/ الرومانسية / بعت نفسي / البارت السادس

공유

البارت السادس

last update 게시일: 2026-05-07 14:50:57

البارت 6

بعد ساعه كان المطعم اتقفل والبوليس جوه بفتشو كل الشنط

مليكه كانت قاعده علي كرسي وهي خايفه وحاسه انهم حايتهموها بي السرقه بعد ما رفضت انها تروح معاه الشقه

اكرم اتصل بي جدو وحكالو كل حاجه بس للاسف رحيم الشرقاوي اتعصب وكان مبسوط ان ادهم عايز يربي مليكه عشان مدت ايديها عليه قدام الناس و وصي عليها حبايبو في الداخليه

ادهم كان واقف بكل شموخ وغرور وهو شايف الخوف في عنيها وايديها بتترعش

مليكه كانت في دوامه مش عارفه تتصرف مستحيل تروح معاه الشقه دا معناه انها خلاص فرطت في شرفها ومش عارفه تقول لي امها ايه اللي كل شويه بتتصل ولا عارفه تطلع من الورطه دي ولامت نفسها علي تسرعها وأنها ضربتو بي القلم

**واحد من الضباط اللي كانو بدورو

التقينا الساعه دي في الشنطه دي

**ادهم دي الساعه اللي اتسرقت مني

**ضابط شرطه شنطه مين دي ؟؟؟

مليكه شافت الشنطه بتاعتها ودموعها نزلت

**ضابط ما تتكلمو بتاعت مين دي؟؟

**شروق دي بتاعت مليكه

**الضابط فين هي مليكه ؟

**شروق اخي اللي قاعده هناك

وشاورت ليه بصباعها عليها

**عم جورج اكيد في سوء تفاهم مليكه دي بنت جدعه وامينه

**ادهم عم جورج انت بدافع عنها ؟

**عم جورج انا بقول الحقيقه بلاش الاذيه دي يا ادهم بيه وحياه الغالي رحيم بيه البنت غلبانه

**ادهم بصوت عالي شوف شغلك يا حضرت الضابط

**الضابط توجه لي مليكه

دي شنطتك؟؟

**مليكه ايوه

**الضابط والساعه دي ؟؟

**مليكه اكيد مش بتاعتي

**الضابط وبتعمل ايه معاكي ؟؟؟

**مليكه بقهر وعياط وقفت

انا حاقولك الحقيقه وعارفه انك مش حاتصدقني و حتي لو صدقتني مش حاتعرف تعمل حاجه عارف ليه لاني بنت غلبانه و يتيمه بشتغل عشان تصرف علي امي العيانه واخواتي

كل الموضوع اني دلقت القهوه علي الباشا ومكانش قصدي لانو هو اللي دخل فيا اعتذرت ليه بس هو شتمني وتاني مره هو كان قاصد اني ادلق عليه الشربه وروحت اعتذر منو

قالي لو عايز يقبل اعتذاري لازم اروح معاه الشقه

يعني عايزني اسلمو نفسي وشرفي عشان الباشا شايف كل البنات معندهمش شرف لما رفضت لفقلي التهمه دي

و اهو انا قدامك

حاتعملو فيا ايه؟؟

**واحد من الشغالين

لا يا ساعده البيه

الباشا نسي ساعتو في الحمام كان بيغسل ايدو ومليكه دخلت الحمام اخدتها وشوفتها بي عنيا دول حطتها في شنطتها وكانت حاتهرب

**مليكه حسبي الله ونعم الوكيل

لحضات كان فيه صمت

**اكرم خلاص الحمدلله لاقينا ساعتك يا ادهم

**ادهم حسام شوف شغلك

**الضابط يلا معانا علي القسم

**اكرم قسم ايه لا ادهم مش حايعمل محضر ولا ايه ؟

**ادهم انا حاسبق علي القسم عشان اعمل المحضر

مليكه كانت شبه مصدومه وساكته مش بتتكلم

حطو الكلابش في ايديها وراحت معاهم

ادهم طلع بجري وراح وراه اكرم

مليكه صعبت عليه اوي اوي

**عم جورج ليكي ربنا يا مليكه اما انتو الاثنين مالكمش عيش عندي ربنا ياخدكم

يا راجل دي في دور بناتك تتهمها بي السرقه عيني عينك عشان شويه فلوس تدخل الحرام علي اهل بيتك اخص عليك وعامل ليا فيها بتاع ربنا وبتصلي الفرض في وقتو

حاتقول لربنا ايه والبنت راحت مضلومه

وانت من ساعه ما جات البنت وانت حطاها في دماغك البنت مالهاش في الشمال بي العافيه ولا انت رخيصه عايزه كل البنات يبقو كده

**شروق حوش حوش مين اللي بيتكلم مش انت اللي بتسلمنا لي الزباين ولا نزلت علي ايدين مليكه

**عم جورج انا مابسلمش حد اللي عايز يروح يروح اللي رخيص يرخص نفسو معنديش مشكله بس اللي شريفه باحميها شوفي كم بنت بتشتغل معانا عمرك شوفتيني فرضت علي وحده تروح مكان

انتو اللي بتقشطو الزباين

ماشوفش وشك هنا ثاني يلا غورو

خليني اتصل بي محامي الحق الغلبانه دي اللي راحت فيها

في نفس الوقت ادهم كان حاط ايديه الاثنين في البنطلون وبيضحك وهو شايفها جارينها و ركبوها البوكس وراحو

**ادهم حاتفضل تبص ليا كثير ؟؟

**اكرم حرام عليك البنت يتيمه وامها تعبانه

ليه اذيه دي ؟؟

**ادهم انت ايه؟؟ ماشوفتش البهدله اللي حصلت ليا فوق يا اكرم انا ابن عمك مش واحد صاحبك

**اكرم للاسف انت ابن عمي اللي ماكنتش عارف انو بي القسوه دي

راح ركب العربيه وسابو

في القسم

مليكه انهارت لي العياط

**الضابط مليكه انا عارف انك بريئه بس مش في ايدي حاجه

لازم ادهم ليه يتنازل

**مليكه ماهو مش حايتنازل كده يرضيك يا بيه اتنازل علي شرفي دا انا ماحلتيش غيرو

لو انا كنت بنت رخيصه كان حايبقا دا حالي يا بيه انا عمري 18 سنه وبدرس وامي تعبانه ويشهد ربنا اني نزلت اشتغل عشان اعرف اودي امي تكشف

واخدت سلفه عشان التحاليل ويمكن امي محتاجه عمليه قلب وحضرتك عارف هي مكلفه قد ايه لو انا رخيصه كنت وافقت اروح اشتغل في كباريه استغفر الله ولا عملت اي حاجه عشان امي واخواتي ولا وافقت اروح عندو الشقه مكانش دا حالي

هو حايحصل ليا ايه؟ هو ممكن اتسجن ؟

**الضابط حسام كان متعاطف معاها

قام من مكتبو واداها مناديل ومياه

اشربي يا مليكه

اه لو ما اتنزلش حتتعرضي علي النيابه وتفضلي علي ذمه القضيه 4 ايام ويتحول ملفك المحكمه وتنطسي بين 6 شهور لي سنه

**مليكه بخضه يا نهار اسود اتسجن مضلومه

في نفس الوقت دخل ادهم من غير ما يخبط الباب

**ادهم خلصت المحضر ولا لسه انا مش فاضي

الضابط حسام اضايق من أسلوبو المستفز

**الضابط ممكن حضرتك تتكلم معاها وتحاول تتفاهمو البنت لسه مكمله 18 سنه وبتدرس مستقبلها حايضيع

**ادهم ومالو نتفاهم

الضابط طلع وسابهم

**ادهم قولتي ايه؟؟

**مليكه في ايه ؟؟

**ادهم وبعدين بقا انك تيجي عندي الشقه

**مليكه ولما اروح عندك ايه اللي حايحصل ؟؟

**ادهم وهو بيضحك كل خير حارميلك قرشين تعالجي امك وانت وشاطرتك بقا لو بسطتيني وعجبتيني حاتعيشي كويس وحديكي مبلغ محترم بس تكوني تحت رجلي خدامه لمزاجي

**مليكه ودا يرضى ربنا؟؟

**ادهم الجمله دي وجعتو

بلاش تعملي الشويتين دول عليا

**مليكه بس انا عمري ماروحت شقق انا مش كده صدقني يا بيه اعتقني لوجه الله وسامحني عيله وغلطت ابوس ايدك امي تروح فيها لو اتسجنت اخواتي حايتيتمو دول لسه صغار

**ادهم في ايدك تنقدي نفسك و اخواتك

انا حطيتك في دماغي يبقا خلاص لما ادهم الشرقاوي يشاور علي حاجه يبقا لازم الحاجه دي تيجي لحد عندو

**مليكه بس انت بتطلب مني حاجه حرام

**ادهم انا مش حافضل الوك معاكي كثير مش فاضي قولتي ايه؟؟

**مليكه فضلت تبص عليه كثير

يرضيك حد يعمل في اختك كده ؟؟

**ادهم الحمدلله ماعنديش اخوات

**مليكه اعتبرني اختك واحميني من نفسك

**ادهم لا

**مليكه السجن اهون عليا اني افرط في شرفي واعمل حاجه تغضب ربنا

**ادهم اخر كلام عندك ؟

**مليكه اخر كلام بس لازم تعرف ان ربنا ما بيرضاش بي الضلم عشان انت بتضلمني و بتتسقوي عليا

روح منك الله

حسبي الله ونعم الوكيل فيك

이 작품을 무료로 읽으실 수 있습니다
QR 코드를 스캔하여 앱을 다운로드하세요

최신 챕터

  • بعت نفسي    حلقه خاصه

    بعت نفسي.... *حلقه خاصه*مريم كانت قافله عليها الحمام، وقاعده بتعيط بعد ما عملت تيست الحمل، وطلع نيجاتيف. فارس حس إنها اتأخرت، وراح يخبط على الباب. **فارس : مريم، إنت كويسه؟ مريم مسحت دموعها وردت عليه..** مريم : آه، الحمد لله. فارس كان عارف إنها بتعمل التست، لأنه شافه في شنطتها لما وقعت على الأرض. رجع كل حاجه مكانها وسكت، رغم إنه كان متعصب جدا، لأنه طلب منها تبطل تعمله، علشان نفسيتها بتبقى وحشه جدا. فتحت مريم الباب وحاولت ماتبينش حاجه. راحت على طول على السرير علشان تنام. ** فارس : مش هتنزلي تتعشي؟؟** مريم : لأ، ماليش نفس. فارس بعصبيه.. ** فارس : ما طبعا بعد ماعملت التيست وطلع زي كل شهر، هتنكدي على نفسك و تنكدي عليا. وانا قلتلك سيبيها على الله، بس مافيش سمعان الكلام. بقت حياتك هي الحمل وتست الحمل. قلتلك انزلي اشتغلي، يا مع مليكه، يا معايا، إشغلي نفسك بأي حاجه.**مريم : أنا مش بتاعت شغل، وانت لما اتجوزتني كنت عارف إني ست بيت. وبعدين أشتغل ليه وربنا موسعها عليك؟ ربنا يزيدك.**فارس : الشغل مش فلوس يا فالحه أقول إيه؟ مش هتتغيري، لسه مش عايزه تفهمي إن حياتك اتغيرت. ** مريم : إتغ

  • بعت نفسي    النهايه

    بعد سنة مليكة كانت عند الدكتورة وفاء**الدكتورة وفاء مشاء الله عليكي شايفة ضحكتك في حاجة جديدة ؟؟**مليكه الحمد لله نجحت بي امتياز، ودخلت مزاد المصنع اللي كنت شغالة فيه زمان ورسي عليا الحمدلله ومبسوطة جدا وكمان المطعم بقا مشهور اوي الحمدلله**الدكتورة وفاء فعلا الفترة أخيرة مابقيتيش تيجي بس كنت مقدرة ضروف امتحاناتك**مليكه الحمدلله **الدكتورة أنت عارفة إنك بقيتي كويسه بقيتي متصالحة مع نفسك اتغيرتي بقيتي نشيطة أم لي 3 أطفال بتدرسي، ونجحتي بي امتياز المحل الملابس ليه اسم كبيرو المطعم ماشي كويس ومشاء الله اخدت المصنع وكمان بطلتي الدوا **مليكه فعلا عارفة مين ساعدني في كل دا أدهم كان بذاكر ليا طول الوقت، ويساعدني في أي حاجة على طول جنبي ماحدش عارف بطلاقنا غير أهلنا بس الناس لا؛ لأننا ديما مع بعض حتى في المصيف روحنا مع بعض وأولاد عارفة يا دكتورة كمية الاحترام اللي بشوفها في عنيه وغيرتو عليا، ولا مرة قرب مني أو حاول يعمل حركة مش لطيفة كنت بستغرب ازاي هو كده لدرجة شكيت إنو عندو علاقة مع ست أو يعني بيروح يرفهه عن نفسه طلع العكس مافيش في حياتو غيري أنا بس و اولاد **الدكتورة وفاء

  • بعت نفسي    البارت 120

    البارت 120. الاخير وصلوا الجامعة **أدهم مش حاوصيكي يا مليكة **مليكه خلاص فهمت الدرس ماحدش حا يعرف أننا مطلقين **أدهم شاطره، واستنيني حاجي أخدك ونطلع تتغدا بره مع أولاد**مليكه ضحكت آه أنت عايز تأكد لي الناس إني متجوزه ومخلفة كمان **أدهم بي ضحك مخلفة 3 بكده نقفل علينا الابواب كلها مع السلامة مشي ومليكه فضلت تحمد ربنا على النعمة التي هي فيها من ساعة ما طلقها أدهم وهي حاسة بي ارتياح، فضيع كا أن حبل المشنقة فك من عليهافي السجن بعد ما كامليا اعترفت بكل حاجة عصمت كانت حاتتجنن حرفيا من غباء بنتها راحت الحمام اول ما طلعت لاقت ستات ووسطهم غاده **غادة كارتك أتحرق والبوص استغني عن خدماتك بعد ما بنتك سلمتك بحبل المشنقة بس احنا مش حانستنا المحكمة حانفذ دلوقتي يلا يا ستاتمسكوا عصمت قبل ما تنطق بي أي حرف ضربوها واخدو سلك حطوه على عنقها لحد ما روحها، فارقت جسدها والسلك ذبح رقبتها بقت كلها دم كامليا كانت رايحة الحمام هو دا المكان اللي بتقابل أمها اول ما دخلت شافت الستات وأمها دم فضلت تصرخ غاده كان عندها مطوه طعنتها كذا طعنه في بطنها **غادة دا انتقامي مني ليكي إنك اخدت حبيبي أدهم ودي علشا

  • بعت نفسي    البارت 119

    البارت 119قعدت هي وأولاد**مليكه صباح الخيرالكل رد عليهافطرو في هدوءأدهم صحي عمل دوش ونزل * خالد بابي حبيبي، وراح يجري عندو شالو، وبص على معذبتو شافها قاعدة مش عايزة تبص عليهأدهم قعد فطرمليكه طلعت مع أولاد السويت علشان تجهز نفسها لسفر طلع أدهم وراها وكانت معاه مريم علشان تاخد أولاد ويعرف ويتكلم معاها *ادهم حبايبي روحو مع طنط مريم عايز ماما في موضوع*مليكه مافيش داعي أنا خلصت شنط*أدهم احنا مش حنسافر دلوقتي في حاجات لازم اعملها إن شاء الله بليل نسافرمريم اخدت أولاد.تحت نضرات مليكه مكانتش عايزة تبين حاجة على الرغم أن كلهم فهموا أن في حاجة حصلت بينهم *مليكه أرجوك يا أدهم مافيش داعي نتكلم شوف أنت شغلك أنا حاروح عند أولادأدهم مسكها من ذراعها علشان كانت حاطلع من السويت*أدهم مليكه اللي حصل بينا لازم نتكلم فيه مش لازم يعدي كده لو سمحت اقعدي خلينا نشوف حل*مليكه وهي مجروحة أرجوك يا أدهمهو حاول يقربها منه **مليكه أرجوك من غير ما تلمسني *أدهم خلاص وصلنا المرحلة دي؟ * مليكه كده أحسن لينا *أدهم مين قالك إنو أحسن؟؟**مليكه أنا**أدهم القرار دا لازم أنا وأنت ناخدو مش انت وحد

  • بعت نفسي    البارت 118

    البارت 118خلص أدهم مع الصحافة وافتتحوا البوفيه الحفل كان فيه شخصيات مهمة عرب وأجانب شركاء أدهم في المصنع الكل كان مبسوط لأن اسم عيله الشرقاوي كبر في السوق سها راحت عند فارس **سها ازيك؟**فارس الحمدالله أنت عامله ايه ؟**سها تمام الحمد للهأم فارس شافت سها وهي بتكلم فارس، وراحت عندهم **كوثر إزيك يا سها **سها الحمدالله ازاي حضرتك **كوثر كويسه الحمدالله فارس تعالى عايزاك راح معاها **كوثر ما تنفعكش يا بني**فارس قصدك ايه؟؟ **كوثر بص يا حبيبي أنا عايزة مصلحتك وعارف إنك عايز تستقر بس من خبرتي البت سها ماتنفعكش البت بتبص الفوق مش زي أختها مليكه بص هناك البنت اللي لابسه فستان وردي ملامحها هادئة وباين عليها بنت ناس كفاية أهلها ناس طيبة **فارس دي متجوزه يا ماما**كوثر يا خسارة يا بني أنا عايزة وحده زي مليكه وسارة بنت تعرف تقدر الحياة الزوجية وتعمل معاها أسرة سها بنت مدلعة ماتفرقش على اللي كنت متجوزها **فارس شكرا يا أمي والله نفسي ألاقي بنت أحبها وتحبني العمر بيجري ونفسي افرح بي أولادي كفاية سنين عمري اللي ضاعت مع نرمين**كوثر ربنا يعوضك خيرأدهم راح عند مليكه باس رأسها قدام الكل،

  • بعت نفسي    البارت 117

    البارت 117اول ما حضنها حست بشعور مختلف إحساس بي الدفيء سمعت دقات قلبه اللي نبضها زاد كانت مرتاحة أوي لدرجة أنها نامت على طول هو حس بي انتظام أنفاسها وعرف أنها نامت أما هو بقاوم نفسوا ويصبرها انو مايتهورش ويعمل أي تصرف يضايقها ابتدأ يستغفر علشان يتحكم في نفسوا ويتحكم في رغبته فيها اللي زادت اول ما حطت رأسها على صدروا فضل وقت كثير لحد منام الصبح هي صحيت وفضلت تبص ليه و تتكلم مع نفسها إيه اللي حايحصل هي حست إن قربها منو هلاك ليه بس استغربت ازاي معملش حاجه وهو مكانش يقدر يستحمل هو بجد أتغير بجد خايف عليها حست بيه بيصحي، وغمضت عينيها بسرعة هو فتح عينيه ومش مصدق أنها في حضنو ياترا حاتحن عليه ؟حتسامحو ؟؟سمع صوت أولاد بعد مليكه منو مليكه كانت حاتضحك ومسكت نفسها طلعت خلود **خلود صباح الخير **أدهم صباح الورد علي أحلى ورده خلود راحت تجري حضنتو صحيت مليكه ** مليكه صباح الخير**أدهم صباح الخير حبيبتي **خلود مممم هو أنت ليه ماقولتيش حبيبتي ؟**أدهم الحقيني يا مليكه ولادك حايجلطوني **مليكه بعد الشر عليك ادهم ضحك، وكان مبسوط جدا بعد ساعة الكل نزل يفطر أدهم كان نازل نشيط وفرح

  • بعت نفسي    البارت 58

    البارت 58*فارس قول، وانا سامعك *أدهم في فرق كبير بين مليكه وكامليا في أول ليلهأولا أنا مش من طبعي أريل على أي ست، وكنت مصدوم من نفسي مع كامليا أول ليلة بيني وبين مليكه كانت خايفه مني موت، وكنت شايف بنت قليلة الحيلة والخبرة عكس كامليا كانت مسايراني، وممكن تكون ليها أيد كبيرة إني ضعفت قدامها

  • بعت نفسي    البارت 56

    البارت 56في ليله يابني جا اكرم ومليكة ودخلو عندنا البيت اللي كنا عايشين فيه في القصر وأكرم حكالي ان مليكه حامل وانهم مش عايزين يقولو ليك حاجه لحد ماتسافر وتعمل العمليه ومش لازم حد في القصر يعرف شويهوجا الدكتور شريف وكانو بيتكلمو علي ان الدوا اتغير يعني العلبه هي هي بس اللي جوه لا الدوا دا كا

  • بعت نفسي    البارت 53

    البارت 53ادهم اخد رحيم غرفتو يرتاح **رحيم اوعي تتهور وتعمل حاجه**ادهم حاجه زي ايه؟**رحيم تفضل تدور علي مليكه وتقتلها انت شوفت عملت في اكرم ايه؟ لولا ستر ربنا كان حا يموت **رحيم اتنهد انا عايز اعرف هربت ليه؟ وعايز اسمع منها وليه طول السنين دي مجاتش عندي هي عارفه القصر والشركه وحتي شقتنا القديمه

  • بعت نفسي    البارت 52

    البارت 52باااااااااااااااكمليكه كانت بتعيط بحرقه **سها اسفه والله قلبت عليكي المواجع ياه دا انت اتعذبتي اوي اوي**مليكه ياريتو بي فايده بعت نفسي علشان اعالج امي وفي الاخر ماتت غضبانه عليا حتي ما اخدتنيش في حضنها ولا اخدت عزاها هنا عبد الرحمن قام حضنها **عبد الرحمن ماتقوليش كده هي كانت عارفه

더보기
좋은 소설을 무료로 찾아 읽어보세요
GoodNovel 앱에서 수많은 인기 소설을 무료로 즐기세요! 마음에 드는 작품을 다운로드하고, 언제 어디서나 편하게 읽을 수 있습니다
앱에서 작품을 무료로 읽어보세요
앱에서 읽으려면 QR 코드를 스캔하세요.
DMCA.com Protection Status