ホーム / التشويق / الإثارة / أحببت سيدي / الفصل الاول لحظة اللقاء

共有

أحببت سيدي
أحببت سيدي
作者: ليل

الفصل الاول لحظة اللقاء

作者: ليل
last update 公開日: 2026-06-09 18:58:43

في أحدي قاعات المؤتمرات الشهيرة و الفخمه يجلس اكبر رجال الأعمال والمستثمرين لحضور المزاد العلني القائم علي أحدي الشركات و تشتعل المنافسة بينهم الجميع يحارب علي الفوز بذلك المزاد مهما كان التمن

احد رجال الأعمال : مليون جنيه

شخص آخر : مليون ونص

شخص ثالث : ٢ مليون جنيه

ليخرج صوت رجال الأعمال الشهير محمد الحديدي ليسكت الجميع و يؤكد لهم أن المزاد لن ينتهي الا لصالحه

محمد الحديدي : ٣ مليون جنيه

ينظر فقد كان يعلم بأن عدوه اللدود لن يضيع فرصة مثل هذه ليغضبه و يحاول أذلاله أنه خالد الصياد

خالد الصياد : ٥ مليون جنيه

المزايد :- حضرتك مشارك في المزاد

خالد الصياد :- مشارك بأسم احمد عبدالله

المزايد :- ايوه مظبوط ..... ٥ مليون مين يزود ٥ مليون مين يزود

شادي الحديدي :- بابا مش هنزود هنسيبه يكسب مش كل مره

محمد الحديدي :- مفيش معانا سيولة للكل ده هيكسب زي كل مره

شادي الحديدي :- لحد امتي هنفضل ساكتين

محمد الحديدي :- مش هنطول ليه اخر ليه اخر

المزايد :- الا اونا الا دو الا تريه انتهي المزاد مبروك خالد بيه

بدأ جميع رجال الأعمال في الخروج من القاعه باستثناء محمد الحديدي و ابنه شادي الحديدي و خالد الصياد و معه احمد عبدالله

خالد الصياد :- اي يا محمد بيه هتمشي من غير ما تباركلي

محمد الحديدي :- ازي همشي من غير ما اقولك مبروك

خالد الصياد:- معلش بقا مقدرتش اقعد هادئ و اسيبك تبيع و تشتري في السوق براحتك انا عارف انك عاوز الشركه دي قوي و كنت ناوي تنافسني بيها بس معلش بقى خيرها في غيرها

محمد الحديدي :- انا مش عارف ليه حاسس ان نهايتك قربت يابن حكيم

خالد الصياد و ملامح وجه لا تفسر شئ و كأنها كهف للغموض و عيونه التي ترسل ليلا بادرا :- حكيم بيه الصياد يا خدام

محمد الحديدي و قد تخلله الغيظ و الغضب لكن تحكم بنفسه لكي لا يظهر ضعفه :- عيب يا خالد تقول كدا علي جوز امك المفروض اني في مقام ابوك بردو

خالد الصياد :- معلش تاني امي مين و جوزها مين ... انا امي ماتت من سنين أما اللي بتتكلم عليها دي اكيد خدامه زيك زيها عن اذنك لازم امشي مبحبش اتعامل مع خدامين

شادي الحديدي بصراخ عالي و غضب شديد :- اخرس بقا انت فاكر نفسك مين علشان تغلط في امي و ابويا فوق لنفسك يا خالد الصياد و ارجع لحقيقتك اللي بتهرب منها بس بردو انا عذرك واحد أمه سبته و هو عيل صغير اكيد لازم يبقى كدا

خالد الصياد :- انا كمان عذرك واحد اتربي علي رجل واحده خاينه و أبوه راجل زباله و طماع لازم يبقى كدا

شادي الحديدي :- اخررر......

محمد الحديدي :- شادي يلا بينا من هنا اصل المكان بقا خانقه اوي

خرج خالد و معه صديقه احمد ركب كل منهم سيارته متجهين الي شركه الصياد ...في سيارة خالد السوداء الفاخره يجلس خالد في الخلف يرتدي نظارته السوداء التي تخفي عينيه أو ربما تخفي تلك قطرات الدموع التي رست علي خديه كلما تذكر كلمات شادي التي تجبره علي العوده الي الماضي الذي يحاول دائما اخفاءه في نجاحه المبهر و قوته و شدته التي لا يظهر سواهما عليه ظل خالد يفكر حتي قاطع تفكيره صوت رنين هاتفه الذي أعلن عن اتصال من السيده فاطمه مربيته الخاصة

خالد بابتسامة :- كالعاده موجوده علشان تخرجيني من وجعي ...الو

فاطمه :- الو يا خالد بيه هاا طمني عملت ايه

خالد :- كالعاده كسبت المزاد و حرقت دم محمد الحديدي دخلت ليه علي اخر لحظه و كان هيبقى المزاد ليه بس انا خطفته منه و قدام عينيه

فاطمه :- يعني عملت اللي في دماغك و ارتحت مش تنسي بقا تيجي بدري انهارده علشان حكيم بيه انهارده عيد ميلاده

خالد :- يفرق في رأسه اووووف نسيت خلاص ماشي انا هطلع علي الشركة اخلص شوية حاجات بسرعة و اجي بسرعة

فاطمه :- ماشي يا خالد بيه مع السلامه

خالد :- سلام

في قصر الصياد من افخم القصور الموجودة في القاهره او في الوطن العربي كله قصر أقل ما يقال عنه أنها قطعه من الجنه في الأرض من ينظر إليه يشعر و كأنه ينظر لوحة فنية مصنوعة من الذهب الخالص و من ينظر إلي حديقة القصر يشعر و كأنها في أحدي الغابات فهناك كل انواع الاشجار و الازهار حتي تلك التي لا تنبت في مصر توجد في حديقه قصر الصياد في داخل القصر الاثاث الحديث من جهة و من جهة أخرى تجد الاثاث العتيق الفخم

فاطمه:- يلا بسرعه يا بنات انا كلمت خالد بيه و هو شوية و هيكون هنا لازم كل حاجه تكون مظبوطه و مترتبه قبل ما يوصل فاهمين

الخادمات:- فاهمين يا ست فاطمه

فاطمه :- طب يلا علي شغلكم و انت يا عم صابر عملت ايه في الجنينه

عم صابر الجانيني :- كل حاجه تمام مفيش و الجنينه ظبطها و بقت زي الفل

فاطمه :- تمام يا عم صابر اتفضل علي شغلك

ليخرج صوت هو احب الاصوات علي قلب فاطمة أنه صوت ابنتها المشاكسه ايات

ايات :- و هل يا ترى فاطمه هانم قلقانه كدا ليه

فاطمه :- وهل الهانم لسه صاحيه و نسيت علاج حكيم بيه

ايات :- لا مش نسيت بس حكيم بيه أمرني اني اخر الدواء شوية انهارده علشان الدواء دا بيخليه ينام وهو كان عاوز يفضل صاحي علشان يقعد مع سبع البرومبه بتاعكم

فاطمه:- كدا عيب اسمه خالد بيه و يلا فورا اطلعي على اوضة حكيم بيه اديله الدواء و فورا انزلي روحي اوضتك قبل ما خالد بيه يوصل فاهمه علشان مش يشوفك ولا يلمحك

ايات :- حاضر مش هيشوفني ولا يلمحني عن اذنك

فاطمه:- راحه علي فين يا بنتي اوضة حكيم بيه من هنا يا مسطولة مش من المطبخ شغلي دماغك بقا في حاجة غير بطنك

ايات :- علي فكرة انتي كدهون علي طول ظلماني انا رايحه الجنينه اجيب ورد لي حكيم بيه يلا بقا انتي اللي بتتكلمي كتير اوي اهو و العفريت هيطب علينا و احنا لسه واقفين يلا باي

فاطمه:- بابتسامة ربنا يهديكي و يخليكي ليا يا بنتي و يحميكي من كل شر

بعد بضع دقائق في غرفة حكيم بيه بيسمع صوت خبط علي الباب ليخرج صوت رجل من داخل الغرفة ليسمح للطارق بالدخول

ايات:- انهارده عيد ميلاد عيد ميلاد احلي حكيم و صلي صلي صليييي علي النبي صلي صلي و لولولي لي و هيصه 💃💃💃💃💃💃😂😂😂

حكيم:- بس يا بت يا بكاشه و بعدين دا عيد ميلادي مش فرح العمده 😂😂😂

ايات :- اي يا كيمو انهارده عيد ميلادك و بنحتفل يا حج الله 😂

حكيم:- اممم علشان كدا متشيكه و لابسه اللي علي الحبل و جايبه ورد

ايات انت فاكر أن دي اللي على الحبل لا خالص دي اقل حاجه عندي جايبها من العتبه مول 😂😂😂

حكيم بابتسامة و يكاد يموت من الضحك :- يخربيتك انتي و لمضتك دي والله انتي اللي مهونه عليا العيشه اللي انا عايشه دي

ايات:- والله يا حكيم بيه انا بعمل اللي عليا علشان احاول انسيك مصيبتك السوداء اللي اسمه خالد دا انا عارفه قمر و فرفوش زيك يجيب العفريت دا ازي 👿👿

حكيم بصوت يتخلله الحزن :- مش تحكمي علي خالد يا ايات من شباك اوضتك اللي بتشوفيه منه ولا من الكلام اللي بتسمعيه من الخادمين خالد غير كدا خالص بس ...💔💔

ايات:- وصلنا عند النقطه المحظورة يلا علشان تاخد الهواء و اساعدك تجهز قبل ما يوصل خالد بيه و بعدين انهارده عيد ميلادك مفيش زعل خالص ضحك و بس

حكيم :- يلا يا لمضة هانم قبل ما يوصل العفريت و يلمحك و ساعتها اووووووووو الوادع يا ايات هانم 😂😂👿

ايات :- هه انا مش بخاف منه اصلا هو مش محتاج غير حد يوقف في وشه و يخرسه بس انت و ماما اللي خافيني عنه سبوني عليه و انا اعمل منه عجينه 😂😂💪💪💪

حكيم :- مش عارف ليه حاسس انك هتقلبي كتكوت مبلول اول ما تشوفيه 😂😂

ايات انا أبدا انتم اللي مش عاوزين تخلوني اخد فرصتي و أقابله و أعلمه الأدب 😂💪

ضحك حكيم بشده و ابتسمت ايات لكنها تعلم بأن ذلك الشعور بداخلها و تلك الأحلام التي تزعج نومها هي دليل كبير علي خوفها الشديد منه انها حقا تموت رعبا منه لذلك تحاول دائما أن تبقي خفية عن انظار ذلك العفريت

في شركة الصياد وصل احمد بسيارته و خلفة وصلت سيارة خالد الصياد لينزل السائق فورا يفتح الباب لخالد ليطل خالد من سيارته ذلك الشاب الوسيم الذي يسرق عيون جميع الفتيات ...يدخل خالد الشركه و معه احمد ليقف جميع العاملين بانتظام و كأنهم تماثيل امام خالد كل منهم يتمنوا أن تمر دقائق مروره علي خير دون أن يرفد أحد أو يهين أحد ليقطع الصمت صوت خالد ليعلم الجميع أن تلك الدقائق لن تمر علي خير

خالد :- موظفة الاستقبال الموجودة هنا فين

لترد أحدي الموظفات :- امها تعبت و هي مش ليها حد غير امها علشان كدا راحت تشوفها و توديها المستشفى و ..

خالد:- يبقي تخليها عند امها مش تدخل من باب الشركة تاني و ازي تمشي من غير إذن

الموظفة:- هي خدت إذن من المدير التنفيذي

خالد:- المدير التنفيذي اها يحصلها و بكره الصبح يكون في موظفة جديده هنا و مدير تنفيذي تاني مفهوم يا احمد

احمد :- مفهوم يا خالد بيه

تحرك خالد حتي وصل إلي المصعد متجه الي مكتبه و بمجرد أن تحرك المصعد حتي عادت الحياة الي الموظفين الذين تنفسوا الصعداء و هدأت قلوبهم قليلا ...وصل خالد الي مكتبه استقبلته السكرتيرة لارا امام المصعد

لارا :- صباح الخير خالد

خالد:- في مواعيد مهمه انهارده

لارا :- ايوه يا فندم في ميعاد مع موظفين الضرائب و ميعاد مع المحافظ

خالد :- دول احمد اللي هيحضره انا نص ساعة و هنزل

لارا:- في مواعيد تانيه كتير يا خالد بيه

خالد:- اظن اني قولت اني هنزل بعد نص ساعة فدا معناه أن كل المواعيد دي هتتلغي

لارا:- بس يا خالد بيه

احمد:- لارا علي مكتبك و نفذي اؤمر خالد بيه فورا

لارا :- تحت امرك عن اذنكم

احمد:- مالك يا خالد اوعي تسمح لكلام الاتنين دول يهزك

خالد:- مفيش حاجه تهزيني بس انت اكتر واحد عارف انا مريت بايه

احمد:- بس انت قدرت تعدي من كل حاجه مريت من كل حاجه وقفت على رجلك رجعت شركة ابوك اللي كانت أفلست و حولتها امبراطورية كبيرة عالميه كل حاجه بقت احسن انت اللي بنيت كل دا لوحدك انسي يا خالد انسي

خالد:- مش هينفع انسي انسي ازي و انا كل ما شوف محمد افتكر اللي خانت ابويا لما اتشل و خدت فلوسه اديتها لخدامه انسي ازي و انا كل يوم لازم اشوف شادي و افتكر لما سابتني و انا عيل صغير و راحت اتجوزت و خلفت و ربت و كبرت شادي بيه و انا اللي شلت الهم من و انا عيل اتبهدلت و اتمرمطت مش هينفع انسي يا احمد الا لما اخلص حقي و حق ابويا

احمد :- ناوي على ايه الخطوه الجايه

خالد:- الخطوه الجايه محمد الحديدي اللي هيعمله مش انا اسمع انهارده عيد ميلاد ابويا هتخلص كل الشغل انهارده يا احمد

احمد:- تمام يا صحبي كل سنه وهو طيب هروح انا علي مكتبي علشان اخلص الشغل

خالد :- احمد الموظفه اللي انا رفدتها شغلها في فرع الشركه في اسكندريه و اديها شقه في مساكن العمال بتوعنا اللي هناك و ابعتلها فلوس علشان امها التعبانه بس كالعاده مش عاوز حد يعرف و المدير التنفيذي انقله اي شركة كمان

احمد وهو يبتسم فهو يعرف بأن صديقه ليس الشخص المخيف القاسي الذي يراه الجميع :- حاضر يا خالد عن اذنك

خالد :- استني انا هنزل معاك يلا

في قصر الصياد لازلت ايات في غرفة حكيم يجلسان معا و يضحكان و لم تشعر أن الوقت قد مر و إن خالد قد وصل إلي القصر

حكيم :- ايات خالد وصل يلا بسرعة انزلي علي اوضتك يلا

ايات:- يلهوي اروح فين كدا هقابله و كدا هقابله اعمل ايه

حكيم:- انزلي بسرعة و اخرجي من المطبخ يلا

ايات :- حاضر

لكن فقد تأخر الوقت فعلا فقد وصل خالد الي داخل القصر و وصل السلم ليتصدم بجسم صغير كاد أن يسقطه أرضا

انها ايات تنظر إلي عين خالد و عيونها ممتلئة بالدموع أما خالد فكان مصدوم انها المرة الرابعة التي يقابل فيها نفس البنت و تهرب منه بسرعة كبيرة دون أن يمسكها و تختفي كأنها أحدي الجنيات

خالد:- اتعدلي وقفي انتي مين و بتعملي هنا اي

ايات وهي تبكي :- ا ..ايا.....

ليخرج صوت حكيم يصرخ ليترك خالد ايات و يركض الي غرفة ابيه ليترك ايات الباكية متجمده كأنها تمثال علي السلم لتاتي أحدي الخادمات تمسك بها

ايات بتنهد :- عاوزه اروح اشوف حكيم بيه ماله

الخادمه اهدي يا بنتي تروحي فين بس لو شافك تاني هيفضل يحقق و يزعق و انتي مش محمل كل دا يلا روحي بسرعة علي اوضتك قبل ما ينزل تاني

لتركض ايات الي غرفتها باكيه اما خالد وصل إلى غرفة حكيم و ....

この本を無料で読み続ける
コードをスキャンしてアプリをダウンロード

最新チャプター

  • أحببت سيدي   جنيتي

    روايه أحببت سيدي الفصل ١٣ في صباح يوم جديد بعد يوم من الوجع و الالم اللي مر بيه جميع ابطال روايتنا جاي صباح جديد شايل جواه حاجات كتير منها الفرحه و منها السعاده ... في قصر الصياد عند بيت ايات صحيت سالي علي كابوس ارعبها بصت حوليها مش لاقت حد جمبها نزلت من علي السرير و نادت علي فاطمه سالي :- طنط فاطمه طنط فاطمه ... اظاهر أن مفيش حد هنا انا لوحدي... فعلا لوحدي مبقاش ليا حد كله راح و سبني هعيش لمين انا كنت عايشه علشان ماما و اهي سابتني و مشيت خلاص و بقيت لوحدي يبقا اعيش لمين مبقاش ليها لازمه الدنيا كانت تنظر سالي الي تلك السكين الموجودة على الطاولة لقد تسلل الخوف و الإحباط داخلها لتفكر في شئ لا يمكن تصوره مدت سالي يدها الي تلك السكين و وضعتها علي يدها اليسرى سالي :- انا عارفه اني اللي بعمله دا اكبر غلطت بس انا والله العظيم معنديش حل انا مبقاش ليا رغبه اني اعيش خلاص أنا مش عاوزه الدنيا دي انا عاوزه اموت اموت و بس اروح لماما ...... سامحني يارب غمضت سالي عيونها و قررت أن تنهي حياتها فعلا ثم شدت السكين عن يدها لتصرخ بشده سالي :- ااااااااه .... انت انت احمد :- لما ايات حكتلي عنك اول ح

  • أحببت سيدي   تثبيت هدوء بعد عاصفة

    روايه أحببت سيدي الفصل الثاني عشر في احدى المستشفيات الاستثمارية وصل خالد و ايات لهناك و دخلوا فورا خالد :-في مريض لسه داخل عندكم اسمه حكيم الصياد فين موظفه الاستقبال :- لحظه واحده يا افندم خالد :- اخلصي مفيش وقت ايات :- ممكن تهدي موظفه الاستقبال :- في غرفة العناية الدور الثاني طلع خالد و ايات طلعوا علي فوق و اول ما وصلوا لاقوا عوض واقف مع الدكتور خالد :- بابا فين يا عوض عوض :- في العنايه يا خالد بيه خالد :- ليه هو فيه الدكتور :- ازمه قلبيه لكن مش خطيره هو موجود في العنايه للاطمئنان بس مش اكتر لانه وصل في الوقت المناسب بالتالي مفيش اي قلق عليه ايات :- الحمد لله يارب الحمدلله خالد :- هيخرج امتي من العنايه انا عاوز اشوفه الدكتور :- لو مش حصل اي حاجه جديده ممكن يخرج من المستشفى خالص مش من العنايه بس خالد :- شكرا يا دكتور الدكتور :- عن اذنكم خالد :- عوض خد ايات و راحوا و بلاش تبلغوا اي حد عن حاجه هما تعبانين بما فيه الكفاية ايات :- انا مش هروح في مكان و اسيب حكيم هنا مش هروح علي البيت من غير حكيم خالد :- انا مش باخد رايك اصلا انا بأمرك ايات :- و ان

  • أحببت سيدي   ذكرى ماضية

    روايه أحببت سيدي الفصل الحادي عشر لقاء :- طيب قول سلام اهلا اي حاجه ولا إللي فيه عيب مش بيبطله حكيم :- السلام بيتقال للناس اللي تستاهل مش واحده ذيك لقاء بغيظ:- ابعد ابنك عن حبيبي و ابني يا حكيم حكيم :- اقصدك ابعد خالد ابنك عن الخدام بتاعي اللي كنتي بتخونيني معاه و ابنك اللي خلفتيه في الحرام منه لقاء :- اي الجنان اللي بتقوله ده انت خلاص كبرت و خرفت حكيم :- دي الحقيقه اللي انتي فاكرة انك مخبيها هي و فضايح كتير بقولك اي يا لقاء مش قولتي اللي انتي عايزاه يلا غوري اصل المكان بقا خنيق اوي في وجودك لقاء :- مش تلعب معايا يا حكيم علشان انا ممكن في لحظه أخفيك من علي وش الدنيا حكيم :- مش بعيد علي واحدة قتلت ابوها انها تعمل اي حاجه لقاء :- انت بتقول ايه انت اتجننت كدب اللي بتقوله كدب حكيم :- غريب الحب دا يا لقاء بيخليك اعمي عن كل حاجه وحشه في اللي بتحبه دا حتي بيخليك تحب الوحش دا كمان وانا من كتر ما كنت بحبك كنت الاعمى اللي مش بيشوف اي غلطه كنتي تعمليه مع اني لو فتحت عيني شوية صغيرين كنت هشوفك علي حقيقتك بسهولة لقاء :- انا عملت كدا علشان حبي و هو اللي جبرني اني اتجوزك و لما عرف عني و

  • أحببت سيدي   هدوء العواصف

    روايه أحببت سيدي الفصل العاشر في المساء الجميل في أحد افخم المناطق في القاهرة الجميلة تزينت إحدى البنايات لتبدو كالعروس يوم زفافها بين أصحابها لقد بذل العمال و الموظفين الكثير والكثير من الجهد ليبدو هذا المكان بهذا الجمال لإرضاء السيدة لقاء صعبة الارضاء من الأساس جاءوا الضيوف من الطبقات الراقية أبناء مجتمع نراه جميعاً من بعيد يسمح لنا بالنظر فقط لا بالاقتراب و اللمس جاءوا جميعاً لتهنئة السيدة لقاء الحديدي و كذلك لتودد للسيد محمد فهكذا تسيير مصالح و امور هذا المجتمع يبدو مبهر من الخارج لكنه صعب و عميق و كاذب جدا من الداخل و هذا أيضاً كان رأي كريم الذي دخل يجر قدمه الي الداخل يحمل لقب صديق السيد الشاب شادي الحديدي يسمعها بإذنه و يراها بعيونه فكانت تزيد من داخله رغبه في التخلص من شادي بأسرع وقت ممكن كريم :- اي برنس شادي :- وطي صوتك متفضحناش اي ملقتش حاجه انضف من كدا تيجي بيها تفضحنا اكتر شويه جبت الزفت اللي قولت عليه كريم يكتم غيظه :- جبت يا كريم بيه اطلعهم لحضرتك دلوقتي ولا فين زي حضرتك يا باشا تحب شادي محاولآ اصلاح الأمور:- ياض انت صحبي بس علشان الوجهة الاعلانيه للمجتمعات الراقية

  • أحببت سيدي   لا تحزني

    روايه أحببت سيدي الفصل التاسع سالي :- ماما .... ماما ... ايات ماما مش بترد عليا مش عارفه مش بترد عليا ليه ايات وهي تحتضنها :- حبيبتي انتي مؤمنه بالله و بقضاءه و دا نصيبها خلاص هي راحت لربنا قولي اللهم أجرني في مصيبتي و اخلفني خير منها سالي :- لا لا لا آيات مينفعش لا انا هعيش لمين بعدها يا ايات مينفعش انا مليش غيرها لا مااااااااااما مااااااااااااااما ردي علياااا انتي طلبتي مني اني اسامحك علشان تمشي طب انا مسمحتش انا زعلانه خليكي متمشيش مااااااااماااااااااايات :- حرام انتي بتقولي ايه الروح دي امانه ربنا بيديها لينا وقت ما يجي معادها ربنا بيسترد امنته ربنا يرحمها يا روحي و يغفر لها ادعي ليها يا حبيبتي هي دلوقتي محتاجه دعواتكسالي :- هي راحت خلاص مبقتش معايا مش هشوفها خلاص ايات :- اهدي يا سالي اهدي سالي :- ............ايات :- سالي سالي سالي احمد :- سالي سالي ردي علياخالد :- دي أغمي عليها يا احمد انا هنادي علي الدكتور شليها و تعالي نشوف اوضة فاضيه احمد شال سالي اللي غابت عن الوعي أو خلينا نقول اللي هربت من الواقع المؤلم بالنوم هي لو كانت مستحلمه كل حاجه بس علشان وجود امها طب ازي

  • أحببت سيدي   مدوية

    روايه أحببت سيدي الفصل الثامن احمد :- يلا اخرجي اخلصي ايات :- اااااااااااه احمد :- ايات مالك حصل اي فاطمه :- مالك يا بنتي حصلك اي يا ايات ايات :- الحقيني يا ماما الحقيني دخلت فاطمه الحمام لي ايات و احمد فضل مستني برا و اول ما دخلت لقت ايات مرميه علي الارض و المرايا واقعه و متكسرة و جسم ايات بينزف و دماغها فاطمه :- يا حبيبتي يا بنتي اي اللي حصلك يا ايات ايات انا كنت واقفه علشان البس هدومي و اخرج لقيت المرايا وقعت لوحدها و انا بجري بعيد اتزحلقت و الازاز دخل جسمي الحقيني يا ماما فاطمه :- قومي اما اغسلك و حطلك حاجه علي جمسك احمد :- يا ماما قوليلي في أي بدل ما ادخل واللهفاطمه :- اهدي يا بني خمس دقائق ألبسها اطلب انت الدكتور احمد :- دكتور ليه مالها ايات فاطمه :- يا بني مش تتعب قلبي اطلب الدكتور و خلاص احمد :- حاضر هطلبه غسلت فاطمه جسم ايات و طهرته كله و حطت ليه دهان و خدتها و خرجت من الحمام وسط سيول من دموع ايات احمد :- ايات اي اللي حصل مالك ليه الدم اللي نازل من دماغك دا فاطمه :- مرايا الحمام اتكسرت وهي من الخضه بتجري اتزحلقت علي الازاز و دخل في جسمها احمد :- معقول في ل

  • أحببت سيدي   وحش و فرسية

    روايه أحببت سيديالفصل السابع نتقل الي قصر الصياد و بالتحديد في الطابق الاخير من القصر و كما يقال المنطقة المحرمه أنه الطابق الخاص بخالد قام خالد بتصميم هذا الطابق بنفسه أنه مخيف فعلا يعمه الصمت و اللون الاسود الذي يسكن كل شئ إضاءة هادئه يتكون هذا الطابق من صاله رياضيه واسعه و متكاملة و غرفه خالد

  • أحببت سيدي   ظلال الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل السادس في شركة الحديدي في مكتب محمد الحديدي كان معاه شادي محمد :- شادي عملت ايه في الصفقه مضيت الورق ولا لسه شادي :- مضيت و هتخرج الشحنه من الميناء بكره محمد :- تمام كويس جدا علي ما توصل تكون البضاعة اللي في المخازن اتوزعت شادي :- انت قديم اوي يا محمد بيه كل البضاعة اتو

  • أحببت سيدي   عاصفة من الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل الخامس جمع القدر ايات و خالد مجدداً ليضرب بقرار كل واحد منهم بنسيان الآخر عرض الحائط ... شعرت ايات بالخوف الشديد لكنها حاولت اخفاء ذلك و إظهار بأنها قويه لا تخاف منه اما خالد فقد اتخذ قرار أنه سيمحي ايات من ذاكرته و سيفعل تحرك خالد باتجاه ايات بهدوء شديد ينظر أمامه ولا ينظر

  • أحببت سيدي   لن ألتقي به مجددا

    روايه أحببت سيدي الفصل الرابع في صباح يوم جديد علي ابطالنا كل واحد قضي ليلته بشكل مختلف نبدأ من ايات اللي مش قدرت تنام بسبب العفريت اللي فاجأ خلي قلبها يدق و فكرت انه سيدها و ليس أكثر .. أما خالد اللي كان مقتنع بأنه خالد الصياد و أنه بيكره كل الستات و أنه هيقدر يتخلص من الجنية القصيرة زي ما سماها

続きを読む
無料で面白い小説を探して読んでみましょう
GoodNovel アプリで人気小説に無料で!お好きな本をダウンロードして、いつでもどこでも読みましょう!
アプリで無料で本を読む
コードをスキャンしてアプリで読む
DMCA.com Protection Status