Compartir

قصر الصياد

Autor: ليل
last update Fecha de publicación: 2026-06-09 20:17:40

طلع خالد بسرعة علي اوضة حكيم اول ما سمع صوت صريخه

خالد:- بابا اي اللي وقعك في الأرض كدا انت كويس

حكيم :- كنت عاوز اروح علي السرير علشان ارتاح بس الظاهر الكرسي مسك في السجاده و انا مش واخد بالي فضلت احركه لحد ما وقعت

خالد:- فين البنت اللي المفروض فاطمه جايبها علشان تكون موجودة معاك انا هوديها في داهيه و هطين عيشتها علشان الواقعه اللي وقعتها دي

حكيم:- طب قومني الاول و بعدين نتكلم

خالد:- حقك عليا انا اتعصبت لما شوفتك كدا يلا نقوم

حكيم :- بس يا بني خلاص أنا كدا كويس و مرتاح يلا ننزل علي تحت بقا

خالد:- مش كنت رايح على السرير علشان ترتاح

حكيم:- ما دا قبل ما تيجي دلوقتي بعد ما جيت هقعد معاك انت نسيت شكلك كده انهارده اي

خالد:- في حد ينفع ينسي عيد ميلاد أبوه يا حج بردو اخص عليك يلا ننزل نتغدى

في الاسفل في غرفة الطعام كانت جميع الخادمات تركض هنا و هناك لتجهيز الطاوله قبل نزول خالد كي لا يرأ واحده منهم فتخسر عملها و كانت فاطمه تباشر عملها في التحقق من سير الترتيبات

فاطمه:- خلاص يا بنات يلا كلكم علي المطبخ بسرعة قبل ما خالد بيه ينزل

وصل خالد مع والده الي السلم فتذكر تلك الفتاه التي اصطدم بها

حكيم :- كمل يا خالد سكت ليه خالد ...خالد

خالد:- هاااا نعم يا بابا

حكيم:- ايه اللي شاغل بالك يا بني

خالد:- مفيش حاجه قولي بتاخد ادويتك في مواعيدها

حكيم:- في مواعيدها بالثانية و بأكل لحد ما بطني بقت متر قدامي و بخرج اتمشي مع البنت اللي فاطمه خليتها تاخد بالها مني و اروح الجنينه و الاسطبل و بنغني لام كلثوم و حاجه اخر روقان

خالد:- الله الله شكل البنت دي انت حببها مش زي كل البنات اللي كانوا قبلها بس دا مش يمنع اني هعقابها علي غلطها

حكيم:- لا مش غلطها انت اللي غلطان

خالد:- و انا غلطان في أي

حكيم :- مش انت اللي مانع اي واحدة تكون موجودة في القصر طول وجودك غير فاطمه انت الخادمين بيستخبوا منك و هي كمان اول لما تعرف انك وصلت بتمشي هي كمان و دا اللي حصل انهارده

خالد :- انت بتدافع عنها كمان طايب يا حكيم بيه

حكيم :- عملت ايه في المزاد انهادرة

خالد :- كسبته زي العاده و حرقت دمه

حكيم :- خالد يا بني سيب الموضوع دا و انساه و خلينا نسافر بره نعيش هناك و نبدأ من جديد

خالد :- احنا اتكلمنا في الموضوع دا من زمان و اتقفل ليه بتفتحه تاني

حكيم:- علشان عاوزك تعيش حياه طبيعيه من غير خطط انتقام اللي حصل حصل وراح في الماضي ليه احنا نفتح فيه

خالد :- فاطمة معلش حركي الكرسي دا من هنا علشان احط كرسي بابا

فاطمه امرك يا خالد بيه .... تعالي اتفضل كل سنه وانت طيب يا حكيم بيه

حكيم :- و انت طيبة يا ست فاطمه يااااه يا فاطمه بقالك عشرين سنة معانا مده طويله اوي كان خالد يدوب عشر سنين و احمد كان في سنه بردو

فاطمه :- مرت السنين بسرعة بقا خالد بيه اهو راجل كبير يتهز ليه اكبر ناس في البلد

حكيم :- تربيتك يا ست فاطمه انتي اللي ربيته احسن تربيه كأنه ابنك و اكتر كمان

فاطمه :- ربنا يعلم يا حكيم بيه انا بحبه قد ايه و الله العظيم اكتر من اولادي

خالد :- و انتي يا فاطمه انتي اغلي حد عندي من بعد ابويا غلاوتك عندي كبيرة اوي و انتي الست الوحيده في الدنيا اللي بثق فيها و بامانه

حكيم :- انا مش قولتلك مش تناديها باسمها كدا يا خالد المفروض تقول لها يا ماما ولا .....

خالد :- بغضب بابا الكلمة دي انا مش عاوز اسمعها ابدا مفيش كلمة ماما دي انا بكره الكلمه دي علي قد كرهي للي كنت بقولها الكلمه دي فياريت مش اسمعها

فاطمه:- خالد بيه يقول اللي يقوله و بعدين دي احلي فاطمه في الدنيا بسمعها منه بتخلي قلبي يغني كدا يلا بقا الغداء برد يلا اتفضلوا علي الاكل

خالد:- انا اسف يا بابا و اسف يا فاطمه

حكيم :- مش حصل حاجه يا بني معلش انا اللي بضغط علي جروحك القديمه يلا علشان نتغدى و بعدين اخدك العب معاك شطرنج و اغلبك

خلف القصر الكبير يوجد منزل صغير و بسيط و غاية في الجمال أنه منزل فاطمه الذي أمر خالد ببناءه خلف القصر لتسكن به فاطمه و احمد و ابنتها و كذلك أمر بابقاء ابنة فاطمه بداخل المنزل و منع ذهابها إلي القصر قضت ايات حياتها داخل ذلك المنزل مع احمد أو تلعب أمامه في الحديقه أثناء غياب احمد مع خالد و تسلل إلي القصر لتقضي الوقت مع العم حكيم الذي تعتبره والدها فقد توفي والد ايات قبل ولادتها و لم ترأ سواء امها و احمد و حكيم و شبح خالد الذي يطاردها دائما .....

ايات:- و هي تقف أمام المرآة تنظر لنفسها بغضب :- ايات انتي بتعيطي ليه انتي مش بتخافي منه كنتي تقفي في وشه و قوليله انا ايات و لا انت مالك خفتي ليه و عيطتي ليه هو هياكلك يا غبيه كنتي تزعقيله كدهو قوليله يا انت عاوز اي و ملكش دعوه اسمي اي و انا مش بخاف منك فاهم ايوه انا مش بخاف منك يا خالد يا صياد من غير بيه و بعدين انت مالك اصلا تحبسني بتاع اي اصلا انت فاكر نفسك مين ايوه انت حته واحد مغرور شايف نفسه

مش اكتر و انا لو مسكتك هفعصك فاهم ايوه اكيد فاهم اي سكت ليه مش عارف ترد عليا صح ما تزعق و خوفني زي ما بتعمل في كل الناس بس انت مش تقدر تعمل كدا يا جبان انت جبان كل يوم كدا هفضل اشخط فيك كدا و اهزاءك ..... ااااااااااه يا ماما يا احمد انا مش عملت حاجه و النبي و النبي

قطع حديث ايات مع نفسها صوت هاتفها يعلن اتصال صديقتها المقربة سالي مما أفزع ايات بشده 😂😂

ايات :- سالي يخربيتك صرعتيني قطعت الخلف يا شيخه منك لله 😂😂

سالي:- انا كلمتك يا مجنونه اي هي الشعره دي جتلك تاني ولا اي 😂😂

ايات:- بت يا سالي لمي لسانك يام نص لسان انتي مش فالحه غير انك تطولي لسانك عليا انا بس اصلا 😠😠

سالي:- ولو لساني مش طول علي صحبتي حبيبتي و قلبي من جوا هتطوله علي مين 😔😔

آيات:- قولي يا بت المصلحه اللي انتي عاوزه قولي انا عارفه وصله الحب دي وراها اي 🙂🙂

سالي:- مفيش حاجه دا انتي حبيبتي 😍

آيات :- سالي 🤨🤨

سالي:- التكاليف بتاع دكتور مصطفى مش عملته ممكن تعلميه ليا لاني بعمل تكليف دكتوره امل و مش هلحق اعمله 😭😭

ايات :- سالي التكاليف دي من اسبوعين و هيتسلموا بكره لسه فاكره تعمليهم

سالي:- معلش يا آيات انتي عارفه اني بشتغل و بصرف علي نفسي و صاحب المحل اللي بشتغل فيه مطلع عيني حتي مش عاوز يديني يوم إجازة

ايات:- خلاص يا قلبي مش تشيلي هم انا هعملك كل التكليفات اللي علينا انتي مش تعملي حاجه قومي نامي و ارتاحي

سالي:- مش هينفع صاحب المحل مديني مزانية المحل علشان اظبطها و هيستلمها بكره

ايات :- يا بنتي هو دا شغلك كدا حرام انتي لازم تدوري علي شغل تاني و بعدين انتي اللي غلطانه انتي لو ليكي لسان كنتي رديت و نطقتي و قولتي لصاحب المحل دا أن اللي بيعمله معاكي غلط و انك كنتي جايه تشتغلي في المحل تبيع الهدوم بس مش تمسحي المحل و تتبهدلي كدا

سالي:- هعمل اي يا ايات هو انا كنت لقيت شغل تاني و مش اشتغلت لازم استحمل ولا مش هلاقي فلوس اكل ولا اشرب ولا اروح الكليه 😭😭

ايات اصبري عليا انا هجبلك حقك عليا النعمه لامسك صاحب الزفت بتاعك و ارنه حته علقه يحلف بيها طول العمر 💪💪

سالي يلهوي عليكي يا بنتي انتي بنوته لازم تتصرفي من منطلق انك بنوته شغل الاسترجال دا مش ينفع 😂😂

ايات :- يلا يا بت وقتك خلص انا هقوم اعملك التكاليف و انتي مش تعملي حاجه غير الميزانية دي و اتخمدي نامي علشان عندك شغل بليل 😊😊

سالي:- ماشي يا قلبي ربنا يخليكي ليا 😍😍

ايات:- سلام يا قلبي ⁦❤️⁩

قفلت ايات الموبيل وفضلت تفكر في حال صديقتها فجوز امها يجعله تتحمل فوق طاقتها صباحا في الكليه بعد الظهيرة تعمل في المنزل و في المساء تعمل في محل ملابس لراجل لا يرحم يجعلها تعمل طول الليل دون شفقه علي حالها لتعود الي المنزل تلقي بنفسها علي السرير تنام بملابسها من كثرة التعب استمرت ايات بالتفكير و انغمست في تكاليف صديقتها حتي حل المساء و وصل احمد الي المنزل

احمد:- ايات ايااااات ..يا بت ....يا ايااااااااااات

ايات:- يلهوي في أي بتزعق ليه

احمد :- بقالي ساعه بنادي عليكي اي سرحانه في أي

آيات:- مش سرحانه ولا حاجه كنت بفكر في موضوع

احمد:- موضوع اي اللي شاغلك كدا و بعدين بتكتبي اي دا ...سالي اي دا تكاليف سالي صحبتك بتعمل ايه عندك و بعدين مش دا خطك انتي ايوه انا عارف خطك اللي زي نقش الفراخ دا أطلعه من وسط الف

ايات:- يا اخي اتلم اتنيل اقعد علشان احكيلك

احمد :- و ادي قاعده اهووو احكي يلا و صدعيني

بدأت آيات تحكي موضوع سالي لاحمد اخوها اللي فعلا صعبت عليه سالي لانه حط نفسه مكانها و خاصة أن ابوهم كمان مات و لولا أن الست فاطمه رافضت الجواز لحبها لزوجها كان زمانهم عندهم جوز ام يبهدلهم كدا

احمد اسمعي انتي ضامنه صحبتك دي يعني متاكده انها بنت ناس و طيبه

ايات طبعا دي ملاك و مش ليها صوت اصلا دا انا عامله زي امها ماسكها من ايديها ما كان ما اروح غلبانه موت يا احمد والله العظيم

احمد :-والله اذا كان كدا يبقا ابعتيها ليا علي الشركة بكره و انا هشغلها و هظبط لها كل أمورها

ايات بجد يا احمد

احمد اها بجد علشان خاطرك يا ست ايات

ايات:- ربنا يخليك يا احلي اخ في الدنيا

فاطمه:- و ربنا يخليكم ليا يا احلا ولاد في الدنيا يلا ادخلوا غسلوا علشان نتعشي

ايات و احمد حاضر يا ماما

علي طاولة العشاء جلس الجميع و كانت ايات صامته منذ أن وصل احمد اتصال من خالد يطلبه في غرفة المكتب تظهر علي ملامح وجهها العبوس علي غير العاده

احمد :-ايات مالك مش انا حليت موضوع سالي في أي تاني

ايات:- بصراحه انا قابلت خالد انهارده

يسقط الطعام من يد فاطمه و تنظر إلي ايات بخوف شديد :- شافك

ايات :- انا كنت نازله علي السلم وهو كان طالع

احمد :- هو مش سالك يا ماما عنها

فاطمه :- لا مش سال ولا جاب سيرة ابدا

احمد:- غريبه خالد مش بيعدي حاجه ربنا يستر

ايات:- ببكاء انا اسفه والله مش كان قصدي انا كنت عند عمو حكيم و هو جه مره واحده

احمد :- خلاص يا حبيبتي احنا بس مش عاوزين خالد يضايقك بكلمه انتي عارفه أنه هو من ساعة اللي حصل من ولدته و هو كاره صنف الستات كله و مش طايقه بيكره وجوده علشان كدا احنا خايفين عليكي من عصبيته يزعقلك يضايقك بكلمه هو حاطط قانون مفيش ستات يعني مفيش ستات هنا يا ولد

ايات:- هو اي اللي حصل من أمه هي فين اصلا

احمد :- انا الحمد شبعت و هروح لخالد عن اذنكم

فاطمه:- و انا كمان هقوم اخد دش و انام ايات شيلي الطباق و اغسليها قبل ما تنامي

ايات:- بردو هتهربوا من غير ما تقولولي حاجه

فاطمه:- تصبحي علي خير يا ايات

آيات :- عادي كدا كدا ميهمنيش عرفت أو لا هتفرق في أي يعني

Continúa leyendo este libro gratis
Escanea el código para descargar la App

Último capítulo

  • أحببت سيدي   تثبيت هدوء بعد عاصفة

    روايه أحببت سيدي الفصل الثاني عشر في احدى المستشفيات الاستثمارية وصل خالد و ايات لهناك و دخلوا فورا خالد :-في مريض لسه داخل عندكم اسمه حكيم الصياد فين موظفه الاستقبال :- لحظه واحده يا افندم خالد :- اخلصي مفيش وقت ايات :- ممكن تهدي موظفه الاستقبال :- في غرفة العناية الدور الثاني طلع خالد و ايات طلعوا علي فوق و اول ما وصلوا لاقوا عوض واقف مع الدكتور خالد :- بابا فين يا عوض عوض :- في العنايه يا خالد بيه خالد :- ليه هو فيه الدكتور :- ازمه قلبيه لكن مش خطيره هو موجود في العنايه للاطمئنان بس مش اكتر لانه وصل في الوقت المناسب بالتالي مفيش اي قلق عليه ايات :- الحمد لله يارب الحمدلله خالد :- هيخرج امتي من العنايه انا عاوز اشوفه الدكتور :- لو مش حصل اي حاجه جديده ممكن يخرج من المستشفى خالص مش من العنايه بس خالد :- شكرا يا دكتور الدكتور :- عن اذنكم خالد :- عوض خد ايات و راحوا و بلاش تبلغوا اي حد عن حاجه هما تعبانين بما فيه الكفاية ايات :- انا مش هروح في مكان و اسيب حكيم هنا مش هروح علي البيت من غير حكيم خالد :- انا مش باخد رايك اصلا انا بأمرك ايات :- و ان

  • أحببت سيدي   ذكرى ماضية

    روايه أحببت سيدي الفصل الحادي عشر لقاء :- طيب قول سلام اهلا اي حاجه ولا إللي فيه عيب مش بيبطله حكيم :- السلام بيتقال للناس اللي تستاهل مش واحده ذيك لقاء بغيظ:- ابعد ابنك عن حبيبي و ابني يا حكيم حكيم :- اقصدك ابعد خالد ابنك عن الخدام بتاعي اللي كنتي بتخونيني معاه و ابنك اللي خلفتيه في الحرام منه لقاء :- اي الجنان اللي بتقوله ده انت خلاص كبرت و خرفت حكيم :- دي الحقيقه اللي انتي فاكرة انك مخبيها هي و فضايح كتير بقولك اي يا لقاء مش قولتي اللي انتي عايزاه يلا غوري اصل المكان بقا خنيق اوي في وجودك لقاء :- مش تلعب معايا يا حكيم علشان انا ممكن في لحظه أخفيك من علي وش الدنيا حكيم :- مش بعيد علي واحدة قتلت ابوها انها تعمل اي حاجه لقاء :- انت بتقول ايه انت اتجننت كدب اللي بتقوله كدب حكيم :- غريب الحب دا يا لقاء بيخليك اعمي عن كل حاجه وحشه في اللي بتحبه دا حتي بيخليك تحب الوحش دا كمان وانا من كتر ما كنت بحبك كنت الاعمى اللي مش بيشوف اي غلطه كنتي تعمليه مع اني لو فتحت عيني شوية صغيرين كنت هشوفك علي حقيقتك بسهولة لقاء :- انا عملت كدا علشان حبي و هو اللي جبرني اني اتجوزك و لما عرف عني و

  • أحببت سيدي   هدوء العواصف

    روايه أحببت سيدي الفصل العاشر في المساء الجميل في أحد افخم المناطق في القاهرة الجميلة تزينت إحدى البنايات لتبدو كالعروس يوم زفافها بين أصحابها لقد بذل العمال و الموظفين الكثير والكثير من الجهد ليبدو هذا المكان بهذا الجمال لإرضاء السيدة لقاء صعبة الارضاء من الأساس جاءوا الضيوف من الطبقات الراقية أبناء مجتمع نراه جميعاً من بعيد يسمح لنا بالنظر فقط لا بالاقتراب و اللمس جاءوا جميعاً لتهنئة السيدة لقاء الحديدي و كذلك لتودد للسيد محمد فهكذا تسيير مصالح و امور هذا المجتمع يبدو مبهر من الخارج لكنه صعب و عميق و كاذب جدا من الداخل و هذا أيضاً كان رأي كريم الذي دخل يجر قدمه الي الداخل يحمل لقب صديق السيد الشاب شادي الحديدي يسمعها بإذنه و يراها بعيونه فكانت تزيد من داخله رغبه في التخلص من شادي بأسرع وقت ممكن كريم :- اي برنس شادي :- وطي صوتك متفضحناش اي ملقتش حاجه انضف من كدا تيجي بيها تفضحنا اكتر شويه جبت الزفت اللي قولت عليه كريم يكتم غيظه :- جبت يا كريم بيه اطلعهم لحضرتك دلوقتي ولا فين زي حضرتك يا باشا تحب شادي محاولآ اصلاح الأمور:- ياض انت صحبي بس علشان الوجهة الاعلانيه للمجتمعات الراقية

  • أحببت سيدي   لا تحزني

    روايه أحببت سيدي الفصل التاسع سالي :- ماما .... ماما ... ايات ماما مش بترد عليا مش عارفه مش بترد عليا ليه ايات وهي تحتضنها :- حبيبتي انتي مؤمنه بالله و بقضاءه و دا نصيبها خلاص هي راحت لربنا قولي اللهم أجرني في مصيبتي و اخلفني خير منها سالي :- لا لا لا آيات مينفعش لا انا هعيش لمين بعدها يا ايات مينفعش انا مليش غيرها لا مااااااااااما مااااااااااااااما ردي علياااا انتي طلبتي مني اني اسامحك علشان تمشي طب انا مسمحتش انا زعلانه خليكي متمشيش مااااااااماااااااااايات :- حرام انتي بتقولي ايه الروح دي امانه ربنا بيديها لينا وقت ما يجي معادها ربنا بيسترد امنته ربنا يرحمها يا روحي و يغفر لها ادعي ليها يا حبيبتي هي دلوقتي محتاجه دعواتكسالي :- هي راحت خلاص مبقتش معايا مش هشوفها خلاص ايات :- اهدي يا سالي اهدي سالي :- ............ايات :- سالي سالي سالي احمد :- سالي سالي ردي علياخالد :- دي أغمي عليها يا احمد انا هنادي علي الدكتور شليها و تعالي نشوف اوضة فاضيه احمد شال سالي اللي غابت عن الوعي أو خلينا نقول اللي هربت من الواقع المؤلم بالنوم هي لو كانت مستحلمه كل حاجه بس علشان وجود امها طب ازي

  • أحببت سيدي   مدوية

    روايه أحببت سيدي الفصل الثامن احمد :- يلا اخرجي اخلصي ايات :- اااااااااااه احمد :- ايات مالك حصل اي فاطمه :- مالك يا بنتي حصلك اي يا ايات ايات :- الحقيني يا ماما الحقيني دخلت فاطمه الحمام لي ايات و احمد فضل مستني برا و اول ما دخلت لقت ايات مرميه علي الارض و المرايا واقعه و متكسرة و جسم ايات بينزف و دماغها فاطمه :- يا حبيبتي يا بنتي اي اللي حصلك يا ايات ايات انا كنت واقفه علشان البس هدومي و اخرج لقيت المرايا وقعت لوحدها و انا بجري بعيد اتزحلقت و الازاز دخل جسمي الحقيني يا ماما فاطمه :- قومي اما اغسلك و حطلك حاجه علي جمسك احمد :- يا ماما قوليلي في أي بدل ما ادخل واللهفاطمه :- اهدي يا بني خمس دقائق ألبسها اطلب انت الدكتور احمد :- دكتور ليه مالها ايات فاطمه :- يا بني مش تتعب قلبي اطلب الدكتور و خلاص احمد :- حاضر هطلبه غسلت فاطمه جسم ايات و طهرته كله و حطت ليه دهان و خدتها و خرجت من الحمام وسط سيول من دموع ايات احمد :- ايات اي اللي حصل مالك ليه الدم اللي نازل من دماغك دا فاطمه :- مرايا الحمام اتكسرت وهي من الخضه بتجري اتزحلقت علي الازاز و دخل في جسمها احمد :- معقول في ل

  • أحببت سيدي   وحش و فرسية

    روايه أحببت سيديالفصل السابع نتقل الي قصر الصياد و بالتحديد في الطابق الاخير من القصر و كما يقال المنطقة المحرمه أنه الطابق الخاص بخالد قام خالد بتصميم هذا الطابق بنفسه أنه مخيف فعلا يعمه الصمت و اللون الاسود الذي يسكن كل شئ إضاءة هادئه يتكون هذا الطابق من صاله رياضيه واسعه و متكاملة و غرفه خالد و غرفه خاصه هذا الطابق محرم لا يصعد إليه سوا خالد و احيانا احمد فقط لا غير كان خالد قد أمر ان آيات تصعد اليه الغداء و توجه إلي غرفة التمرين و بالفعل صعدت ايات و معاها الغداء و كل خطوه كانت تقربها من طابق خالد كانت تزرع بداخلها الخوف و الرعب كانت تشعر أيات و كأنها تدخل كهف لأحد مصاصين الدماء أنه كهف الصياد الذي كان ينتظر الضحية ايات وهي بتبلع رايقها :- بسم الله الرحمن الرحيم اشهد ان لا اله الا الله و ان سيدنا محمد عبده و رسوله ... ايات انتي قوية انتي شجاعة انتي مبتكسريش انتي أيات فاهمه اوعي تخافي أو تعيطي أو تخليه يذلك لو قال كلمه قوليله عشرة و لو مد ايده مدي ايدك و رجلك و اي حاجه بتتمدد فاهمه ......بس انا خايفه اوي دا مجنون و ممكن يقتلني بدم بارد انا اي اللي خلاني اسمع كلامه و اطلع الغداء

  • أحببت سيدي   ظلال الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل السادس في شركة الحديدي في مكتب محمد الحديدي كان معاه شادي محمد :- شادي عملت ايه في الصفقه مضيت الورق ولا لسه شادي :- مضيت و هتخرج الشحنه من الميناء بكره محمد :- تمام كويس جدا علي ما توصل تكون البضاعة اللي في المخازن اتوزعت شادي :- انت قديم اوي يا محمد بيه كل البضاعة اتو

  • أحببت سيدي   عاصفة من الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل الخامس جمع القدر ايات و خالد مجدداً ليضرب بقرار كل واحد منهم بنسيان الآخر عرض الحائط ... شعرت ايات بالخوف الشديد لكنها حاولت اخفاء ذلك و إظهار بأنها قويه لا تخاف منه اما خالد فقد اتخذ قرار أنه سيمحي ايات من ذاكرته و سيفعل تحرك خالد باتجاه ايات بهدوء شديد ينظر أمامه ولا ينظر

  • أحببت سيدي   لن ألتقي به مجددا

    روايه أحببت سيدي الفصل الرابع في صباح يوم جديد علي ابطالنا كل واحد قضي ليلته بشكل مختلف نبدأ من ايات اللي مش قدرت تنام بسبب العفريت اللي فاجأ خلي قلبها يدق و فكرت انه سيدها و ليس أكثر .. أما خالد اللي كان مقتنع بأنه خالد الصياد و أنه بيكره كل الستات و أنه هيقدر يتخلص من الجنية القصيرة زي ما سماها

  • أحببت سيدي   لقاء جديد

    روايه أحببت سيدي الفصل الثالث في غرفة المكتب الخاصة بخالد دخل احمد الي المكتب و كان باين عليه القلق هو فعلا من جواه خايف من لقاء خالد و ايات بس كان بيحاول ديما أنه يطمن نفسه بأنه اقرب حد لخالد و إن خالد مستحيل هيرضي أنه ياذي أخته خالد وهو ينظر إلي ساعته بقالك ٣ دقائق و نص واقف مكانك و سرحان اي

Más capítulos
Explora y lee buenas novelas gratis
Acceso gratuito a una gran cantidad de buenas novelas en la app GoodNovel. Descarga los libros que te gusten y léelos donde y cuando quieras.
Lee libros gratis en la app
ESCANEA EL CÓDIGO PARA LEER EN LA APP
DMCA.com Protection Status