Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
Forbidden Love Stories
Forbidden Love Stories
**NOVEL ONLY FOR 18+ AGE** If you are not into Adult and Mature Romance/Hot Erotica then please don't open this book. Here you will get to read Amazing Short Stories and New Series Every Month and Week. There are some such secret moments in everyone's life that if someone comes to know, it can embarrass them, or else can excite them. Secretly you wish to relive these guilty and sweet memories again and again. So let me share some similar secret and exciting moments and such short stories with you guys that make your heartthrob and curl your toes in excitement. Let get lost in the world of Forbidden Love Stories. Check My 2nd Book: Lustful Hearts Check My 3rd Book: She's Taken Away
9.7587.5K viewsOngoing
Read
Add to library
The Princes of Ravenwood
The Princes of Ravenwood
Riko: Another relocation, another private school. I'm used to it by now. At least this is the last time my dad's job can make me move and change schools. I just need to keep my head down and finish high school. I figured Ravenwood couldn't be any different than every other private school I've been set to. Oh, how wrong I was. No other school I've attended had guys like the Frost triplets. That's right, TRIPLETS! And I don't know why they've sent their icy sights on me, but they've ruined my plans of just going unnoticed and finishing senior year. Frost Triplets: Ravenwood has been a never-ending bore. Because we are Frosts, people kiss our ass from students to staff. They treat us like royalty. But, of course, we aren't, just from a very old and extremely rich family. None of them know us. Hell, they can't even tell us apart. Which usually suits us fine as we swap with each other for classes we don't like or even when dealing with girls. But it still pisses us off. It's been a long time since there was a new student at Ravenwood and who could blame us for deciding to tease her. The Princes of Ravenwood Holiday Specials: Bonus holiday content showing Riko and her boys in their happily ever after as a family of eight. The good and the bad that being a polyamorous family of eight entails. Ravenwood Series Reading Order: Book 1 - The Princes of Ravenwood Book 2 - Chasing Kitsune Book 3 - Expect The Unexpected Book 4 - Out Of My League Book 5 - Man's Best Wingman (NEW)
9.9542.4K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9406.7K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9397.0K viewsCompleted
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8322.3K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7267.5K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6242.9K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9233.7K viewsCompleted
Read
Add to library
The Weekend Nanny
The Weekend Nanny
Amanda North is a young widow trying her best to raise her four-year-old son Jack while managing her own wellness spa.Mark Hunter is trying to balance being a single father to his one-year-old Penny and managing hotels.A chance encounter in one of their trips has started a series of seemingly innocent encounters that sealed their fates.“Darling, please help with Penny. I haven't slept for a whole day” the man suddenly turned to her pleadingly while handing her the baby."..."‘Darling???’ how could he call her endearingly. She doesn't even know who this guy is?
9.8215.4K viewsCompleted
Read
Add to library
Hinaan Dari Keluarga Suami
Hinaan Dari Keluarga Suami
"Bu, aku bisa pinjam uang dua ratus ribu buat modal usaha?" ucapku pada ibu mertua. "Kamu hanya tamat SMP bisa apa? Sekarang ke dapur dan kerjakan semua pekerjaan rumah!" Semenjak suamiku kecelakaan dan kakinya diamputasi, kami diperlakukan terhina seperti pembantu. Kehilangan pekerjaan seperti benalu di rumah ibu kandungnya. Hinaan dari keluarga suami bagaikan makanan sehari-hari. Akan tetapi, jika terus berusaha dan belajar, tak ada yang tidak mungkin. Begitulah yang aku lakukan hingga bisa menulis novel online di beberapa aplikasi, sehingga menghasilkan banyak uang. Bagaimana sikap mereka yang menghina setelah tahu aku punya penghasilan sendiri dengan kondisi hanya tamat SMP?
9.9209.9K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 175
DMCA.com Protection Status