共有

لقاء جديد

作者: ليل
last update 公開日: 2026-06-09 20:50:59

روايه أحببت سيدي

الفصل الثالث

في غرفة المكتب الخاصة بخالد دخل احمد الي المكتب و كان باين عليه القلق هو فعلا من جواه خايف من لقاء خالد و ايات بس كان بيحاول ديما أنه يطمن نفسه بأنه اقرب حد لخالد و إن خالد مستحيل هيرضي أنه ياذي أخته

خالد وهو ينظر إلي ساعته بقالك ٣ دقائق و نص واقف مكانك و سرحان اي بتحب من ورايا

احمد هاا لا مفيش حاجه انا بس كنت بفكر في الشغل المهم انت كنت عاوزني في أي

خالد كنت عاوزك في حاجتين الأولي انهارده عيد ميلاد حكيم بيه و هو مش شاف وشك من الصبح و حلف مش هينام غير ما يشد ودانك

احمد ياربي والله الشغل انهارده طلع عيني اتفحت مواعيدك و اجتماعتك و كل الدوشه دي انا اللي عملتها دماغي لفت هطلع ليه دلوقتي و اصالحه اي هي الحاجه التانيه

خالد :- الحاجه التانيه انا مش عارف بس ...

احمد و قد شعر ببعض الخوف علي ايات من ذلك السواد الذي يسكن بداخل خالد تجاه النساء :- اي يا خالد

خالد بعد تفكير :- خلاص ولا حاجه ......لا فيه في بنت بقالي كام مره بلمحها من بعيد و كل ما اروح علشان أشوفها مين و بتعمل اي تختفي زي ما تكون سراب بس انهارده خبطت فيا و مسكتها من درعها يعني هي حقيقه بس بردو اختفت من غير ما اعرف هي مين دي مش واحده من الخادمين مش باين عليها خدامه خالص و بعدين شكلها صغير اوي و حلوه و انا بكره البنات الصغيره الحلوه انا شاكك أنها ممكن تكون البنت اللي بتساعد بابا بس انا موصي فاطمه متبقاش لا صغيره ولا حلوه لازم اعرف مين البنت دي و بتعمل ايه في قصري هنا احمد انت لازم تتصرف و تعرف فاهم يا احمد احمد

احمد :- هااااا ..اه فاهم فاهم يومين و هعرفلك كل الحكايه

خالد:- انت متاكد انك كويس يا احمد انا حاسس غير كدا خالص

احمد:- كويس كويس بس انهارده انضغط شوية في الشغل لانك مش كنت موجود

خالد:- احنا مش اخوات بتخبي عليا ليه من أمتي و ضغط الشغل بيعمل فيك و بعدين هي دي اول مره تضغط في الشغل انت علي طول مضغوط و شغل برا الشركة و سفر لهنا و هنا اشمعنا انهارده

احمد:- مش تقلق يا صحبي انا هطلع عند عمو حكيم عن اذنك

خالد:- باستغراب لا استني انا هاجي معاك

في غرفة حكيم داخل خالد و احمد علي حكيم و سلموا عليه

حكيم:- خالد خد الواد الجزمه دا و ارميه برا اوضتي علشان انا مش قادر اقوم ليه

احمد:- و هو يقبل راس حكيم و يده :- اهون عليك بردو يا كيمو دا انا احمد حبيبك

حكيم:- احمد حبيبي مش ينسا عيد ميلادي

احمد:- والله مش نسيت بس ابن حضرتك المحترم دا فاكر نفسه خالص جلالة الملك المعظم خالد الصياد و قاعد مرتاح و سايب كل الشغل عليا من مقابلة مع المحافظ لاجتماع من مندوبين مصلحة الضرائب لصحاب شركة مش عارف مين لزيارة الفرع الشركه مش عارف فين و فين والله مطلع عيني و هادد حيلي و انا ساكت و مش عايز اتكلم

حكيم و خالد و هم ينظران الي بعضهم و في نفس اللحظه :- كل دا و مش عايز تتكلم

احمد:- في أي جماعه بفضفض معاكم بكلمتين اها يا عم ما انا الحيطه المائلة في البيت دا انا لو بشخط و بزعق و ببرق زي خالد مش كان اتعمل فيا كل دا

خالد :- انا بخشط و بزعق ماشي انما اي ببرق دي هو انا ببرق و بعدين في رجل اعمال مشهور صاحب شركات يقول ببرق

احمد لا يا عم انا لا رجل اعمال مشهور ولا صاحب شركات انا بساعدك بس

حكيم وهو يشد احمد منه أذنه وهو خالد كان عمل الشركات دي و كل الفلوس و القصور و كل دا لوحده مش كل حاجه انت كنت معاه فيها ايد بايد كل حاجه هنا انت شريك فيها زيك زيه اوعي اسمعك تقول كدا تاني فاهم ولا مش فاهم

احمد فاهم والله اخر مره بس سيب و النبي ودني وجعتني يا خالد قول لابوك يسبني

خالد امسك جامد يا بابا اظبطه تاني علشان شكله فوت

احمد يا خالد يا جزمه لما اقوم ليك بس

حكيم بس بس مين هيلعب معايا شطرنج يلا

خالد هو طبعا أنا اتغلبت انهارده مرتين هنزل انا اركب خيل و انتم عيشوا بقا سلام

في منزل آيات تحاول أن تنام لكن تمنعها تلك الأفكار التي تدخل الي عقلها رغما عنها فهي تريد أن تعرف لماذا الجميع يخفي عنها هذا السر و لماذا كانت أم خالد السبب في تحوله إلي هذا الوحش المخيف و ماذا سيحدث إذا عملت ايات ذلك السر ظلت تتقلب في السرير حتي فقدت الامل في النوم نظرت إلي هاتفها فوجدت ان الوقت لازال مبكرأ جدا علي النوم أنها ليست سجنية لدي خالد

ايات طب والله لاخرج اروح الاسطبل العب مع الخيل مش هيحصل حاجه ما انا مش هنام من دلوقتي زي الفراخ و بعدين هو مش هيحبسني لا بالناقص هو بيته في ستين داهيه هو فاكر نفسه مين انا هطلع

تحركت ايات قليلا ثم عادت الي مكانها تنظر لنفسها في المرأة

ايات الفستان دا قصير اخرج بيه ولا احمد هيقتلني ولا اي 😂😂 لا انا هخرج كدا كدا حظر التجوال اللي العفريت باشا عمله بدأ يعني مفيش بني ادم في القصر كله في اوضته يعني محدش هيشوفني و بعدين و ايه يعني يشوفوني انا مالي قمر اهو مش انا قمر يا ايات ..طبعا قمر و ستين قمر يا توتا 😂😂💃💃

خرجت ايات من منزله مرتديه فستان ازرق بلون عينها و يصل الي الركبه و عاري الذراعين و مفتوح من الظهر و تركت العنان لشعرها الاصفر الرائع في الحركه مع الهواء وصلت إلي الاسبطل و دخلت الي الخيول

ايات وقفت أمام حصان شديد السواد له شعر في رأسه طويل جدا و مموج يصل الي الأرض و زيله أيضا بنفس الشكل فانها حصان خالد من السلاله نادرة من الخيول :- ايات طبعا صوتك جايب اخر الجنينه ما انت زي صاحبك هتجيبه من برا ديما عصبي و بيزعق و نافش ريشه زي الطاووس عامل فيها العفريت الازرق و يشخط يمين و شمال و يطرد دا و يشغل دي سبع البرومبه فاكر نفسه حاجه

خالد :- مين جوا في حد في الاسطبل

ايات :- يلهوي روحت فيها اروح فين هيقتلني و انا لسه صغيره اروح فين

خالد :- مين جوا

ايات :- خبيني خبيني يا ماما يا عمو حكيم يا احمد اي حد يعرفني يلحقني اروح فين

دخل خالد الاسبطل و بدأ ينظر يمين و شمال بس مش لاقي اي حد في الاسبطل

خالد:- غريبه انا كنت حاسس اني سامع صوت هنا ...في حد هنا اخرج مش تخاف

ايات المختبئة أسفل القش :- قال تعالي متخافش قال و النبي انا لو طلعت لتخسرني زهرة شبابي و تقلبها جرجير

فقد الامل خالد أن حد يرد و فتح الباب و خرج حصانه اللي فضل يصرخ و يحاول أنه يخبط برجله القش اللي ايات مستخبيه تحت بكل الطرق و خالد كان بيمنعه لحد ما قدر فعلا يهرب من خالد و ضرب برجله القش محاولا إظهار ايات ليخرج صوت ايات و تهب واقفه من القش

خالد:- و هو ينظر إليها بصدمه يحدث نفسه عن من تلك الطفلة التي تخرج من القش أنها هي نفسها الفتاه لكن هنا تبدو مختلفة قليلا اقترب خالد من ايات

خالد:- بغضب شديد و كأنها بركان ثائر :- اخيرا مسكتك انتي مين تعالي هنا

ايات:- دون أن تتحدث أشارت للخلف باصباعها لينظر خالد خلفه فتهرب ايات من أمامه مستغله جسدها الصغير الذي ساعده علي التخفي خلف أحد الخيول الموجودة ظل خالد يبحث عنها في ارجاء الاسبطل و بمجرد ابتعده عن الباب خرجت ايات ركض من الاسبطل حتي وصلت إلي منزلها باكيه من الصدمه

خالد:- هربت مني تاني البنت دي بتلعبني صح بس علي مين انا خالد الصياد مسيرها تقع في ايديا و ساعتها هعذب فيها و اخليها تتمني الموت و مش توصله

في فيلا محمد الحديدي الفاخره تجلس سيده بايدها سيجارة و اليد الأخري هاتف مفتوح علي صورة أحد الأشخاص التي تنظر إليه نظرة غير مفهومه

لقاء :- انهارده عيد ميلادك يا حكيم تتخيل انه دا عيد ميلادك ال ٢٠ اللي تحتفل بيه من غيري ياااااه عدي عشرين سنة و مع ذلك لسه زي ما انت مش انكسرت لسه حكيم الصياد و عملت من ابنك نسخه زيك بالظبط جاحد و قاسي و جواه اسرار ابنك انت مش ابني انا

ليقطع تفكيرها صوت وصول سيارة محمد الحديدي امام المنزل لتخفي صورة حكيم و تمسح قطرات الدموع التي أخذت طريقا الى خديها

محمد :- مساء الخير يا حبيبتي معلش أتأخر في الشغل انهارده كان عندي اجتماعات كتير بخصوص المشروع الجديد

لقاء :- مشروع اي مش قولتلي انك بتفتح مشروع جديد

محمد:- و هو متجه ناحية لقاء يحتضنها :- بصراحه انا فكرت أن انا طول اليوم في الشغل و ابنك الفالح بالنهار في الشغل و بالليل مع صحابه و انتي لوحدك محدش معاكي علشان كدا قررت اني اعمل ليكي بيوتي سنتر متكامل من كل حاجه و هيبقا اكبر و اهم بيوتي سنتر في مصر كلها اهو تتسلي شوية بدل الوحده دي

لقاء :- شكرا يا محمد ربنا يخليك ليا يارب ...قولي عملت ايه في المزاد انهادرة

محمد :- خده ابن حكيم كالعاده

لقاء :- مش قولت أنه مش داخل المزاد

محمد :- طلع بيتسلي بيا و كان مشارك في المزاد باسم ابن الخادمه الواد اللي اسمه احمد

لقاء:- احمد ابن فاطمه الدادة

محمد :- خالد الصياد من غير احمد دا مش يساوي حاجه احمد هو اللي بيعمل كل حاجه و هو بينفذ كل حاجه لخالد اه لو كان شادي ابني زي احمد دا كان زماني انا و شركاتي اكبر مليون مره من خالد الصياد

لقاء :- طيب ما تحاول يا محمد تيجبه يشتغل معاك

محمد :- يا حبيبتي دا اتربي مع خالد هما الاتنين اكتر من اخوات مستحيل هيرضي أنه يبيع خالد دا يفديه بروحه

لقاء :- خلاص يا محمد مش تزعل نفسك ولا تفكر في حاجه اطلع غير هدومك علي ما خليهم يحضروا العشاء

محمد :- حاضر يا قلبي عن اذنك

طلع محمد علي اوضته و لقاء طلبت من الخادمين أنهم يحطوا العشاء و بعدين اتصلت علي شادي

شادي:- الو يا ماما

لقاء:- اي يا حبيب ماما مش هتيجي علشان نتعشي سواء

شادي:- يا حبيبتي انا صحابي هنسهر سوا ما انتي عارفه

لقاء :- مش قولنا يا شادي هنخف السهرات دي لان بابا علي اخره منك

شادي:- يا قلبي احنا اتفقنا نخف السهر مش نمنعه يلا بقا باي علشان في حته بت قمر شبهك عاوز الحق اعلقها قبل ما حد يسبقني

لقاء:- ولد اي الألفاظ اللي بتقولها دي عيب كدا ليه الحق بابا يقولي انتي اللي مدلعه و موبظه بدلعك

شادي:- طبعا لازم تدلعيني اومال لو مش دلعتيني هتدلعي مين يلا خدي بوسه كبيرة و باي يلا باي

لقاء:- باي يا حبيبي

قفلت لقاء مع شادي وقفت قدام باب بيطل علي الجنينه و سرحت في أفكارها و قالت لازم يا ابن حكيم كل عيد ميلاد لابوك تخسر محمد حاجه جديده هدية حكيم خسارة محمد هه بس انا هديتي احلي دائما من هديتك

في قصر الصياد داخل غرفة حكيم كان هو احمد قاعدين مع بعض بيلعوبوا مع بعض شطرنج

حكيم:- قوم اقفل الباب و تعالي اقولك

احمد:- حاضر

حكيم :- هات الهديه اللي في الدولاب

احمد:- هديه كل سنه انا مش عارف انت مش عاوزني اقول لخالد و هو يتصرف في الموضوع دا ليه مش المفروض اننا قفلنا حكايتها وهي مش بقا ليها وجود انت ليه سامح ليها تفضل تفكرك باللي فات

حكيم:- احنا لما بنقول أننا ننسي اللي فات مش بننسي بجد يا احمد بعدين انسي اي يا احمد انسي الانسانه الوحيده اللي حبتها ولا انسي خيانتها ليا مع مدير أعمالي ولا انسي ابني اللي رمته ليا اول ما بقيت عاجز و راحت رفعت عليا قضيه خلع و اتجوزت و خلفت و ابني اتحرم من طفولته كبر في سواد جواه بسببها

احمد:- يا عمي انا عارف كل اللي بتقوله بس ليه انت سايبه بتتدخل في حياتك ليه

حكيم :- بصراحه بحب الهدايا اللي بتجبها ذوقها حلو مش زي هدايكم المعفنه دا طبعا باستثناء هدية ايات

احمد:- هه جبلتك اي

حكيم:- جبتلي ورد و غنتلي بصوتها الفظيع و لعبت معايا شطرنج و رقصنا سوا 😂😂😂

احمد:- يا عيني عليك دي مطلعه عينك على كدا بالذات صوتها النشاذ دا 😂😂

حكيم والله يا بني أنا مش عارف مش خلفت بنوته زي ايات دي ليه بدل الديك الرومي اللي نافش ريشه في كل حته دا 😂😂

احمد الله الله انت جبت الكلام ده منين يا حكيم بيه

حكيم عيب عليك تسال السؤال دا و انت اخو ايات يعني 😂😂

احمد :- والله معاك حق عيب اوي السؤال دا اكيد الست ايات هي اللي علمتك كل الكلام دا ...اها صحيح مش عرفت اي اللي حصل انهارده خالد

حكيم :- عرفت شافها علي السلم انا وقعت نفسي من علي الكرسي علشان اشغل خالد لحد ما تهرب

احمد :- لا المصيبه إن خالد سأل عنها و طلب مني اني اعرف ليه مين البنت دي

حكيم:- انا شايف إن خالد مش هيقدر يعمل ليها حاجه ولا يضايقها

احمد:- انا بيني و بينك مش خايف علي ايات انا خايف علي خالد دا انا لما بكلمها بتقوم عليا تضربني و مش بقدر عليها المفتريه و تفضل تذلني و تقولي اومال اي جيم و عضلات 😂😂😂😂

حكيم :- مجنونه ربنا يهديها يارب

احمد :- يارب .. المهم اعمل ايه في خالد

حكيم :- سيبك منه و خليها علي الله كل حاجه خير

في أحدي الملاهي الليلية حيث اعتاد شادي الحديدي علي السهر هناك

شادي:- واد يا كريم مين البت دي اول مره أشوفها

كريم :- دي لارا يا عم مش عارفه

شادي :- لارا مين ياعم مش عارف

كريم :- الله يخربيتك انت لحقت سكرت دي لارا مديرية مكتب خالد الصياد

شادي :- يا بخته يا عم اي الصاروخ دا مش شيخ الغفر اللي عندي

كريم :- يا بخت مين هو بيدي حد فرصة دا بيقولوا أن الموظفين بيشوفه بيعملوها علي أرواحهم منه اسكت انت مش فاهم حاجه

شادي:- طب و القمر دا واقف لوحده ليه

كريم:- مفيش حد بيروح يكلمها الا ياخد علي دماغه و تكسفها هي بتيجي كل فتره مره تسهر لوحدها و تمشي ... اي بتفكر في أي

شادي:- مش عارف بس القمر دا دخل دماغي و انت عارف بقا شادي الحديدي مش بيفوت حاجه

كريم:- اقعد علي جمب كان غيرك نفع دي مفيش فيها رجاء

شادي:- مش علي شادي الحديدي اقعد اتفرج على الأستاذ و اتعلم

راح شادي ناحية الترابيزه اللي قاعده عليها لارا و ابستم ليها و مد ايده علشان يسلم عليها

لارا مين حضرتك

شادي :- معقول مش عارفه انا مين

لارا :- حضرتك شادي بيه الحديدي مش محتاج تعريف بس انا اقصد حضرتك تبقي مين علشان تيجي ليا و مدد ليا ايدك كدا و مبتسم علي الاخر كأننا أصحاب من سنين

شادي:- باستغراب نعم

لارا:- عن اذنك يا شادي بيه

كريم :- هههه ولا عبرتك و لا وكمان سابتك و مشيت شكلك وحش اوي يا استاذ 😂😂😂

شادي :- يومين و البت دي هتبقى معايا خليك فاكر كدا كويس عن اذنك

كريم:- علي فين لسه بدري اوي احنا مش سهرنا لسه

شادي:- عندي سفر بكره الصبح بدري لازم اروح

مشي شادي و ساب كريم واقف اللي فورا طلع تليفونه و اتصل على رقم خاص

كريم :- الو سعتك

شخص :- حصل اي

كريم :- اللي اتفقنا عليه مشي تمام و الزبون وقع في الفخ

شخص :- كمل زي ما اتفقنا و بلغني اول باول

كريم :- تحت امر سعتك

في قصر خالد الصياد في الاسطبل كان خالد بيعلب مع الحصان بتاعه و بيحميه بس كان باله مشغول في الجنيه القصيرة اللي بتتطلع قصاده فاجأ و بتتختفي فاجأ

خالد بقولك انت شوفتها و كنت عمال تقولي أنها موجوده تحت القش يعني دي مش خيال حقيقة قولي بقا انت تعرفها

ليرد عليه الحصان بصهيل عالي و كأنها يحاول أن يخبره من هي فعلا

خالد خلاص اهدي اهدي احمد هيعرف هي مين دي و يقولي و انا اقولك مش تقلق

بخفة كبيرة ركب خالد علي جواده و انطلق بسرعة البرق يجوب كل انحاء القصر كالعاده و كالعاده أيضا لا يقترب من منزل آيات الموجود خلف القصر لكن اليوم كان تفكيره معلق بها حقا أنه يكره النساء لانه يعلم انهن خائنات جميعهن يريد أن يعلم من تلك القصيرة التي تظهر و تختفي دون أن يمسكها و يقسم بداخله أنه بمجرد أن يمسكها ستنال عقاب ساحق لم يشعر خالد اين وصل حصانه الا عندما وجد نفسه أمام منزل آيات عندما سمع صوت همهمه رقيقه جدا وجد جنيته القصيرة تمسك دبدوب صغير و تغني و ترقص تتطاير خصلاتها الصفراء في الهواء لتظهر ظهرها المكشوف كان ايات في تلك اللحظة كمقطوعة موسيقية تسرق الاذان و القلوب لقد تجمد خالد الصياد أمامها لم يعرف ماذا يفعل أو بالاحري لقد ذهب إلي عالم ايات الذي لا يملك فيه أي قوة ولا سلطه لاحظت ايات وجود خالد اخيرا لتختبئ بسرعة كبيرة بمجرد اختفاء ايات استعاد خالد وعيه ظل ينظر هل كان يحلم أكانت فعلا موجودة وهو كل ما فعله ظل ينظر إليها حقا ظل خالد يدور امام المنزل بحصانه لا يعلم لما يفعل ذلك لكنه يريد أن يمسك بها بشده كانت تلك المختبئة أسفل الطاوله تنظر له بغضب

(فقد كان خالد لا يرتدي سوا بنطاله الرياضي الاسود فقط عاري الصدر لتظهر عضلات صدره و بطنه و ذراعيه و كانت ايات تختلس النظر إليه 😂😂😂)

ايات :- يا ربي اشوفه ٣ مرات في يوم واحد مش كتير عليا كدا ياربي احمد و ماما لو عرفوا والله لتنفخ و بعدين اي قلة الأدب و السفاله دي ازي ماشي بالمنظر دا فين هدومه بس الصراحه الواد شكله قمر اوي استغفر الله العظيم يعني بس هو حلو مين الحمارة اللي قالت عليه عفريت...... اي دا انا الحمارة صحيح مش عفريت اوي يعني أو يمكن عفريت قمر استغفر الله العظيم 😂😂😂😂

خالد :- في حد هنا انتي يا بت اطلعي مش تخافي انا بقولك اطلعي يا بت انتي

ايات :- بت حيلك يا شيخ و بعدين انا مش خايفه منك يا اهبل دول لو يسبوني عليك هقطعك بلساني و اعلمك الادب 😂😂💪💪

خالد :- ماشي بس خلي بالك انك مسيرك هتقعي في أيدي و ساعتها مش هتقدري تختفي زي كل مره

ايات :- يلا تك خابط في دماغك عيل غتت 😂😂

رحل خالد اخير بحصانه انتظرت ايات بعض الدقائق حتي تأكد بأنه رحل لكنها قررت الدخول الي المنزل زحف علي قدمها خوفا من أن يكون مختبئ ينتظر ظهورها

دخلت ايات الي المنزل اخير اتجهت فورا الي الحمام لتستحم و خرجت وقفت أمام المرآة تنظر إلى نفسها و تصفف شعرها ليقفز الي أفكارها شكل خالد مجددا لينبض قلبها فاجأه و تبتسم لتستيقظ آيات مجددا من أحلامها و ترمي تلك الأفكار من راسها

آيات :- بت صحصحي فاهمه صحصحي شغل الهبل دا مش بتاعنا و مش تنسي مين دا ..دا خالد الصياد سيد الامبراطوريه دي كلها و انتي لو طلعتي لا نزلتي بنت الداده يعني هو سيدك يا ايات فوقي اوعي تروحي في أحلام مش لينا فاهمه

اما عند خالد فكان بيحارب علشان ينام لكن كل محاولاته فشلت شكل ايات كان ساكن دماغه مش قادر يستوعب فكرة أن في واحده سرقه منه النوم أو فيه واحده وقف قصادها زي التمثال مش قدر يتحرك ولا يصرخ عليها أو يبهدلها زيها زي اي واحده بتقف قصاده عقله كان مشغول بيها و رافض فكرة أنه يبطل يفكر فيها حتي صوت همهمتها كان بيتردد في دماغه

خالد :- انا لازم اعرف مين البنت دي و اخفيها من حياتي انا خالد الصياد اللي مش بيهمه اي واحده ولا تفرق معاه ولا في واحده تقدر تسرق مني النوم انا هخلص منها بطريقتي .........

この本を無料で読み続ける
コードをスキャンしてアプリをダウンロード
コメント (1)
goodnovel comment avatar
ليان أمين
خالد هيعمل اي في آيات ......
すべてのコメントを表示

最新チャプター

  • أحببت سيدي   ذكرى ماضية

    روايه أحببت سيدي الفصل الحادي عشر لقاء :- طيب قول سلام اهلا اي حاجه ولا إللي فيه عيب مش بيبطله حكيم :- السلام بيتقال للناس اللي تستاهل مش واحده ذيك لقاء بغيظ:- ابعد ابنك عن حبيبي و ابني يا حكيم حكيم :- اقصدك ابعد خالد ابنك عن الخدام بتاعي اللي كنتي بتخونيني معاه و ابنك اللي خلفتيه في الحرام منه لقاء :- اي الجنان اللي بتقوله ده انت خلاص كبرت و خرفت حكيم :- دي الحقيقه اللي انتي فاكرة انك مخبيها هي و فضايح كتير بقولك اي يا لقاء مش قولتي اللي انتي عايزاه يلا غوري اصل المكان بقا خنيق اوي في وجودك لقاء :- مش تلعب معايا يا حكيم علشان انا ممكن في لحظه أخفيك من علي وش الدنيا حكيم :- مش بعيد علي واحدة قتلت ابوها انها تعمل اي حاجه لقاء :- انت بتقول ايه انت اتجننت كدب اللي بتقوله كدب حكيم :- غريب الحب دا يا لقاء بيخليك اعمي عن كل حاجه وحشه في اللي بتحبه دا حتي بيخليك تحب الوحش دا كمان وانا من كتر ما كنت بحبك كنت الاعمى اللي مش بيشوف اي غلطه كنتي تعمليه مع اني لو فتحت عيني شوية صغيرين كنت هشوفك علي حقيقتك بسهولة لقاء :- انا عملت كدا علشان حبي و هو اللي جبرني اني اتجوزك و لما عرف عني و

  • أحببت سيدي   هدوء العواصف

    روايه أحببت سيدي الفصل العاشر في المساء الجميل في أحد افخم المناطق في القاهرة الجميلة تزينت إحدى البنايات لتبدو كالعروس يوم زفافها بين أصحابها لقد بذل العمال و الموظفين الكثير والكثير من الجهد ليبدو هذا المكان بهذا الجمال لإرضاء السيدة لقاء صعبة الارضاء من الأساس جاءوا الضيوف من الطبقات الراقية أبناء مجتمع نراه جميعاً من بعيد يسمح لنا بالنظر فقط لا بالاقتراب و اللمس جاءوا جميعاً لتهنئة السيدة لقاء الحديدي و كذلك لتودد للسيد محمد فهكذا تسيير مصالح و امور هذا المجتمع يبدو مبهر من الخارج لكنه صعب و عميق و كاذب جدا من الداخل و هذا أيضاً كان رأي كريم الذي دخل يجر قدمه الي الداخل يحمل لقب صديق السيد الشاب شادي الحديدي يسمعها بإذنه و يراها بعيونه فكانت تزيد من داخله رغبه في التخلص من شادي بأسرع وقت ممكن كريم :- اي برنس شادي :- وطي صوتك متفضحناش اي ملقتش حاجه انضف من كدا تيجي بيها تفضحنا اكتر شويه جبت الزفت اللي قولت عليه كريم يكتم غيظه :- جبت يا كريم بيه اطلعهم لحضرتك دلوقتي ولا فين زي حضرتك يا باشا تحب شادي محاولآ اصلاح الأمور:- ياض انت صحبي بس علشان الوجهة الاعلانيه للمجتمعات الراقية

  • أحببت سيدي   لا تحزني

    روايه أحببت سيدي الفصل التاسع سالي :- ماما .... ماما ... ايات ماما مش بترد عليا مش عارفه مش بترد عليا ليه ايات وهي تحتضنها :- حبيبتي انتي مؤمنه بالله و بقضاءه و دا نصيبها خلاص هي راحت لربنا قولي اللهم أجرني في مصيبتي و اخلفني خير منها سالي :- لا لا لا آيات مينفعش لا انا هعيش لمين بعدها يا ايات مينفعش انا مليش غيرها لا مااااااااااما مااااااااااااااما ردي علياااا انتي طلبتي مني اني اسامحك علشان تمشي طب انا مسمحتش انا زعلانه خليكي متمشيش مااااااااماااااااااايات :- حرام انتي بتقولي ايه الروح دي امانه ربنا بيديها لينا وقت ما يجي معادها ربنا بيسترد امنته ربنا يرحمها يا روحي و يغفر لها ادعي ليها يا حبيبتي هي دلوقتي محتاجه دعواتكسالي :- هي راحت خلاص مبقتش معايا مش هشوفها خلاص ايات :- اهدي يا سالي اهدي سالي :- ............ايات :- سالي سالي سالي احمد :- سالي سالي ردي علياخالد :- دي أغمي عليها يا احمد انا هنادي علي الدكتور شليها و تعالي نشوف اوضة فاضيه احمد شال سالي اللي غابت عن الوعي أو خلينا نقول اللي هربت من الواقع المؤلم بالنوم هي لو كانت مستحلمه كل حاجه بس علشان وجود امها طب ازي

  • أحببت سيدي   مدوية

    روايه أحببت سيدي الفصل الثامن احمد :- يلا اخرجي اخلصي ايات :- اااااااااااه احمد :- ايات مالك حصل اي فاطمه :- مالك يا بنتي حصلك اي يا ايات ايات :- الحقيني يا ماما الحقيني دخلت فاطمه الحمام لي ايات و احمد فضل مستني برا و اول ما دخلت لقت ايات مرميه علي الارض و المرايا واقعه و متكسرة و جسم ايات بينزف و دماغها فاطمه :- يا حبيبتي يا بنتي اي اللي حصلك يا ايات ايات انا كنت واقفه علشان البس هدومي و اخرج لقيت المرايا وقعت لوحدها و انا بجري بعيد اتزحلقت و الازاز دخل جسمي الحقيني يا ماما فاطمه :- قومي اما اغسلك و حطلك حاجه علي جمسك احمد :- يا ماما قوليلي في أي بدل ما ادخل واللهفاطمه :- اهدي يا بني خمس دقائق ألبسها اطلب انت الدكتور احمد :- دكتور ليه مالها ايات فاطمه :- يا بني مش تتعب قلبي اطلب الدكتور و خلاص احمد :- حاضر هطلبه غسلت فاطمه جسم ايات و طهرته كله و حطت ليه دهان و خدتها و خرجت من الحمام وسط سيول من دموع ايات احمد :- ايات اي اللي حصل مالك ليه الدم اللي نازل من دماغك دا فاطمه :- مرايا الحمام اتكسرت وهي من الخضه بتجري اتزحلقت علي الازاز و دخل في جسمها احمد :- معقول في ل

  • أحببت سيدي   وحش و فرسية

    روايه أحببت سيديالفصل السابع نتقل الي قصر الصياد و بالتحديد في الطابق الاخير من القصر و كما يقال المنطقة المحرمه أنه الطابق الخاص بخالد قام خالد بتصميم هذا الطابق بنفسه أنه مخيف فعلا يعمه الصمت و اللون الاسود الذي يسكن كل شئ إضاءة هادئه يتكون هذا الطابق من صاله رياضيه واسعه و متكاملة و غرفه خالد و غرفه خاصه هذا الطابق محرم لا يصعد إليه سوا خالد و احيانا احمد فقط لا غير كان خالد قد أمر ان آيات تصعد اليه الغداء و توجه إلي غرفة التمرين و بالفعل صعدت ايات و معاها الغداء و كل خطوه كانت تقربها من طابق خالد كانت تزرع بداخلها الخوف و الرعب كانت تشعر أيات و كأنها تدخل كهف لأحد مصاصين الدماء أنه كهف الصياد الذي كان ينتظر الضحية ايات وهي بتبلع رايقها :- بسم الله الرحمن الرحيم اشهد ان لا اله الا الله و ان سيدنا محمد عبده و رسوله ... ايات انتي قوية انتي شجاعة انتي مبتكسريش انتي أيات فاهمه اوعي تخافي أو تعيطي أو تخليه يذلك لو قال كلمه قوليله عشرة و لو مد ايده مدي ايدك و رجلك و اي حاجه بتتمدد فاهمه ......بس انا خايفه اوي دا مجنون و ممكن يقتلني بدم بارد انا اي اللي خلاني اسمع كلامه و اطلع الغداء

  • أحببت سيدي   ظلال الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل السادس في شركة الحديدي في مكتب محمد الحديدي كان معاه شادي محمد :- شادي عملت ايه في الصفقه مضيت الورق ولا لسه شادي :- مضيت و هتخرج الشحنه من الميناء بكره محمد :- تمام كويس جدا علي ما توصل تكون البضاعة اللي في المخازن اتوزعت شادي :- انت قديم اوي يا محمد بيه كل البضاعة اتوزعت و فلوسها في البنك محمد :- شاطر شكلك هتاخد مكاني قريب .. بس قولي مالك مش علي بعضك في حاجه شاغلك شادي :- مش تشغل بالك موضوع و هخلصه محمد :- جرأ اي يا شادي من أمتي في مواضيع بتخلص من ورايا شادي :- الموضوع مش مستاهل و لما يظبط هعرفك علي طول محمد :- شادي شادي :- لارا سكرتيرة خالد محمد :- اها عارفها شوفتها معاه في مؤتمر صحفي قبل كدا شادي:- اهي البت دي معاها كل اسرار خالد و كل شغله معاها تخيل لو قدرنا نوصل ليها هيبقا معانا كل اسرار خالد و كل خطوه بيعملها و كدا احنا هنكون سابقينه بخطواه دائما و نقدر نخلص منه كل اللي عمله معانا محمد :- فكره حلوه بس هنوصل ليها ازي بقا يا ابن لقاء شادي :- عيب عليك انا شادي الحديدي يومين و هتبقي في جيبي محمد :- لو كان الموضوع سهل زي ما بتقول مش كان زمانك

  • أحببت سيدي   عاصفة من الماضي

    روايه أحببت سيدي الفصل الخامس جمع القدر ايات و خالد مجدداً ليضرب بقرار كل واحد منهم بنسيان الآخر عرض الحائط ... شعرت ايات بالخوف الشديد لكنها حاولت اخفاء ذلك و إظهار بأنها قويه لا تخاف منه اما خالد فقد اتخذ قرار أنه سيمحي ايات من ذاكرته و سيفعل تحرك خالد باتجاه ايات بهدوء شديد ينظر أمامه ولا ينظر

  • أحببت سيدي   لن ألتقي به مجددا

    روايه أحببت سيدي الفصل الرابع في صباح يوم جديد علي ابطالنا كل واحد قضي ليلته بشكل مختلف نبدأ من ايات اللي مش قدرت تنام بسبب العفريت اللي فاجأ خلي قلبها يدق و فكرت انه سيدها و ليس أكثر .. أما خالد اللي كان مقتنع بأنه خالد الصياد و أنه بيكره كل الستات و أنه هيقدر يتخلص من الجنية القصيرة زي ما سماها

  • أحببت سيدي   قصر الصياد

    طلع خالد بسرعة علي اوضة حكيم اول ما سمع صوت صريخه خالد:- بابا اي اللي وقعك في الأرض كدا انت كويس حكيم :- كنت عاوز اروح علي السرير علشان ارتاح بس الظاهر الكرسي مسك في السجاده و انا مش واخد بالي فضلت احركه لحد ما وقعت خالد:- فين البنت اللي المفروض فاطمه جايبها علشان تكون موجودة معاك انا هوديها ف

  • أحببت سيدي   الفصل الاول لحظة اللقاء

    في أحدي قاعات المؤتمرات الشهيرة و الفخمه يجلس اكبر رجال الأعمال والمستثمرين لحضور المزاد العلني القائم علي أحدي الشركات و تشتعل المنافسة بينهم الجميع يحارب علي الفوز بذلك المزاد مهما كان التمن احد رجال الأعمال : مليون جنيه شخص آخر : مليون ونص شخص ثالث : ٢ مليون جنيه ليخرج صوت رجال الأعمال الشه

続きを読む
無料で面白い小説を探して読んでみましょう
GoodNovel アプリで人気小説に無料で!お好きな本をダウンロードして、いつでもどこでも読みましょう!
アプリで無料で本を読む
コードをスキャンしてアプリで読む
DMCA.com Protection Status