/ الرومانسية / بعت نفسي / بارت الثامن

공유

بارت الثامن

last update 게시일: 2026-05-08 15:15:21

البارت 8

في المستشفى

**نعمات حمدالله علي سلامه يا ضنايا

**مليكه الله يسلمك ياما طمنيني عليكي ايه اللي حصلك؟؟

**نعمات ماقدرتش استحمل بهدلتك وسط  المجرمين  بعد ما الضابط قالي اشوفلك محامي

وان الباشا حطك في دماغو

حسيت اني مش قادره اخد نفسي ورجليا مش شايلاني

ماحستش بنفسي غير وانا هنا

**مليكه اسفه يا ما علي اللي حصل والله غصب عني

**نعمات عارفه يا بنتي

**مليكه مش زعلانه مني ؟؟

**نعمات لا يا ضنايا انت تربيه ايدي الناس في المحل حاكولي اللي حصل وانك ضربتيه شوفتي لما قولتلك ابعدي عن البت شروق ماشيها بطال استغفر الله سامحيني يا بنتي شايلتك المسؤوليه بدري

وبهدلتك معايا

**مليكه ماتقوليش كده ياما انت في عنيا واخواتي كمان معلش مش حاعرف اشتغل دلوقتي

**نعمات عارفه اني اتصلت بخالك يبعثلي قرشين نساعد بيهم وكنت عايزه اجيب ليكي محامي

ردت عليا مراتو وقالتلي انو مش موجود وان مش معاهم فلوس وقفلت التليفون اتصلت بعمك قولتلو ابعث ليا إيراد البلد قالي مالكيش حاجه عندي

**مليكه اوعاكي ياما تكوني قولتيلو إن محبوسه ؟!؟

**نعمات ودي تيجي بردك لا ماقولتش حاجه حانعمل ايه يابتي في ايجار اللي متأخر علينا

**مليكه هو بس شهر

**نعمات يابنتي الحمل بقا تقيل علينا حانعمل ايه ؟؟ الخضري ليه عندنا فلوس و البقال وحناكل منين

**مليكه بحزن كفايه ياما فكري في صحتك وربنا كريم

**نعمات يارب يرزقنا من عندو

**مليكه يارب انا رايحه اشوف الدكتور

في الشركه

**رحيم وبعدين معاك من ساعت اللي حصلك وانت في ملكوت ثاني سهر وسفر وبقيت تسكر وفاتح شقه لسهرات و الرقاصات

انت مفكر اني نايم علي وذاني انا سايبك بمزاجي بقول خليه يعيش شبابو شويه يمكن ينسا اللي حصلو بس توصل بيك انك تهدد الجربوعه تروحلك الشقه عايز منها ايه دا انا سمعت انها شحاته عجبك فيها ايه ؟!؟!

**ادهم بكل برود ولا حاجه حابيت اكسر مناخرها شويه

**رحيم يا برودك يا اخي انت طالع لمين؟

**ادهم ليك يا جدي مش دا كلامك مش انت اللي قولتلي اتغير وبلاش الطيبه زايده مش انت اللي قولتلي إن كل الستات كلاب فلوس وآخرهم معانا نتمتع بيهم ونرمي ليهم قرشين وان لازم ادوس علي اي حد او حده تيجي جنبي

**رحيم بتنهيده كبيره اه بس مش لدرجه دي لازم تميز مش كل الستات زي بعض عندك جدتك الله يرحمها ست ولا كل الستات اللي بقولو انك تشوف وحده من مستواك الاجتماعي والمادي

**ادهم اه عشان كده كنت بتكره امي عشان كانت بنت فقيره وابويا اتجوزها غصب عنك

**رحيم ولد احترم نفسك وبلاش تتكلم في حاجه اتقفلت من سنين

**ادهم لو اتقفلت عندك انت عندي انا لا لسه فاكر كل حاجه

**رحيم قوم روح القصر خد ليك دوش وريح اعصابك وبلاش تروح ناحيه الشقه خالص

**ادهم ماشي

عن اذنك

وطلع ادهم وهو مش شايف قدامو

راح وراه اكرم

**اكرم ادهم استني لو سمحت رايح فين ؟

**ادهم عايز اطلع البحر مخنوق

**اكرم طيب خليني اروح معاك مش حاسيبك تسوق العربيه وانت في الحاله دي

ركبو العربيه

وادهم راح علي نفس المكان اللي لما يتخنق يروح ليه 

**اكرم انا عارف ان جدي قالك كلام يزعلك زي كل مره

**ادهم انا مش عارف ليه كل ما احاول انسى يفكرني

**اكرم وهو انت فعلا نسيت ؟؟

**ادهم مش عارف بس حاجه جوايا مش قادر اتخلص منها

**اكرم انت ماغلطتش في حاجه انت حبيت من قلبك انسانه غلط وقفت وش الكل عشان ترتبط بيها بس هي ماتستهلش هي تجربه شخصيه ومريت بيها

**ادهم اسوء تجربه في حياتي عارف انك تفضل 4 سنين مخدوع

4سنين من عمري راحو من حياتي عشانها وفي الاخر تخوني مع مين صاحبي

دا انا نقلتها هي واهلها مستوي ماكنوش يحلموا بيه شغلتها بعد التخرج عند صاحبي هي و ابوها واخوها اشتريت ليها شقه كتبتها في اسمها وكمان عربيه كنت بصرف عليها انا خسرت جزء من ورث ابويا عليها وهي كانت بتستغلني لا وكانت عامله ليا فيها شريفه واخلاقها يضرب بيها المثل دا انا كنت بتكسف امسك ايديها كنت عايزها حلالي حافضت عليها من نفسي عمري ما بصيت ليها بصه مش تمام

رغم انها كانت بتحاول معايا وكنت بكدب نفسي كنت بقول يمكن بتتصرف عادي عشان واثقه فيا بس انا ماقدرتش اخون الثقه

لحد ماشوفت ليها فيديو مقزز مع واحد رجل اعمال ازاي كانت كده وانا مش شايف ازاي كانو رجاله بيلمسوها وهي معايا وانا خايف عليها

كسرت جوايا حاجات كثير

وبعدها اي وحده بتعرف عليها بتبقا عايزه بس فلوس وخاصه اللي بتبص لفوق حاولت اندمج مع الطبقه بتاعتنا بلاقي البنات كلهم هايفين و تافهين

تعبت يا اكرم من غير اسطوانه جدك اني ابويا عصا كلامو واتجوز امي الفقيره لا وبقول انها كانت بتخونو

**إكرم الله يرحمهم انا مش عارف جدك عايز يوصل لي ايه ؟!

**ادهم عمتي عصمت هي اللي حكت ليا الكلام دا

**اكرم سيبك منها هي وبنت عمتك اللي شايفه نفسها فوق الكل

اكرم مهما اللي حصلك ماتتغيرش انا شايف ادهم نسخه من رحيم

ارجع يا صاحبي زي ماكنت انت طيب مش وحش

انا بجد اتصدمت فيك إمبارح

**ادهم ليه؟

**اكرم انت بجد كنت مصدق نفسك ؟ بجد كنت عايزها تروحلك الشقه ؟

**ادهم اه وحاتيجي وبكره افكرك اكرم كلهم زباله زي بعض عشان الفلوس ممكن يعملو اي حاجه مايغركش الوش اللي بيرسموه انا اتدربت علي ايدين استاذه في الاخلاق والكرامه

واخدت علي قفايا

احترم اللي تيجي دغري بس اللي لترسم وش العفاف والشرف لا

**اكرم بس البنت دي لا باين عليها انها مش شمال

**ادهم تراهن علي كلامك؟

**اكرم اراهنك

الوقت دا رحيم كان بيتصل بي ادهم

**ادهم ايوه يا جدي

**رحيم بقولك محامي الشحاته هو اللي بلغ الصحافه

**ادهم متاكد يا جدي ؟

**رحيم ايوه وكمان صاحب المطعم هو اللي جابو وحاسبو وهو اللي اداه  تفريغ الكاميرات

**ادهم ماشي يا جدي المطعم دا لازم يتقفل كلم

حبايبك بتوع الصحه يشوفو شغلهم

**رحيم من غير ماتقولي انا اتصرفت

انت فين دلوقتي ؟

**ادهم علي البحر مع اكرم

**رحيم ماشي سلام

**اكرم في ايه؟

**ادهم عم جورج هو اللي جاب المحامي وهو اللي ادا فيديوهات الكاميرا للقسم والمحامي بلغ الصحافه عشان يضغطو علينا نتنازل

تفتكر عم جورج بيعمل دا الله في الله ؟؟

**اكرم قصدك ايه ؟

**ادهم باينه وضوح الشمس إن بينهم حاجه دا كان خايف عليها

**اكرم استغفر الله العظيم انت خلاص هبت منك علي الاخر

**ادهم في بينا رهن إن حاجبها الشقه وهي اللي حاتيجي برجليها

في المستشفى

**مليكه طمني يا دكتور على حاله امي ممكن تطلع انهارده ؟

**الدكتور ماخبيش عليكي يا مليكه حالتها حرجه جدا لازم عمليه في اقرب وقت

**مليكه يعني ماينفعش تاخد علاج او اي حاجه

**الدكتور الحاله اللي وصلت ليها امبارح خطر لولا ستر ربنا كانت تدخل في جلطه

**مليكه بس يا دكتور انت شايف الحال والعمليه مكلفه اعمل ايه ؟

**الدكتور عارف يا مليكه قدمي الملف الطبي بتاعها في المستشفى علي الله تلاقي محسن خير يعمل ليها العلمية او تستني دورها في العمليات اللي بتتعمل بي المجان

بس كل اقولو إن حالتها متاخره 

**مليكه طيب ممكن تكتب ليها علي خروج هي مش طايقه القعده هنا

**الدكتور لا لازم تفضل تحت الملاحظه احنا بهديها العلاج ومحاليل اول ما حالتها تستقر ساعتها ممكن تطلع

مشي الدكتور وهي الدنيا بتلف بيها حاتجيب مصاريف العمليه منين

في نفس التوقيت

ادهم كان في جناحو في القصر بيتصل بي الحراس بتوعو

**ادهم ايوه يا حوده عرفت عنوانها؟

**حوده ايوه يا باشا بس من امبارح مضهروش

**ادهم جمعلي اكبر عدد من المعلومات عليها من غير ماحد يحس

خليك وراها فاهم

**حوده عينيا ليك يا باشا

ادهم فضل يدخن وبفكر ازاي يرجع كرامتو اللي اتهانت قدام الناس

ازاي يجيب رجلين مليكه لشقه ازاي ينتقم منها وينتقم من كل ست واطيه وخاينه

هو بفكر

لاقا تليفونو برن برقم غريب

**ادهم الو

**شروق ايوه يا سعاده البيه انا شروق

**ادهم شروق مين؟

**شروق انا اللي ساعدتك وحطيت الساعه في شنطه مليكه

**ادهم ايوه عايزه ايه ؟؟مش اخدت فلوس

**شروق ايوه يا بيه بس حضرتك بتوع الصحه قفلو المحل واتقطع عيشي وانا عايزه شغل لو تقدر تساعدني

**ادهم وهو بيضحك من سرعه جدو في حل المشاكل

**ادهم هو انت تعرفي مليكه ؟

**شروق ايوه انا اللي شغلتها بعد ماطردوها من الكباريه

**ادهم بصدمه كباريه ؟؟

**شروق اه يا باشا دي كانت استغفر الله بتنزل لي الزبائن بس ايه هي لتختار بس الرجاله الكباره واللي معاهم فلوس ياما الشباب اللي زي حضرتك ما بتهتمش بيهم قال ايه بفرهطوها وضحت ضحكه قدره

**ادهم ماشي حابقا اكلمك اشوفلك شغل

سلام

****************************

이 작품을 무료로 읽으실 수 있습니다
QR 코드를 스캔하여 앱을 다운로드하세요

최신 챕터

  • بعت نفسي    حلقه خاصه

    بعت نفسي.... *حلقه خاصه*مريم كانت قافله عليها الحمام، وقاعده بتعيط بعد ما عملت تيست الحمل، وطلع نيجاتيف. فارس حس إنها اتأخرت، وراح يخبط على الباب. **فارس : مريم، إنت كويسه؟ مريم مسحت دموعها وردت عليه..** مريم : آه، الحمد لله. فارس كان عارف إنها بتعمل التست، لأنه شافه في شنطتها لما وقعت على الأرض. رجع كل حاجه مكانها وسكت، رغم إنه كان متعصب جدا، لأنه طلب منها تبطل تعمله، علشان نفسيتها بتبقى وحشه جدا. فتحت مريم الباب وحاولت ماتبينش حاجه. راحت على طول على السرير علشان تنام. ** فارس : مش هتنزلي تتعشي؟؟** مريم : لأ، ماليش نفس. فارس بعصبيه.. ** فارس : ما طبعا بعد ماعملت التيست وطلع زي كل شهر، هتنكدي على نفسك و تنكدي عليا. وانا قلتلك سيبيها على الله، بس مافيش سمعان الكلام. بقت حياتك هي الحمل وتست الحمل. قلتلك انزلي اشتغلي، يا مع مليكه، يا معايا، إشغلي نفسك بأي حاجه.**مريم : أنا مش بتاعت شغل، وانت لما اتجوزتني كنت عارف إني ست بيت. وبعدين أشتغل ليه وربنا موسعها عليك؟ ربنا يزيدك.**فارس : الشغل مش فلوس يا فالحه أقول إيه؟ مش هتتغيري، لسه مش عايزه تفهمي إن حياتك اتغيرت. ** مريم : إتغ

  • بعت نفسي    النهايه

    بعد سنة مليكة كانت عند الدكتورة وفاء**الدكتورة وفاء مشاء الله عليكي شايفة ضحكتك في حاجة جديدة ؟؟**مليكه الحمد لله نجحت بي امتياز، ودخلت مزاد المصنع اللي كنت شغالة فيه زمان ورسي عليا الحمدلله ومبسوطة جدا وكمان المطعم بقا مشهور اوي الحمدلله**الدكتورة وفاء فعلا الفترة أخيرة مابقيتيش تيجي بس كنت مقدرة ضروف امتحاناتك**مليكه الحمدلله **الدكتورة أنت عارفة إنك بقيتي كويسه بقيتي متصالحة مع نفسك اتغيرتي بقيتي نشيطة أم لي 3 أطفال بتدرسي، ونجحتي بي امتياز المحل الملابس ليه اسم كبيرو المطعم ماشي كويس ومشاء الله اخدت المصنع وكمان بطلتي الدوا **مليكه فعلا عارفة مين ساعدني في كل دا أدهم كان بذاكر ليا طول الوقت، ويساعدني في أي حاجة على طول جنبي ماحدش عارف بطلاقنا غير أهلنا بس الناس لا؛ لأننا ديما مع بعض حتى في المصيف روحنا مع بعض وأولاد عارفة يا دكتورة كمية الاحترام اللي بشوفها في عنيه وغيرتو عليا، ولا مرة قرب مني أو حاول يعمل حركة مش لطيفة كنت بستغرب ازاي هو كده لدرجة شكيت إنو عندو علاقة مع ست أو يعني بيروح يرفهه عن نفسه طلع العكس مافيش في حياتو غيري أنا بس و اولاد **الدكتورة وفاء

  • بعت نفسي    البارت 120

    البارت 120. الاخير وصلوا الجامعة **أدهم مش حاوصيكي يا مليكة **مليكه خلاص فهمت الدرس ماحدش حا يعرف أننا مطلقين **أدهم شاطره، واستنيني حاجي أخدك ونطلع تتغدا بره مع أولاد**مليكه ضحكت آه أنت عايز تأكد لي الناس إني متجوزه ومخلفة كمان **أدهم بي ضحك مخلفة 3 بكده نقفل علينا الابواب كلها مع السلامة مشي ومليكه فضلت تحمد ربنا على النعمة التي هي فيها من ساعة ما طلقها أدهم وهي حاسة بي ارتياح، فضيع كا أن حبل المشنقة فك من عليهافي السجن بعد ما كامليا اعترفت بكل حاجة عصمت كانت حاتتجنن حرفيا من غباء بنتها راحت الحمام اول ما طلعت لاقت ستات ووسطهم غاده **غادة كارتك أتحرق والبوص استغني عن خدماتك بعد ما بنتك سلمتك بحبل المشنقة بس احنا مش حانستنا المحكمة حانفذ دلوقتي يلا يا ستاتمسكوا عصمت قبل ما تنطق بي أي حرف ضربوها واخدو سلك حطوه على عنقها لحد ما روحها، فارقت جسدها والسلك ذبح رقبتها بقت كلها دم كامليا كانت رايحة الحمام هو دا المكان اللي بتقابل أمها اول ما دخلت شافت الستات وأمها دم فضلت تصرخ غاده كان عندها مطوه طعنتها كذا طعنه في بطنها **غادة دا انتقامي مني ليكي إنك اخدت حبيبي أدهم ودي علشا

  • بعت نفسي    البارت 119

    البارت 119قعدت هي وأولاد**مليكه صباح الخيرالكل رد عليهافطرو في هدوءأدهم صحي عمل دوش ونزل * خالد بابي حبيبي، وراح يجري عندو شالو، وبص على معذبتو شافها قاعدة مش عايزة تبص عليهأدهم قعد فطرمليكه طلعت مع أولاد السويت علشان تجهز نفسها لسفر طلع أدهم وراها وكانت معاه مريم علشان تاخد أولاد ويعرف ويتكلم معاها *ادهم حبايبي روحو مع طنط مريم عايز ماما في موضوع*مليكه مافيش داعي أنا خلصت شنط*أدهم احنا مش حنسافر دلوقتي في حاجات لازم اعملها إن شاء الله بليل نسافرمريم اخدت أولاد.تحت نضرات مليكه مكانتش عايزة تبين حاجة على الرغم أن كلهم فهموا أن في حاجة حصلت بينهم *مليكه أرجوك يا أدهم مافيش داعي نتكلم شوف أنت شغلك أنا حاروح عند أولادأدهم مسكها من ذراعها علشان كانت حاطلع من السويت*أدهم مليكه اللي حصل بينا لازم نتكلم فيه مش لازم يعدي كده لو سمحت اقعدي خلينا نشوف حل*مليكه وهي مجروحة أرجوك يا أدهمهو حاول يقربها منه **مليكه أرجوك من غير ما تلمسني *أدهم خلاص وصلنا المرحلة دي؟ * مليكه كده أحسن لينا *أدهم مين قالك إنو أحسن؟؟**مليكه أنا**أدهم القرار دا لازم أنا وأنت ناخدو مش انت وحد

  • بعت نفسي    البارت 118

    البارت 118خلص أدهم مع الصحافة وافتتحوا البوفيه الحفل كان فيه شخصيات مهمة عرب وأجانب شركاء أدهم في المصنع الكل كان مبسوط لأن اسم عيله الشرقاوي كبر في السوق سها راحت عند فارس **سها ازيك؟**فارس الحمدالله أنت عامله ايه ؟**سها تمام الحمد للهأم فارس شافت سها وهي بتكلم فارس، وراحت عندهم **كوثر إزيك يا سها **سها الحمدالله ازاي حضرتك **كوثر كويسه الحمدالله فارس تعالى عايزاك راح معاها **كوثر ما تنفعكش يا بني**فارس قصدك ايه؟؟ **كوثر بص يا حبيبي أنا عايزة مصلحتك وعارف إنك عايز تستقر بس من خبرتي البت سها ماتنفعكش البت بتبص الفوق مش زي أختها مليكه بص هناك البنت اللي لابسه فستان وردي ملامحها هادئة وباين عليها بنت ناس كفاية أهلها ناس طيبة **فارس دي متجوزه يا ماما**كوثر يا خسارة يا بني أنا عايزة وحده زي مليكه وسارة بنت تعرف تقدر الحياة الزوجية وتعمل معاها أسرة سها بنت مدلعة ماتفرقش على اللي كنت متجوزها **فارس شكرا يا أمي والله نفسي ألاقي بنت أحبها وتحبني العمر بيجري ونفسي افرح بي أولادي كفاية سنين عمري اللي ضاعت مع نرمين**كوثر ربنا يعوضك خيرأدهم راح عند مليكه باس رأسها قدام الكل،

  • بعت نفسي    البارت 117

    البارت 117اول ما حضنها حست بشعور مختلف إحساس بي الدفيء سمعت دقات قلبه اللي نبضها زاد كانت مرتاحة أوي لدرجة أنها نامت على طول هو حس بي انتظام أنفاسها وعرف أنها نامت أما هو بقاوم نفسوا ويصبرها انو مايتهورش ويعمل أي تصرف يضايقها ابتدأ يستغفر علشان يتحكم في نفسوا ويتحكم في رغبته فيها اللي زادت اول ما حطت رأسها على صدروا فضل وقت كثير لحد منام الصبح هي صحيت وفضلت تبص ليه و تتكلم مع نفسها إيه اللي حايحصل هي حست إن قربها منو هلاك ليه بس استغربت ازاي معملش حاجه وهو مكانش يقدر يستحمل هو بجد أتغير بجد خايف عليها حست بيه بيصحي، وغمضت عينيها بسرعة هو فتح عينيه ومش مصدق أنها في حضنو ياترا حاتحن عليه ؟حتسامحو ؟؟سمع صوت أولاد بعد مليكه منو مليكه كانت حاتضحك ومسكت نفسها طلعت خلود **خلود صباح الخير **أدهم صباح الورد علي أحلى ورده خلود راحت تجري حضنتو صحيت مليكه ** مليكه صباح الخير**أدهم صباح الخير حبيبتي **خلود مممم هو أنت ليه ماقولتيش حبيبتي ؟**أدهم الحقيني يا مليكه ولادك حايجلطوني **مليكه بعد الشر عليك ادهم ضحك، وكان مبسوط جدا بعد ساعة الكل نزل يفطر أدهم كان نازل نشيط وفرح

  • بعت نفسي    البارت 33

    البارت 33**ادهم انا مهما اتكلمت مش حاعرف اشرح ليكي اللي حصلي انا عمري ماكنت كده معاكي بعترف كنت الوحش اللي اغتصبك وقتلك وضربك و اذاكي والله ما كنت انت المقصوده انا مش عارف حاتصدقيني ولا لا مش عارف ازاى فقدت السيطره علي نفسي وفكرتك غاده تحت ايدي عايز انتقم منها **مليكه ارجوك كفايه كلام انا تعبانه

  • بعت نفسي    البارت 32

    البارت 32وصل ادهم ومليكه و اكرم الشاليه **اكرم جدك بيتصل **ادهم انا قفلت تليفوني **اكرم وبعدين ؟؟!؟**ادهم خشي يا مليكه ارتاحي شويه واكون عندك **اكرم مش عايز تتكلم قدامها ؟**ادهم اكيد لا مش شايف حالتها عامله ازاي بنت الكلب كانت حاتموتها **اكرم كانت بتهددها عشان تخاف ايه حاتشيل الملفات زي ما

  • بعت نفسي    البارت 31

    البارت 31**ادهم اه مراتي **غاده اه قصدك ضارب ورقتين كده عشان الحلال والحرام ما انا عارفاك مابتحبش الحرام **ادهم الورقتين تضربيهم انت دا لو بهمك الحلال اللي بعيد عنك اما مراتي مالهاش في السكه دي بتتجوز بي مؤذون شرعي اللي انت ماتعرفيهوش ولا عمرك حتعرفيه **غاده وهي مصدومه ازاي ماحدش يعرف انك متج

  • بعت نفسي    البارت 30

    البارت 30فضلو يتكلمو كثير وكمان مليكه حكت ليه علي حياتهاودا خلا اكرم يكون معجب بشخصيتها جدا طلع ادهم من الاجتماع ورايح عندهم بس وقف لما شاف انسجام بين اكرم ومليكه وهما بيضحكو حس بغيره كده اكرم شافو انو بي بص عليهم **اكرم جوزك جاي علينا اوعي تقوليلو حاجه **مليكه اكيد لا **ادهم هو ايه اللي ل

더보기
좋은 소설을 무료로 찾아 읽어보세요
GoodNovel 앱에서 수많은 인기 소설을 무료로 즐기세요! 마음에 드는 작품을 다운로드하고, 언제 어디서나 편하게 읽을 수 있습니다
앱에서 작품을 무료로 읽어보세요
앱에서 읽으려면 QR 코드를 스캔하세요.
DMCA.com Protection Status