكسرة على الارض دي الملامح مختفيه خالص مش قدرت اعرف صورة مين

حكيم :- صورة الماضي بعتتها ليا علشان تفتح جراح قديمه تذلني و تكسرني بس مش قدرت هي مش فاهمه خلاص أنها بقت من الماضي ذكريات خلصت و انتهت

ايات :- مين اللي بعتتها انا مش فاهمه حاجه

حكيم :- الذكريات هي اللي بعتتها عارفه يا ايات بيقولوا متحبش حد اوي لان علي قد المعزه بيكون الكره و انا حبتها جامد اوي اوي علشان كدا انا دلوقتي كارها جامد اوي ...هههه غريب الحب يا ايات بيجمعنا مع ناس غريبه و انت و حظك يا كان احلي حاجه في حياتك يا كان هو اسوء جرح تمر بيه

ايات :- في ناس كتير بتشكي من الحب رغم أن اسمه حلو إلا أنه سبب في عذاب و وجع

حكيم :- احنا مش نقدر نعيش من غير حب يا ايات الحب مش السبب في العذاب الناس اللي بنحبهم بيكونوا السبب الحب شرط اساسي علشان الإنسان يعيش

ايات :- انا مش بحب و مش هحب دا معناه اني مش عايشه

حكيم :- مين قال إنك مش بتحبي دوري جواكي كدا ولا كدا و قولي لحكيم حبيبك

ايات :- هههههه لا انا مش بحب مش تحاول بس ازي الشخص بيعرف أنه بيحب شخص

حكيم :- في حاجات كتير بعرفنا كل واحد و حظه بس لو في حد بيحب حد مثلا لما تيجي سيرته تلاقي قلبه بيدق و يحس بفرحه حتي لو كان مضايق و زعلان عقله دائما فاكره و بيشوفه في كل مكان بيزعل لزعله و بيفرح بفرحه

حكيم كان مشغول بيتكلم مع ايات اللي كانت في عالم تاني كانت بتسال نفسها هي ليه لما بتفكر في خالد قلبها يدق بسرعة كبيرة كانه هيخرج من جسمها و ليه بتغمض عينها بتفتكر ملامحه و تبتسم زي المجنونه ليه لما زعلته انهارده انهارت من العياط و قلبها وجعها و فضلت تلوم نفسها علي الكلام اللي قالته ليه معقول زي ما حكيم بيقول ممكن تكون ايات بتحب خالد ممكن يكون إحساسها ليه اللي مش بتعرف تفسره هو حب كبير مستخبي جواها معقول تكون الخادمه حبت سيدها ...........

# بقلم ليل

이 작품을 무료로 읽으실 수 있습니다
QR 코드를 스캔하여 앱을 다운로드하세요

최신 챕터

  • أحببت سيدي   تثبيت هدوء بعد عاصفة

    روايه أحببت سيدي الفصل الثاني عشر في احدى المستشفيات الاستثمارية وصل خالد و ايات لهناك و دخلوا فورا خالد :-في مريض لسه داخل عندكم اسمه حكيم الصياد فين موظفه الاستقبال :- لحظه واحده يا افندم خالد :- اخلصي مفيش وقت ايات :- ممكن تهدي موظفه الاستقبال :- في غرفة العناية الدور الثاني طلع خالد و ايات طلعوا علي فوق و اول ما وصلوا لاقوا عوض واقف مع الدكتور خالد :- بابا فين يا عوض عوض :- في العنايه يا خالد بيه خالد :- ليه هو فيه الدكتور :- ازمه قلبيه لكن مش خطيره هو موجود في العنايه للاطمئنان بس مش اكتر لانه وصل في الوقت المناسب بالتالي مفيش اي قلق عليه ايات :- الحمد لله يارب الحمدلله خالد :- هيخرج امتي من العنايه انا عاوز اشوفه الدكتور :- لو مش حصل اي حاجه جديده ممكن يخرج من المستشفى خالص مش من العنايه بس خالد :- شكرا يا دكتور الدكتور :- عن اذنكم خالد :- عوض خد ايات و راحوا و بلاش تبلغوا اي حد عن حاجه هما تعبانين بما فيه الكفاية ايات :- انا مش هروح في مكان و اسيب حكيم هنا مش هروح علي البيت من غير حكيم خالد :- انا مش باخد رايك اصلا انا بأمرك ايات :- و ان

  • أحببت سيدي   ذكرى ماضية

    روايه أحببت سيدي الفصل الحادي عشر لقاء :- طيب قول سلام اهلا اي حاجه ولا إللي فيه عيب مش بيبطله حكيم :- السلام بيتقال للناس اللي تستاهل مش واحده ذيك لقاء بغيظ:- ابعد ابنك عن حبيبي و ابني يا حكيم حكيم :- اقصدك ابعد خالد ابنك عن الخدام بتاعي اللي كنتي بتخونيني معاه و ابنك اللي خلفتيه في الحرام منه لقاء :- اي الجنان اللي بتقوله ده انت خلاص كبرت و خرفت حكيم :- دي الحقيقه اللي انتي فاكرة انك مخبيها هي و فضايح كتير بقولك اي يا لقاء مش قولتي اللي انتي عايزاه يلا غوري اصل المكان بقا خنيق اوي في وجودك لقاء :- مش تلعب معايا يا حكيم علشان انا ممكن في لحظه أخفيك من علي وش الدنيا حكيم :- مش بعيد علي واحدة قتلت ابوها انها تعمل اي حاجه لقاء :- انت بتقول ايه انت اتجننت كدب اللي بتقوله كدب حكيم :- غريب الحب دا يا لقاء بيخليك اعمي عن كل حاجه وحشه في اللي بتحبه دا حتي بيخليك تحب الوحش دا كمان وانا من كتر ما كنت بحبك كنت الاعمى اللي مش بيشوف اي غلطه كنتي تعمليه مع اني لو فتحت عيني شوية صغيرين كنت هشوفك علي حقيقتك بسهولة لقاء :- انا عملت كدا علشان حبي و هو اللي جبرني اني اتجوزك و لما عرف عني و

  • أحببت سيدي   هدوء العواصف

    روايه أحببت سيدي الفصل العاشر في المساء الجميل في أحد افخم المناطق في القاهرة الجميلة تزينت إحدى البنايات لتبدو كالعروس يوم زفافها بين أصحابها لقد بذل العمال و الموظفين الكثير والكثير من الجهد ليبدو هذا المكان بهذا الجمال لإرضاء السيدة لقاء صعبة الارضاء من الأساس جاءوا الضيوف من الطبقات الراقية أبناء مجتمع نراه جميعاً من بعيد يسمح لنا بالنظر فقط لا بالاقتراب و اللمس جاءوا جميعاً لتهنئة السيدة لقاء الحديدي و كذلك لتودد للسيد محمد فهكذا تسيير مصالح و امور هذا المجتمع يبدو مبهر من الخارج لكنه صعب و عميق و كاذب جدا من الداخل و هذا أيضاً كان رأي كريم الذي دخل يجر قدمه الي الداخل يحمل لقب صديق السيد الشاب شادي الحديدي يسمعها بإذنه و يراها بعيونه فكانت تزيد من داخله رغبه في التخلص من شادي بأسرع وقت ممكن كريم :- اي برنس شادي :- وطي صوتك متفضحناش اي ملقتش حاجه انضف من كدا تيجي بيها تفضحنا اكتر شويه جبت الزفت اللي قولت عليه كريم يكتم غيظه :- جبت يا كريم بيه اطلعهم لحضرتك دلوقتي ولا فين زي حضرتك يا باشا تحب شادي محاولآ اصلاح الأمور:- ياض انت صحبي بس علشان الوجهة الاعلانيه للمجتمعات الراقية

  • أحببت سيدي   لا تحزني

    روايه أحببت سيدي الفصل التاسع سالي :- ماما .... ماما ... ايات ماما مش بترد عليا مش عارفه مش بترد عليا ليه ايات وهي تحتضنها :- حبيبتي انتي مؤمنه بالله و بقضاءه و دا نصيبها خلاص هي راحت لربنا قولي اللهم أجرني في مصيبتي و اخلفني خير منها سالي :- لا لا لا آيات مينفعش لا انا هعيش لمين بعدها يا ايات مينفعش انا مليش غيرها لا مااااااااااما مااااااااااااااما ردي علياااا انتي طلبتي مني اني اسامحك علشان تمشي طب انا مسمحتش انا زعلانه خليكي متمشيش مااااااااماااااااااايات :- حرام انتي بتقولي ايه الروح دي امانه ربنا بيديها لينا وقت ما يجي معادها ربنا بيسترد امنته ربنا يرحمها يا روحي و يغفر لها ادعي ليها يا حبيبتي هي دلوقتي محتاجه دعواتكسالي :- هي راحت خلاص مبقتش معايا مش هشوفها خلاص ايات :- اهدي يا سالي اهدي سالي :- ............ايات :- سالي سالي سالي احمد :- سالي سالي ردي علياخالد :- دي أغمي عليها يا احمد انا هنادي علي الدكتور شليها و تعالي نشوف اوضة فاضيه احمد شال سالي اللي غابت عن الوعي أو خلينا نقول اللي هربت من الواقع المؤلم بالنوم هي لو كانت مستحلمه كل حاجه بس علشان وجود امها طب ازي

  • أحببت سيدي   مدوية

    روايه أحببت سيدي الفصل الثامن احمد :- يلا اخرجي اخلصي ايات :- اااااااااااه احمد :- ايات مالك حصل اي فاطمه :- مالك يا بنتي حصلك اي يا ايات ايات :- الحقيني يا ماما الحقيني دخلت فاطمه الحمام لي ايات و احمد فضل مستني برا و اول ما دخلت لقت ايات مرميه علي الارض و المرايا واقعه و متكسرة و جسم ايات بينزف و دماغها فاطمه :- يا حبيبتي يا بنتي اي اللي حصلك يا ايات ايات انا كنت واقفه علشان البس هدومي و اخرج لقيت المرايا وقعت لوحدها و انا بجري بعيد اتزحلقت و الازاز دخل جسمي الحقيني يا ماما فاطمه :- قومي اما اغسلك و حطلك حاجه علي جمسك احمد :- يا ماما قوليلي في أي بدل ما ادخل واللهفاطمه :- اهدي يا بني خمس دقائق ألبسها اطلب انت الدكتور احمد :- دكتور ليه مالها ايات فاطمه :- يا بني مش تتعب قلبي اطلب الدكتور و خلاص احمد :- حاضر هطلبه غسلت فاطمه جسم ايات و طهرته كله و حطت ليه دهان و خدتها و خرجت من الحمام وسط سيول من دموع ايات احمد :- ايات اي اللي حصل مالك ليه الدم اللي نازل من دماغك دا فاطمه :- مرايا الحمام اتكسرت وهي من الخضه بتجري اتزحلقت علي الازاز و دخل في جسمها احمد :- معقول في ل

  • أحببت سيدي   وحش و فرسية

    روايه أحببت سيديالفصل السابع نتقل الي قصر الصياد و بالتحديد في الطابق الاخير من القصر و كما يقال المنطقة المحرمه أنه الطابق الخاص بخالد قام خالد بتصميم هذا الطابق بنفسه أنه مخيف فعلا يعمه الصمت و اللون الاسود الذي يسكن كل شئ إضاءة هادئه يتكون هذا الطابق من صاله رياضيه واسعه و متكاملة و غرفه خالد و غرفه خاصه هذا الطابق محرم لا يصعد إليه سوا خالد و احيانا احمد فقط لا غير كان خالد قد أمر ان آيات تصعد اليه الغداء و توجه إلي غرفة التمرين و بالفعل صعدت ايات و معاها الغداء و كل خطوه كانت تقربها من طابق خالد كانت تزرع بداخلها الخوف و الرعب كانت تشعر أيات و كأنها تدخل كهف لأحد مصاصين الدماء أنه كهف الصياد الذي كان ينتظر الضحية ايات وهي بتبلع رايقها :- بسم الله الرحمن الرحيم اشهد ان لا اله الا الله و ان سيدنا محمد عبده و رسوله ... ايات انتي قوية انتي شجاعة انتي مبتكسريش انتي أيات فاهمه اوعي تخافي أو تعيطي أو تخليه يذلك لو قال كلمه قوليله عشرة و لو مد ايده مدي ايدك و رجلك و اي حاجه بتتمدد فاهمه ......بس انا خايفه اوي دا مجنون و ممكن يقتلني بدم بارد انا اي اللي خلاني اسمع كلامه و اطلع الغداء

  • أحببت سيدي   ظلال الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل السادس في شركة الحديدي في مكتب محمد الحديدي كان معاه شادي محمد :- شادي عملت ايه في الصفقه مضيت الورق ولا لسه شادي :- مضيت و هتخرج الشحنه من الميناء بكره محمد :- تمام كويس جدا علي ما توصل تكون البضاعة اللي في المخازن اتوزعت شادي :- انت قديم اوي يا محمد بيه كل البضاعة اتو

  • أحببت سيدي   لن ألتقي به مجددا

    روايه أحببت سيدي الفصل الرابع في صباح يوم جديد علي ابطالنا كل واحد قضي ليلته بشكل مختلف نبدأ من ايات اللي مش قدرت تنام بسبب العفريت اللي فاجأ خلي قلبها يدق و فكرت انه سيدها و ليس أكثر .. أما خالد اللي كان مقتنع بأنه خالد الصياد و أنه بيكره كل الستات و أنه هيقدر يتخلص من الجنية القصيرة زي ما سماها

  • أحببت سيدي   لقاء جديد

    روايه أحببت سيدي الفصل الثالث في غرفة المكتب الخاصة بخالد دخل احمد الي المكتب و كان باين عليه القلق هو فعلا من جواه خايف من لقاء خالد و ايات بس كان بيحاول ديما أنه يطمن نفسه بأنه اقرب حد لخالد و إن خالد مستحيل هيرضي أنه ياذي أخته خالد وهو ينظر إلي ساعته بقالك ٣ دقائق و نص واقف مكانك و سرحان اي

  • أحببت سيدي   قصر الصياد

    طلع خالد بسرعة علي اوضة حكيم اول ما سمع صوت صريخه خالد:- بابا اي اللي وقعك في الأرض كدا انت كويس حكيم :- كنت عاوز اروح علي السرير علشان ارتاح بس الظاهر الكرسي مسك في السجاده و انا مش واخد بالي فضلت احركه لحد ما وقعت خالد:- فين البنت اللي المفروض فاطمه جايبها علشان تكون موجودة معاك انا هوديها ف

더보기
좋은 소설을 무료로 찾아 읽어보세요
GoodNovel 앱에서 수많은 인기 소설을 무료로 즐기세요! 마음에 드는 작품을 다운로드하고, 언제 어디서나 편하게 읽을 수 있습니다
앱에서 작품을 무료로 읽어보세요
앱에서 읽으려면 QR 코드를 스캔하세요.
DMCA.com Protection Status