تسجيل الدخولروايه أحببت سيدي
الفصل الثاني عشر في احدى المستشفيات الاستثمارية وصل خالد و ايات لهناك و دخلوا فورا خالد :-في مريض لسه داخل عندكم اسمه حكيم الصياد فين موظفه الاستقبال :- لحظه واحده يا افندم خالد :- اخلصي مفيش وقت ايات :- ممكن تهدي موظفه الاستقبال :- في غرفة العناية الدور الثاني طلع خالد و ايات طلعوا علي فوق و اول ما وصلوا لاقوا عوض واقف مع الدكتور خالد :- بابا فين يا عوض عوض :- في العنايه يا خالد بيه خالد :- ليه هو فيه الدكتور :- ازمه قلبيه لكن مش خطيره هو موجود في العنايه للاطمئنان بس مش اكتر لانه وصل في الوقت المناسب بالتالي مفيش اي قلق عليه ايات :- الحمد لله يارب الحمدلله خالد :- هيخرج امتي من العنايه انا عاوز اشوفه الدكتور :- لو مش حصل اي حاجه جديده ممكن يخرج من المستشفى خالص مش من العنايه بس خالد :- شكرا يا دكتور الدكتور :- عن اذنكم خالد :- عوض خد ايات و راحوا و بلاش تبلغوا اي حد عن حاجه هما تعبانين بما فيه الكفاية ايات :- انا مش هروح في مكان و اسيب حكيم هنا مش هروح علي البيت من غير حكيم خالد :- انا مش باخد رايك اصلا انا بأمرك ايات :- و انا مش شغالك عندك علشان تتآمر عليا و انا مش هروح ولا همشي من هنا من غير حكيم خالد :- انتي لو سمعتي الكلام هتموتي ايات :- و انت لو بطلت تعلي صوتك و تزعق و تدي أوامر هتموت ..... بعد اذنك يا عمو عوض معلش هتعبك معايا ممكن لو سمحت تاخد الدواء الموجود في عربيته و تاخده لاحمد اخويا ضروري عوض :- تحت امرك يا انسه ايات ايات :- لا تحت امري ولا حاجه يا عمو عوض انا زي بنتك كانت ايات واقفه تتكلم مع عوض بكل زوق و احترام و طيبة قلب كل دا تحت عيون خالد اللي كانت بتراقبها بشده و كان بيفتكر كلام حكيم قد اي هي بنت طيبه و مش ليها اي علاقه بلقاء دا حتي عصام لما طلب منه انه يراقبها مش لاقي عليها اي غلطه كل اللي قاله عنها انها بنت طيبه و مش ليها غلطه معقول تكون طيبه فعلا مش خاينه زي لقاء ولا هتطلع دي لعبه اصلا الصنف دا كله خاين زي بعضه الافكار دي كانت بدور في دماغ خالد جزء منه كان مصدق و جزء تاني عاوز يثور علي قوانين خالد الصياد خالد :- عجبك قعدتك دي هتعملي اي هنا هو موجود جوا مش هندخل ولا هنشوفه يبقا اي لازمة قعدتك جمب الاوضة ايات :- لازمتها أني هبقي جمب حكيم مش هيبقي لوحده خالد :- انا معاه مش هسيبه ايات :- انت علي طول موجود بس هو لوحده ملوش غيري يشيل وحدته زي بالظبط مليش غيره يشيل وحدتي الوحده اللي اتفرضت علينا كلنا بسبب قوانينك يا خالد بيه خالد :- وحدة اي اللي فرضتها عليكي يا ست ايات ايات :- الوحده اللي بتحصرنا في السجن اللي عيشتنا فيه و المشكله اني انجبرت اعيش فيه انا كمان ليه معرفش ذنبي ايه انا مش عارفه خالد :- عن اذنك هروح احجز اوضه قريبه علشان تنامي فيها ايات :- مفيش داعي انا مش هتحرك من جمب حكيم خالد :- ممنوع انك تفضلي هنا علشان كدا هاخد اوضه جمب العنايه هنا علشان نقعد فيها ايات :- انت محسسني اننا في فندق اقعد هنا و بلاش كسفه قال اخد اوضه قال خالد :- انتي موجوده مع خالد الصياد يعني اي حاجه تحملي بيها تتحقق ايات :- انا بقيت اكره الاسم دا خالد :- سمعتك مشي خالد بعيد عن ايات لان كل دقيقه في وجوده معاها كانت بتبقي بمثابه حرب بتقوم جواه بسبها راح خالد و قعد في كافيتريا المستشفى و هناك افتكر الحوار اللي دار بينه و بين حكيم و هما رايحين البيت عند فاطمه علشان يطلبوا ايد آيات خالد :- اسمع يا بابا انا جاي معاك بس علشان انت عارف ايدي اللي بتوجعني و مسكتني منها لكن جواز البنت دي مني هي نهايتها انا معنديش مشاعر ولا اي حاجه اقدر اقدمها ليها كل اللي جوايا كره و سواد انا مش هشوف قدامي طول الوقت غير لقاء فطول الوقت هنتقم منها علي السنين اللي فاتت لو بتحب البنت دي بلاش يا بابا حكيم :- انت غلطت و لازم تصلح غلطتك و مش معني أن ست خانت يبقي كل الستات خاينين و بعدين مستعجل علي اي هو انت ضمنت أنها تقبل بيك اصلا خالد :- هي اللي استفزتني لما جابت سيرتها هي اللي غلطت الاول فانا معنديش غلط اصلحه و بعدين لو انا روحت هناك يبقي هي معندهاش رفاهية الرفض هي كدا كدا موافقه دا غير اني فهمت ملعوبك خلاص أنت اللي زقيت عليا البنت دي بس هي اللي استغلتك رجل كبير نفسه يفرح بابنه الوحيد هي مثلت عليك دور الملاك اقنعتك بيها و عملتوا اللعبه دي عليا مش هي عاوزه تبقي مدام الصياد يا اهلا وسهلا من عينا و تستحمل بقا علي قد ما تستحمل حكيم :- ايات صغيره مش عارفه حاجه و اكيد مش قصدها و حتي لو ايات غلطت دا رد الجميل لفاطمه اللي بتعاملك افضل من عيالها و مش كانت بتستنا منك مقابل ولا احمد صاحبك اللي كان بيخرج يشتغل و هو بيدرس في الاعدادي علشان يساعدك و توقف علي رجلك العائله دي قدمت لينا كتير اوي يا خالد و عمر ما كان اللي انت عملته رد جميل خالد :- هي اللي بدأت قولت مليون مره و علشان العيله دي قدمت لينا كتير انا لسه بقولك بلاش الخطوه دي لاني اللي هعمله في بنتهم مش هيعجبهم حكيم :- خلاص متفقين انا هروح اخد آيات و عيلتها و نمشي من هنا و انت اخترت عيش لوحدك خلينا نشوف هتوصل لايه خالد :- بتلوي دراعي تاني اديني جاي معاك علشان تخطب الملاك بتاعك القرار دا بتاعك و الجاي بتاعي حكيم :- أوعي تفتكر اني هخليك تاذيها اقسم بالله هتشوف مني وش تاني متفكرش انك كدا بتهددني و اني هخاف و ارجع في قراري لا فوق انا لسه زي ما انا حكيم باشا قاعد على كرسي اه بس حكيم باشا و انت يا ابن امبارح متجيش فيا حاجه فاهم خالد :- انا مش فاهم انت عاوزني اتجوز ليه علشان اعيش اللي انت عيشته و اتخان تاني و اكمل عمري كله حزين علي اللي راح حكيم :- خالد خالد :- انا اسف يا بابا والله العظيم مش قصدي والله حكيم :- ايات طيبه من أصل طيب هتصونك هتغير كل السواد اللي جواك هتقدر ترجع الثقه جواك تاني صدقني ايات هي الوحيدة اللي تنفع تغير اللي لقاء زراعته جواك خالد :- مستحيل انا بشوف لقاء في كل واحده من الصنف دا كلهم خاينين صدقني حكيم :- لو مش نفذت كلامي يا خالد يبقي اعرف انك خسرتني و هسيب البيت و يمكن الدنيا كلها خالد :- مش تربط دي بدي انت عاوز تجبرني و بعدين انا مليش غيرك هتروح فين و تسبني حكيم :- هروح في اي حته فاهم خالد :- انا قولتلك دا بتاعك و الجاي بتاعي رجع خالد من ذكرياته علي صوت واحد من موظفين المستشفى الموظف :- خالد بيه الاوضه جاهزه و الدكتور سمح أن حضرتك تدخل العنايه دقيقتين تطمن علي الباشا خالد :- شكرا تقدر تفضل الموظف:- عن اذن حضرتك قام خالد علشان يودي المفتاح لآيات علشان تنام بص قبل ما يخرج من الكافتيريا افتكر أن ايات مش كلت خالص فقرر أنه يشتري ليها اكل خالد :- اووووف انا اي اللي بعمله دا انتي تطلعتي ليا منين يا ايات هو انا كنت ناقصك ايات :- كل دا كنت فين خالد :- مش شغلك تعالي ايات :- اجي فين انا مش هسيب حكيم خالد :- هو انتي ليه مش بتقولي ليه الا يا حكيم ليه مش بتقولي يا عمو ولا يا حكيم بيه ولا اي حاجه تحترميه بيها يعني سمعتك بتقولي لعوض يا عمو و بتحترميه جدا مع أنه يعتبر شغال عندك ايات :- مبدأيا كدا عمو عوض مش شغال عندي انا مش ليا حد يشتغل عندي احنا كلنا شاغلين عندك يا خالد بيه اما اني مش بقول غير يا حكيم دا مش معناه اني مش بحترمه انا مش بحترم حد في الدنيا قد حكيم بس احنا صحاب اوي اوي و هو اللي بيخليني أقوله يا حكيم و هو بيقولي يا مقصوفة الرقبه خالد :- ههههه 😂😂😂😂 آيات :- الشخص اللي لسه مهددني بقتل عائلتي واقف بيتساير معايا و بيضحك حاجه اخر عجب خالد :- يلا علشان تأكلي و ترتاحي انتي بقالك يومين من غير اكل ايات :- اسمع انت غلطت في حقي مرتين و انا هاخد حقي هتجوزك علشان متقتلتش حد من اللي بحبه بس انا هاخد حقي باني اقتلك و انتقم منك اسمع كلامي و أفهمه كويس في منزل لارا كانت عازمه شادي علي العشاء وصل شادي و كان زعلان جدا لارا :- انا عارفه انك زعلان علشان خاطر المشروع و اللي حصل شادي :- المشكله ان انا اللي كنت مخطط لكل حاجه كنت فاكر أن المشروع دا لو كمل ابويا هيغير نظرته ليا هيبطل يقول اني فاشل و أنه مكسوف مني لارا :- مش تزعل نفسك مين يصدق أن خالد الصياد يعمل كدا انا بجد مصدومه دا حتي احمد صاحب عمره و اللي ديما معاه مش كان عارف شادي :- معقول أن احمد مش كان عارف لارا :- ايوه مش كان عارف خالص يا حرام دا كان بيشتغل علي المشروع ليل و نهار و كان بيفضل طول الوقت يجري من هنا لهنا علشان يقدر يخلص كل الاوراق المطلوبه المشروع دا كان حلم بالنسبة ليه يا حرام دا قلبه كان هيقف لما بلغته أن المستثمرين سحبوا الاستثمار منا و نقلوه معاكم و انكم اشتريتوا الارض شادي :- معقول خالد يخبئ حاجه زي كدا عن احمد و يسيبه يعمل كل دا من غير ما يعرف لارا :- انا أتوقع اي حاجه من خالد الصياد بس شكله داخل مشروع جديد لانه طلب مني اني احجز تذاكر سفر لسيناء شادي :- سيناء اشمعنا لارا :- مش عارفه بس ممكن يكون عاوز يعمل مشروع هناك لانه مش بيروح مكان الا علشان الشغل لأن والده مش ينفع يسبه لوحده شادي :- اممم علي كدا خالد بيثق فيكي لارا :- خالد مش بيثق في حد خالص بس بصفتي مديرة مكتبه هو احمد عارفه كل حاجه عنهم و معايا كل اورقهم يعني هقدر أفيدك شادي :- قصدك ايه لارا :- انا باين علي وشي اني مجنونه و عبيطه هبله اكيد انا عارفه انك عاوز تتقرب مني علشان خالد و تعرف كل أخباره شادي:- طالما عارفه كدا ليه كملتي معايا لارا :- لاني و بساطه شديده بدور على مصلحتي وبس و مكان ما تكون مصلحتي هروح عليها علي طول و اذا كانت مصلحتي مع خالد هكمل معاك يبقا معاك شادي :- و انا اي اللي يضمني انك مش مزوقه من خالد لارا :- مفيش ضمانات بس لو عاوز ضمان يبقي لازم مصلحتي تبقي معاك علشان أفضل معاك و مش ابقي لصالح خالد شادي :- كلام مقعول يبقي متفقين في صحتك لارا :- في صحتك في قصر الصياد في بيت ايات و بالتحديد في اوضتها فاطمه :- يا بنتي كلي علشان خاطر تاخدي الدواء اللي انتي بتعمليه كدا غلطت سالي :- مليش نفس والله مش قادره اكل حاجه خالص علشان خاطري سبني علشان اموت و ارتاح فاطمه :- بس يا بنتي اوعي تقولي الكلمه دي تاني مش توجعي قلبي ربنا يحميكي و يحافظ علي شبابك و خليكي صابرة و راضيه و ربنا هيرضيكي احمد :- احم احم ممكن ادخل فاطمه:- تعالي يا بني كلمت اختك و اطمنت علي حكيم بيه احمد :- ايوه الحمدلله هما كويسين و ممكن حكيم بيه يخرج من المستشفى الحمد لله جت سليمه عم عوض لحقه بسرعة و اخده علي المستشفي فاطمه :- الحمدلله احمد :- اي يا سالي ناويه تصومي احب اقولك ان ايات بتقولك لو مش كلتي و خدتي الدواء هتيجي تاكلك انتي و انتي عارفه هتاكلك ازي سالي :- هههههه 😂😂😂😂 فاطمه :- الله اكبر سيرة القرده نفعت اهي و ضحكتك احمد :- هي هتاكلك ازي انا فضلت اسالها قالتلي قولها كدا و هي هتفهم و هتاكل لوحدها قوليلي هتاكلك ازي و النبي سالي لترتفع ضحكت سالي عاليا :- لا خلاص و علي اي بلاش فضايح انا هاكل و هاخد الدواء و اشرب اللبن و اغسل سناني و رجلي قبل ما انام احمد :- بسم الله ماشاء الله بركاتك يا شيخه ايات فاطمه:- بركاتها اي يا عيني يا بنتي انتي بتخافي منها هقول اي ما هي قادره احمد :- اسالوني انا في الحته دي دا حتي ايدها لسه معلمه علي قفايا ما انا عايش مع جون سينا سالي :- 😂😂😂😂😂😂😂😂 فاطمه :- ايوه كدا اضحكي اسمعي ابو احمد و ايات لما مات كان احمد ٩ سنين و ايات كانت لسه في بطني خمس شهور لو كنت ساعتها استسلمت للحزن عمري ما كنت قدرت عشت و هما راحوا مني الحزن مش بيعمل حاجه غير أنه بيقصف العمر و بيضيع منا الحاجه الحلوه و بعدين مين قالك أن امك بعدت عنك الأم بالذات بتفضل روحها مع ولادها مش بتسبهم غمضي عينك هتشوفيها حطي ايدك على قلبك هتسمعي صوتها و زعلك و حزنك دا بياذيها و يوجعها بلاش زعل و فوقي كدا لحياتك و بعدين ماما راحت ربنا عوضك بيا و جوز مجانين بقوا اخواتك و كمان بعدتي من وش الراجل الفقر اللي كنتي عايشه معاه انا عارفه كنتي عايشه معاه دا ازي دا انا مش كنت طايقه دقيقة واحده سالي :- هو انا ممكن اطلب منك طلب فاطمه :- اطلبي مليون طلب و هيكونوا تحت رجلك في لحظه سالي :- ممكن تاخديني في حضنك فاطمه :- بس كدا يا نور عيني تعالي يا بنتي في المستشفى خالد و ايات في الاوضه اللي حجزها خالد علشان يناموا فيها خالد :- كلي يلا علشان تتفضلي تدخلي تنامي علشان انام شويه لاني تعبان ايات :- هتنام فين خالد :- علي الكنبه هنا ايات :- انا هنام فين خالد :- اها بصي في وراء الباب دا سرير تقدري هتنامي عليه و قبل ما صوتك يطلع الباب دا فيه قفل من جوا اقفليه علشان تبقي مرتاحه و انا هنام هنا علي الكنبه يلا اتفضلي كلي بقا خلينا نخلص ايات :- و انا اي اللي يضمني أن الاكل دا مش فيه سم خالد :- الاكل متغلف قدامك و من كافتريا المستشفى و بعدين هسمك ليه انا ايات :- خلاص مش تزعق الله احنا في مستشفى خالد :- بلاش استفزاز ايات :- مش هتاكل خالد :- مليش نفس و ياريت نخلص ايات :- تك البلاء في شكلك العكر خالد :- بتقولي ايه ايات :- بقول بسم الله الرحمن الرحيم انقضت الليله على خير اخير فقط دخلت ايات نامت و خالد نام علي الكنبه و محمد و لقاء رجعوا البيت و شادي بات عند لارا و سالي نامت في حضن فاطمه و احمد اللي فضل طول الليل سهران قلبه وجعه و مش عارف السبب لسه مش عرف أن الحب خلاص قدر يتسلل جوا قلبه من غير استاذان أما حكيم اللي كان في العنايه المركزه بيصارع أحلامه و اللي كانت عباره عن ذكريات قديمه بترعبه ذكريات لو اتكشفت ممكن تخلي خالد يبعده عن حياته و كمان يكره ولا الحب اللي جوا خالد هيتغلب علي الكره # بقلم ليلروايه أحببت سيدي الفصل ١٣ في صباح يوم جديد بعد يوم من الوجع و الالم اللي مر بيه جميع ابطال روايتنا جاي صباح جديد شايل جواه حاجات كتير منها الفرحه و منها السعاده ... في قصر الصياد عند بيت ايات صحيت سالي علي كابوس ارعبها بصت حوليها مش لاقت حد جمبها نزلت من علي السرير و نادت علي فاطمه سالي :- طنط فاطمه طنط فاطمه ... اظاهر أن مفيش حد هنا انا لوحدي... فعلا لوحدي مبقاش ليا حد كله راح و سبني هعيش لمين انا كنت عايشه علشان ماما و اهي سابتني و مشيت خلاص و بقيت لوحدي يبقا اعيش لمين مبقاش ليها لازمه الدنيا كانت تنظر سالي الي تلك السكين الموجودة على الطاولة لقد تسلل الخوف و الإحباط داخلها لتفكر في شئ لا يمكن تصوره مدت سالي يدها الي تلك السكين و وضعتها علي يدها اليسرى سالي :- انا عارفه اني اللي بعمله دا اكبر غلطت بس انا والله العظيم معنديش حل انا مبقاش ليا رغبه اني اعيش خلاص أنا مش عاوزه الدنيا دي انا عاوزه اموت اموت و بس اروح لماما ...... سامحني يارب غمضت سالي عيونها و قررت أن تنهي حياتها فعلا ثم شدت السكين عن يدها لتصرخ بشده سالي :- ااااااااه .... انت انت احمد :- لما ايات حكتلي عنك اول ح
روايه أحببت سيدي الفصل الثاني عشر في احدى المستشفيات الاستثمارية وصل خالد و ايات لهناك و دخلوا فورا خالد :-في مريض لسه داخل عندكم اسمه حكيم الصياد فين موظفه الاستقبال :- لحظه واحده يا افندم خالد :- اخلصي مفيش وقت ايات :- ممكن تهدي موظفه الاستقبال :- في غرفة العناية الدور الثاني طلع خالد و ايات طلعوا علي فوق و اول ما وصلوا لاقوا عوض واقف مع الدكتور خالد :- بابا فين يا عوض عوض :- في العنايه يا خالد بيه خالد :- ليه هو فيه الدكتور :- ازمه قلبيه لكن مش خطيره هو موجود في العنايه للاطمئنان بس مش اكتر لانه وصل في الوقت المناسب بالتالي مفيش اي قلق عليه ايات :- الحمد لله يارب الحمدلله خالد :- هيخرج امتي من العنايه انا عاوز اشوفه الدكتور :- لو مش حصل اي حاجه جديده ممكن يخرج من المستشفى خالص مش من العنايه بس خالد :- شكرا يا دكتور الدكتور :- عن اذنكم خالد :- عوض خد ايات و راحوا و بلاش تبلغوا اي حد عن حاجه هما تعبانين بما فيه الكفاية ايات :- انا مش هروح في مكان و اسيب حكيم هنا مش هروح علي البيت من غير حكيم خالد :- انا مش باخد رايك اصلا انا بأمرك ايات :- و ان
روايه أحببت سيدي الفصل الحادي عشر لقاء :- طيب قول سلام اهلا اي حاجه ولا إللي فيه عيب مش بيبطله حكيم :- السلام بيتقال للناس اللي تستاهل مش واحده ذيك لقاء بغيظ:- ابعد ابنك عن حبيبي و ابني يا حكيم حكيم :- اقصدك ابعد خالد ابنك عن الخدام بتاعي اللي كنتي بتخونيني معاه و ابنك اللي خلفتيه في الحرام منه لقاء :- اي الجنان اللي بتقوله ده انت خلاص كبرت و خرفت حكيم :- دي الحقيقه اللي انتي فاكرة انك مخبيها هي و فضايح كتير بقولك اي يا لقاء مش قولتي اللي انتي عايزاه يلا غوري اصل المكان بقا خنيق اوي في وجودك لقاء :- مش تلعب معايا يا حكيم علشان انا ممكن في لحظه أخفيك من علي وش الدنيا حكيم :- مش بعيد علي واحدة قتلت ابوها انها تعمل اي حاجه لقاء :- انت بتقول ايه انت اتجننت كدب اللي بتقوله كدب حكيم :- غريب الحب دا يا لقاء بيخليك اعمي عن كل حاجه وحشه في اللي بتحبه دا حتي بيخليك تحب الوحش دا كمان وانا من كتر ما كنت بحبك كنت الاعمى اللي مش بيشوف اي غلطه كنتي تعمليه مع اني لو فتحت عيني شوية صغيرين كنت هشوفك علي حقيقتك بسهولة لقاء :- انا عملت كدا علشان حبي و هو اللي جبرني اني اتجوزك و لما عرف عني و
روايه أحببت سيدي الفصل العاشر في المساء الجميل في أحد افخم المناطق في القاهرة الجميلة تزينت إحدى البنايات لتبدو كالعروس يوم زفافها بين أصحابها لقد بذل العمال و الموظفين الكثير والكثير من الجهد ليبدو هذا المكان بهذا الجمال لإرضاء السيدة لقاء صعبة الارضاء من الأساس جاءوا الضيوف من الطبقات الراقية أبناء مجتمع نراه جميعاً من بعيد يسمح لنا بالنظر فقط لا بالاقتراب و اللمس جاءوا جميعاً لتهنئة السيدة لقاء الحديدي و كذلك لتودد للسيد محمد فهكذا تسيير مصالح و امور هذا المجتمع يبدو مبهر من الخارج لكنه صعب و عميق و كاذب جدا من الداخل و هذا أيضاً كان رأي كريم الذي دخل يجر قدمه الي الداخل يحمل لقب صديق السيد الشاب شادي الحديدي يسمعها بإذنه و يراها بعيونه فكانت تزيد من داخله رغبه في التخلص من شادي بأسرع وقت ممكن كريم :- اي برنس شادي :- وطي صوتك متفضحناش اي ملقتش حاجه انضف من كدا تيجي بيها تفضحنا اكتر شويه جبت الزفت اللي قولت عليه كريم يكتم غيظه :- جبت يا كريم بيه اطلعهم لحضرتك دلوقتي ولا فين زي حضرتك يا باشا تحب شادي محاولآ اصلاح الأمور:- ياض انت صحبي بس علشان الوجهة الاعلانيه للمجتمعات الراقية
روايه أحببت سيدي الفصل التاسع سالي :- ماما .... ماما ... ايات ماما مش بترد عليا مش عارفه مش بترد عليا ليه ايات وهي تحتضنها :- حبيبتي انتي مؤمنه بالله و بقضاءه و دا نصيبها خلاص هي راحت لربنا قولي اللهم أجرني في مصيبتي و اخلفني خير منها سالي :- لا لا لا آيات مينفعش لا انا هعيش لمين بعدها يا ايات مينفعش انا مليش غيرها لا مااااااااااما مااااااااااااااما ردي علياااا انتي طلبتي مني اني اسامحك علشان تمشي طب انا مسمحتش انا زعلانه خليكي متمشيش مااااااااماااااااااايات :- حرام انتي بتقولي ايه الروح دي امانه ربنا بيديها لينا وقت ما يجي معادها ربنا بيسترد امنته ربنا يرحمها يا روحي و يغفر لها ادعي ليها يا حبيبتي هي دلوقتي محتاجه دعواتكسالي :- هي راحت خلاص مبقتش معايا مش هشوفها خلاص ايات :- اهدي يا سالي اهدي سالي :- ............ايات :- سالي سالي سالي احمد :- سالي سالي ردي علياخالد :- دي أغمي عليها يا احمد انا هنادي علي الدكتور شليها و تعالي نشوف اوضة فاضيه احمد شال سالي اللي غابت عن الوعي أو خلينا نقول اللي هربت من الواقع المؤلم بالنوم هي لو كانت مستحلمه كل حاجه بس علشان وجود امها طب ازي
روايه أحببت سيدي الفصل الثامن احمد :- يلا اخرجي اخلصي ايات :- اااااااااااه احمد :- ايات مالك حصل اي فاطمه :- مالك يا بنتي حصلك اي يا ايات ايات :- الحقيني يا ماما الحقيني دخلت فاطمه الحمام لي ايات و احمد فضل مستني برا و اول ما دخلت لقت ايات مرميه علي الارض و المرايا واقعه و متكسرة و جسم ايات بينزف و دماغها فاطمه :- يا حبيبتي يا بنتي اي اللي حصلك يا ايات ايات انا كنت واقفه علشان البس هدومي و اخرج لقيت المرايا وقعت لوحدها و انا بجري بعيد اتزحلقت و الازاز دخل جسمي الحقيني يا ماما فاطمه :- قومي اما اغسلك و حطلك حاجه علي جمسك احمد :- يا ماما قوليلي في أي بدل ما ادخل واللهفاطمه :- اهدي يا بني خمس دقائق ألبسها اطلب انت الدكتور احمد :- دكتور ليه مالها ايات فاطمه :- يا بني مش تتعب قلبي اطلب الدكتور و خلاص احمد :- حاضر هطلبه غسلت فاطمه جسم ايات و طهرته كله و حطت ليه دهان و خدتها و خرجت من الحمام وسط سيول من دموع ايات احمد :- ايات اي اللي حصل مالك ليه الدم اللي نازل من دماغك دا فاطمه :- مرايا الحمام اتكسرت وهي من الخضه بتجري اتزحلقت علي الازاز و دخل في جسمها احمد :- معقول في ل
روايه أحببت سيدي الفصل الرابع في صباح يوم جديد علي ابطالنا كل واحد قضي ليلته بشكل مختلف نبدأ من ايات اللي مش قدرت تنام بسبب العفريت اللي فاجأ خلي قلبها يدق و فكرت انه سيدها و ليس أكثر .. أما خالد اللي كان مقتنع بأنه خالد الصياد و أنه بيكره كل الستات و أنه هيقدر يتخلص من الجنية القصيرة زي ما سماها
روايه أحببت سيدي الفصل الثالث في غرفة المكتب الخاصة بخالد دخل احمد الي المكتب و كان باين عليه القلق هو فعلا من جواه خايف من لقاء خالد و ايات بس كان بيحاول ديما أنه يطمن نفسه بأنه اقرب حد لخالد و إن خالد مستحيل هيرضي أنه ياذي أخته خالد وهو ينظر إلي ساعته بقالك ٣ دقائق و نص واقف مكانك و سرحان اي
طلع خالد بسرعة علي اوضة حكيم اول ما سمع صوت صريخه خالد:- بابا اي اللي وقعك في الأرض كدا انت كويس حكيم :- كنت عاوز اروح علي السرير علشان ارتاح بس الظاهر الكرسي مسك في السجاده و انا مش واخد بالي فضلت احركه لحد ما وقعت خالد:- فين البنت اللي المفروض فاطمه جايبها علشان تكون موجودة معاك انا هوديها ف
في أحدي قاعات المؤتمرات الشهيرة و الفخمه يجلس اكبر رجال الأعمال والمستثمرين لحضور المزاد العلني القائم علي أحدي الشركات و تشتعل المنافسة بينهم الجميع يحارب علي الفوز بذلك المزاد مهما كان التمن احد رجال الأعمال : مليون جنيه شخص آخر : مليون ونص شخص ثالث : ٢ مليون جنيه ليخرج صوت رجال الأعمال الشه







